להאזנה לתוכן:

המדור חזר מרוצה מהמשחק הכי טוב של אשדוד העונה ומקווה לחזור עם הפתעה מחיפה....

 

 

*דיברנו כבר על זה שאשדוד נהייתה מקום לעלייה לרגל למרגלים, אז אחרי רונן ויינשטייין (הכוח) ופרדי דוד (מכבי פ"ת) הגיע תורו של הסקאוט של מכבי חיפה אלון חרזי להגיע לצפות באשדוד. חריז קיבל אירוח למופת מחבר ותיק, שי הולצמן ואנחנו רק נזכיר שעם כל התקופה האחרונה הרגישה בעניין ריגולים, כדאי לחרזי להיזהר מעט.....

 

ראובן ז'ינו האשדודי היה מבקר השופטים במשחק מול ב"ש, השופט הצעיר ניר עמר ערך את הבכורה שלו בליגת העל, כבר אחרי 10 דקות הוא אישר שער מנבדל ברור של בדש. בן גוזי הכל יכול צעק לז'ינו: "זה נבדל 4 מטר, נראה אותך עכשיו נותן לו ציון גבוה". זינו מיד ענה: "נכון שהיה נבדל, אבל הטעות של הקוון לא של השופט".

 

*אחרי השער החמישי של מקרייב לרשת של קאלה, פנה יגאל אשכנזי לחברו ניקואלאי וספק בצחוק ספק ברצינות אמר לו: "לא נעים מב"ש, הם בכל זאת שכנים שלנו". מישהו מהיציע מיד צעק לו: "אם כאלה שכנים מי צריך חברים"...

 

 

 

*השבת האחרונה הייתה שבת מצוינת לשחקנים ששייכים למ.ס אשדוד, 5 שערים של מ.ס אשדוד, גם הצמד של ב"ש נכבש על ידי שחקן של מ.ס אשדוד, ברק בדש. אפילו במשחק של הפועל רעננה והפועל פ"ת, זכינו לראות "השתלטות" אשדודית, שמאור זוהר (רעננה) כובש לרשת של יוסי שקל (הפועל פ"ת).

 

*משנכנס אדר מרבין בשמחה. ביום ראשון במסגרת פרויקט חינוך למצוינות של מ.ס אשדוד, צבעו שחקני הפרויקט את פניהם בצבעי המועדון, שרו משירי החג, התכבדו בהרבה מתוקים, באוזני המן ולבסוף קינחו בחידון בנושא פורים. בריז'יט דוקהן רכזת הפרויקט, מודה לסטודנטים של עיריית אשדוד: כרמית, אורית, שני ואוהד על תרומתם להצלחת הפעילות.

 

*נישאר במחלקת הנוער. מנדל דוידוביץ' נצפה עם נכדו אופק, ביום שישי האחרון במשחק הנוער. הנכד אופק, הדהים את הסובבים כאשר הראה ידע לא מבוטל בנושא חוקי משחק הכדורגל. במקרה הזה התפוח לא נפל רחוק מן העץ.

 

 

 

*נחזור למשחק בשבת, אחרי השער השלישי של מקרייב לרשת של ב"ש, רץ עידן ויצמן אל עבר יציע הכבוד בשביל להתחבק עם דן ולנסי המאמן המנטאלי.... משהו שאנחנו צריכים לדעת.

 

 

 

*ניר ביטון שהבקיע את שער הבכורה של בשבת, התקשה מאד להירדם בלילה ורק לקראת שעות הבוקר המוקדמות הצליח להירדם. המדור מאחל לו לילה טוב.

 

*השוער של מכבי ת''א לירן שטראובר, החליט ביום שישי שעבר כמה ימים לפני הדרבי להגיע בשעות הצהריים לקבלת שבת בבר ה''בוגנוס'' אצל הבעלים ליאור גבאי. לירן הוכיח לכולם שהוא לא רק שוער מצוין, אלא יש לו גם יכולות ווקאליות לא רעות בכלל, בשעה שפצח בשירה עם הזמרת גלית סדן.

 

*שחקנית הכדורסל של מכבי אשדוד, אורנית שוורץ, מתכוננת לסדרת חצי גמר הפלייאוף והחליטה השבוע לשפץ את הפריזורה. שוורץ הגיעה לקצץ את שיערה אצל מעצב השיער יניב ארחה בסניף האשדודי של רשת ''מישל מרסייה''. אורנית יצאה מהמספרה עם תספורת חדשה ואופנתית, לקראת המשך משחקי הפלייאוף המרתקים.

 

 

*יוסי אופיר, האשדודי שקיבל חמישה שערים לרשת בשבת, מצא זמן להוכיח לכולנו עד כמה הוא אבא למופת, בשעה שלקח ביום חמישי שעבר  את הילדה החמודה לצפות בהצגה ''דיג דיג דוג'' במתנ''ס ''דיונה''. היורשת המתוקה התעקשה לעלות על הבמה, וגם אבא יוסי לא הצליח לעצור אותה.

 

 

 

*ביום שישי פחות מיממה לאחר הפיטורים של רמי הדר הגיעו שחקני מכבי אשדוד למקיף ד' בעיר ליום של כדורסל עם ילדי המקיף. הקבוצה שכבר ביקרה בארבעה מקיפים בעיר, הגיע בשישי בבוקר כאמור למקיף ד' וחרף ארבעת ההפסדים האחרונים סיפקה שואו לילדי המקיף

 

*במסגרת ההפניג שיחקה קבוצת מכבי אשדוד מול נבחרת המקיף שברשותה משחק שחקן מכבי אשדוד יניב ספוזניקוב "שזכה" לטיפול מסור של רמון קלנטה ועדי פרג. בכלל קלמנטה נראה כאילו הגיע ללונה פארק שהשתעשע פעם אחר פעם בהטבעות, כדרורים וכדומה והיה ללא הספק האטרקציה של הנערים.

 

*לאחר תחרות ההטבעות שבה ניצח כמובן קלמנטה, התקיים משחק בין נבחרת המקיף לקבוצת מכבי אשדוד, אבל שהתחיל המשחק נשאלה השאלה מי יאמן את מכבי אשדוד שהגיעה כאמור ללא מאמן? למשימה נרתם הקפטן ארז קונסקי שלדעת המדור לא ממש שלט בקבוצה....

 

 

 

*במהלך המשחק הפנה המדור את תשומת ליבו של "המאמן" שהוא לא משחק עם חוק הצעירים (צעיר אחד על המגרש), כאשר גילה זאת "השופט" קלמן זהבי אוהד הקבוצה הוא מיד פסק לעבירה טכנית לזכות מקיף ד', בנקודה הזאת "התעצבן" עדי פרג ואמר: "לא מעניין אותי שיש לי על תנאי אני מעיף את השופט הזה והרים אותו בידיו לחדר ההלבשה...

 

*עדי פרג שנראה מאד משועשע מהאירוע זרק את חולצתו לאחר סל שקלע לעבר יציע האוהדים, מאיר גבאי שלא ממש אהב את הרעיון ביקש מעדי להחזיר את החולצה בחזרה. לחולצה שלום.

 

*ארז קוחנסקי החליט בסיום שנמאס לו מאימון הקבוצה והתפטר בשידור חי מול המדור. בקבוצה מבטיחים ההפניג נוסף בזמן הקרוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה