להאזנה לתוכן:

המדור התחפש בפורים לאחות הקטנה ומחכה כבר לגמר הגדול

 

 

 

*נתחיל במשחק בחיפה ביום ראשון, למרות שלל המאמנים שיושב איתו בספסל, במשחק מול חיפה רגע אחרי ההרחקה של טובול התלבט מזרחי את מי להכניס במקומו. ולמי הוא פנה שיעזור לו? דווקא לבוס ג'קי בן זקן.

 

*דראגן סטויקיץ' הוכתר למצטיין של המשחק, מה שלא ממש שיפר לו את ההרגשה. סטויקיץ' שזכה בטלוויזיה מחברת "פוגיקום", אותה הוא יתרום, הודה לכולם. אבל אמר שהוא מעדיף לוותר על הפרס ולזכות בנקודות.

 

*יום שני בצהריים, יוני דרעי שמח אחרי הניצחון על יקנעם/ מגידו מגיע עם חבר ל "מפגש איסטנבול" שבתעשייה וזולל לו לאפה עם חמוצים ושתייה, אותך לרוני צוקרמן

 

 

 

*באותו היום רק קצת יותר מאוחר בערב, מגיעות הבנות של מכבי בנות אשדוד לפאב "המידאו" בעיר, על מה החגיגה? קודם כל על ההעפלה של הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף ושנית, חגיגת יום ההולדת של אשלי ווקר. כלת השמחה עצמה הגיעה עם שמלה אדומה זוהרת. שיחקה אותה...

 

 

 

*יום למחרת הגיעה קריסטי תומאס לצפות דווקא במשחק של הגברים מול חיפה. תומאס נראתה שקועה במשחק. לא נרשם עידוד.

 

*יום שלישי השבוע, רגע לפני שהגיע למשחק מול חיפה, הקדיש את הבוקר עו"ד שי האוזמן לבת שלו. מה בתוכנית? הספארי ברמת גן. תגיד שי אין בית ספר? "הילדה לא רצתה ללכת אז לקחתי אותה ליום כיף". אבא השנה.

 

 

 

*גל אנגלשטיין, שוער הנוער, השתתף בטורניר שאורגן  ע"י ההתאחדות לכדורגל ועמותת "סכרת נעורים". בסוף המשחק קיבל אנגלשטיין מיושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, תעודת הוקרה.

 

*יורם בן-דוד, מאמן במחלקת הנוער של אשדוד, יצא (כמו בכל שנה) לחופשת סקי באלפים באיטליה. בנדה נהנה מאוד עם ילדיו אור ועמית, ואפילו למד לגלוש על המסלול המהיר. יכול להיות שבגלל זה קבוצת הנוער מפסידה באחרונה..

 

*רוז'ה זעפרני, מתן אוחיון ומאור פרץ. חגגו ביום חמישי שעבר יום הולדת במסיבה בתוך המועדון של הקבוצה. קפטן הקבוצה משה אוחיון בירך בשם משפחת מ.ס את יקיר המועדון רוז'ה ליום הולדתו והודה לו בהזדמנות זו על תרומתו הרבה לקבוצה. לבסוף קיבלו החוגגים גם מתנה מתכשיטי "דניאל".

 

 

 

*ביום חמישי השבוע הגיע המדור לאימון של מכבי אשדוד גברים בכדורסל, השחקנים של רוני צוקרמן שהיו רגילים בתקופה של רמי הדר לאימוני רצח ביום חמישי. השחקנים שהגיעו מוכנים לאימון קריעה קיבלו הפתעה. מי היא? תתקדמו.

 

*רוני החליט להפתיע את השחקנים במשחק כדורגל באולם, השחקנים שמאד התלהבו החלו לארגן "כוחות" רק שברגע שרצו להתחיל גילו בעיה, אין כדור. למזלם אחד מהאוהדים שהיה ביציע נחלץ לעזרה וסיפק להם את הכדור האישי שלו.

 

*השחקנים חולקו לשתי קבוצות שבצד אחד, קלמנטה, פרג, בוקרה, יותם יצחק ודרעי, בצד השני, בדלוב, טל דן, ברק חדד, גלעד דרני ויואב אלבז. השופטים היו: הפצועים ארז קוחנסקי ואופיר פרחי.

 

 

 

*לפי רוני צוקרמן החוקים הם שמשחקים עד שעדי פרג מנצח, האמת שדווקא בסוף הוא הפסיד. מי בלט מעל כולם היה כמובן יוני דרעי שהמדור חושב שיש לו סיכוי להיות בסגל של מ.ס אשדוד, דרעי לאחר שהבקיע שער בשמאל, ביקש מהמדור שיתקשר למזרחי.

 

*מי שהפתיע לטובה היה טל דן עם בישול וצמד שניצח עבור הקבוצה הצהובה את המשחק. רמון קלמנטה לעומתו, בילה יותר זמן שוכב על הפרקט מאשר עומד, המדור מציע לו להישאר בכדורסל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה