להאזנה לתוכן:


!--{12686365698541}--

המדור היה במשחק מול נתניה ביקר בבאולניג וסיים עם משחק הנשים מול רמלה

 

 

 

*נפתח את המדור איך לא עם המשחק במוצ"ש נגד נתניה. תופעה מיוחדת ראינו בשבת מול נתניה, ממש מהדקות הראשונות של המשחק, קמו שחקני הספסל של אשדוד להתחמם, כל פעם שלשה אחרת. לשאלת המדור לשם מה לחמם את השחקנים מיד מהדקה הראשונה אמר מזרחי: "היה קר מאד ורציתי שהשחקנים יישארו ערים ולא יקפאו"...

 

*סטפן קינג נמצא בארץ כמה חודשים, כנראה שהזמן הזה הספיק לו כדי ללמוד מילים חשובות בעברית. במשחק מול נתניה שמענו אותו כמה פעמיים אומר בעברית צחה: "צא, צא, קדימה ואפילו קדימה דימה". אנחנו אומרים קדימה סטפן....

 

 

 

*לפני שבועיים מול ב"ש סיפרנו לכם שלצוות הרפואי של אשדוד יש כוחות נבואיים, כאשר ניקולאי רשם את הדקה שאשדוד תעלה ליתרון מול ב"ש. אז הנבואה נמשכת, הפעם הגיע תורו של יגאל אשכנזי שסיפר למדור שלפני המשחק אמר לכול מי שרצה לשמוע שאשדוד תנצח 3-0 ובדקה ה-41 תבקיע שער ראשון. מי אמר שהנבואה ניתנה לשוטים?....

 

*ישראל קטורזה הגיע למשחק של אשדוד אחרי ההיעדרות ארוכה מהמגרש בי"א. קטורזה תפס מקום של כבוד ליד שי הולצמן שבמהלך המשחק נראה מסביר לקטורזה כל מיני ענייניים של טקטיקה.

 

 

 

*קטורזה עצמו מיהר לצאת כמה דקות לפי הסיום (לא ראה את השלישי של שדה) בכדי להגיע לאירועי יום האישה באולמי "לגונה". רגע לפני שעזב את האצטדיון "פינק" קטורזה את דור גלילי הבן של בלטיפה על הראש..

 

*השער השני של אשדוד גרם לקצת מחלוקות מי הבקיע אותו, נחום אמר שהוא בעט, שריקי טען שזה נגע בו. ואחרי המשחק שני השחקנים ציינו שזה לא ממש חשוב מי הבקיע. רק ששריקי רגע לפני שעזב את עמדת הראיונות אמר לעיתונאים בצחוק: "אל תעשו פדיחות ותרשמו את השער הזה לי". רשמנו.

 

 

 

*בשלהי המשחק עמוק בתוך החצי השני, שאשדוד כבר הובילה 2-0 והניצחון לא הוטל בספק, יצא כדור אל מחוץ לתחומי המגרש, דראגן סטויקיץ' שוער אשדוד הלך לו לאיטו כדי להביא את הכדור, עד שאחד הילדים זרק לו כדור מבחוץ, סטויקיץ' לא כל כך אהב את הצעד הזה וביקש מהילד לא למהר עם הכדור....

 

*יוסי מזרחי רשם במהלך המשחק מול נתניה את אחד מהציטוטים שאולי ייכנסו לספר הציטוטים החדש. לאחר איבוד כדור של אמיר לביא, כולם ציפו לאיזה שאגה של המאמן על הילד שרק חזר מפציעה אבל מזרחי הפתיע (לא נגענו): "לא נורא אמיר מותק, לא שיחקת הרבה זמן זה בסדר". גדול יוסי.

 

*עידן שדה ומשה בן לולו נפגשו כמה דקות לפני תחילת המשחק. בן לולו ושדה שעד לא מזמן שיחקו יחד החליפו חווית מתוך תקווה לשוב ולשתף פעולה בעתיד.

 

 

 

*לידיעת הקורא דן ולנסי, שתייה או גרעינים או שניהם עולים 10 ₪ נא להצטייד בהתאם.

 

*טומי רוסנו חלוץ נערים א' של מ.ס אשדוד הגיע למשחק מול נתניה בשביל לצפות בקבוצה הבוגרת מנצחת את נתניה. טומי כמובן פרגן והמדור מקווה שבעוד זמן לא רב נראה אותו רץ על הדשא בי"א.

 

 

 

*האוהד זיקה ממשיך לעשות קופה על חשבון מ.ס אשדוד, לאחר הניצחון על ב"ש ו- 50 השקלים שקיבל, הגיע המשחק מול נתניה ואיתו עוד 50 ₪. קופה יפה.

 

*נעבור קצת לכדור הכתום, ביום ראשון בערב הגיעו קבוצת מכבי אשדוד גברים בכדורסל לערב גיבוש לקראת הפלייאוף. המקום שנקבע הוא: "באולינג אלון באשדוד". השחקנים הגיעו בהרכב כמעט מלא (ללא פרג- חולה, אירם- פצוע, טלן דן- סיבות אישיות) יחד עם המאמן וההנהלה.

 

*השחקנים התחלקו לשלוש קבוצות שבקבוצה אחת, היו דרעי, קלמנטה, בוקרא  ויויניב ספוז'ניקוב. בקבוצה שנייה, היו קרני (שחקן כדורת מדהים), בדלוב, יותם יצחק. בקבוצה השלישית היו ברק חדד, אופיר פרחי, ארז קוחנסקי ויותם יצחק. העמדה הרביעית הייתה עמדת ההנהלה שם שיחקו רוני צוקרמן, מאיר גבאי, שי האוזמן וניסים דוק.

 

 

 

*נתחיל מהסוף, המנצחים היו העמדה של קוחנסקי את פרחי שגברו בקרב קשה על העמדה של קרני את בדלוב. מהערב הזה בהחלט יצאו כמה תובנות. הראשונה, גלעד קרני יכול לשקול הסבת מקצוע לשחקן כדורת לאחר כמות "סטריקיים" שלא הייתה מביישת שחקן מקצועי, אם כי בעקבות כך יש גם תובנה שנייה שהמקום יצטרף פינים חדשים בגלל קרני. תובנה שלישית הייתה שלמעט קרני, פרחי וקוחנסקי כדי לשאר להישאר בכדורסל.

 

*מי שחשב שדווקא רמון קלמנטה יפתיע ביכולת המשחק שלו התבדה, קלמנטה אמנם הראה כמה ניצוצות אבל לא משהו לכתוב עליו הביתה. הדבר היחיד שקלמנטה קיבל היה כדור מיוחד מראובן הבעלים שאיתו הוא יכול היה לסובב את הכדור על המסלול.

 

 

 

*החלק הכי קשה במשחק היה להתאים לחברים בעלי המידות הגדולות את הנעליים המיוחדות של הבאולינג, לכן קלמנטה שיחק עם מידה שלא ממש מתאימה לו וכך גם בדלוב ובוקרא.

 

*מהמסלול של הצוות הניהולי בלט במפתיע רוני צוקרמן עם כמה הפלות, מאיר גבאי הצליח פעם אחת להפיל את כולם לאחר שכדור ממסלול אחר "עזר" לו (אמרנו כבר שעדיף כדורסל).

 

 

 

*לאחר משחק הבאולינג התפנו כמה מהשחקנים למשחק סנוקר קצר, על השולחן אופיר פרחי מול יוני דרעי. דרעי שהיה צמוד לאורך כל המשחק הפסיד למהלך מנצח של פרחי שהקפיץ את הכדור מעל הכדור של דרעי בכדי להכניס את שלו. קלמנטה שהיה נלהב מהמלך של חברו כינה אותו: "האלי הופ".

 

*בסיום ביקש מאיר גבאי יו"ר הקבוצה להודות לראובן הבעלים של הבאולינג באשדוד על האירוח והכיבוד שהגיש לקבוצה. ראובן אירח את הקבוצה חינם על חשבונו, מתוך תקווה שהפגת המתחים תעזור לקבוצה לקראת הפלייאוף. ראובן הבטיח לגבאי שיהיו עוד כמה מפגשים כאלה בעתיד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה