להאזנה לתוכן:

המדור מקווה שעד שתראו את המדור החלום של בנות הכדורסל שלנו לא חוסל

 

 

 

*נתחיל דווקא משבוע שעבר, יום שלישי בצהריים: עידן שדה יושב לו בגפו במסעדת "מומה" ב"סטאר סנטר" ויורד על צלחת חומוס ודיאט קולה. בתיאבון.

 

*אמנם אשדוד יצאה מפסידה בשבת בטדי, אבל דווקא ג'קי בן זקן יכול לצאת עם חיוך, ג'קי שקיבל קריאות עידוד מאוהדי בית"ר, קיבל מהם פנייה לבוא לבית"ר בשנה הבאה. אוהדי בית"ר אף הבטיחו לו שהם לעולם לא יקללו אותו ורק יעודדו".

 

 

 

*המדור רוצה למסור ברכות ואיחולים לדורין חיון הבת של מאמן השוערים של אשדוד שהתגייסה בחמישי האחרון והפכה באופן רשמי לחיילת בצבא הגנה לישראל. המדור מאחל בהצלחה ומקווה להמשיך לראות אותה מאופרת ומעודדת במשחקי הכדורסל בעיר.

 

*במשחק של הנשים ביום חמישי מול רמלה, קלט את עינו של המדור שלט גדול שתלו אוהדי אשדוד ועל השלט נכתב: "שתדעי שאני לא יכול בלעדייך, כל הדרכים מובילות רק אלייך". בהחלט פיותיים בכדורסל.

 

 

 

*באותו משחק כדורסל המדור שמח לראות נציגות מהמגזר הגברי, מאיר גבאי יו"ר קבוצת מכבי אשדוד גברים, יחד עם ניסים דוק וכמובן מיקי רוזנברג יו"ר הרשות שתפס כיסא קרוב לפרקט והיה במתח עצום לכל אורכו.

 

*רגע לפני סדרת חצי הגמר מול רמלה, בנות מכבי אשדוד מצאו זמן בין כל ההכנות למשחק חצי הגמר לפנק את כל המחלקה וביה"ס לכדורסל ליום כיף ספורטיבי. 90 שחקניות יצאו מאשדוד בצהרי יום ראשון להדר יוסף בתל אביב למוזיאון החוויה האולימפית, שם הבנות נהנו מחוויה וירטואלית מרתקת בעולמות הספורט האולימפי. משם הן המשיכו למשחק כדורסל של מכבי ת"א נגד הפועל גליל עליון בהיכל "נוקיה". היה מהנה.



 

*במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד ממשיכים עם המסורת של ציון ימי ההולדת של אנשי המחלקה. הפעם היה זה תורם של זורי ברמכר וחמי לוי, שקיבלו עוגה טעימה וים של איחולים מיו"ר המחלקה, מנדל דווידוביץ'.

 

*עומר חזן מקבוצת טרום ב' במ.ס. אשדוד החליט לקיים את מסיבת יום ההולדת שלו במועדון יחד עם חבריו בקבוצה. היה טעים ושמח.

 

 

*בסיום משחק ההפסד של מכבי אשדוד לאליצור יבנה, נכנס רוני צוקרמן מאמנה של אשדוד לחדר ההלבשה של יבנה כדי להגיד שלום לחברים מהעבר. צוקרמן אמר שלום, יבנה לקחת את הנקודות.

 

*ג'קי בן זקן ניצל את העובדה שקבוצת הנוער ניצחה לפני שבועיים את פ"ת וירד לכר הדשא בכדי לברך את המבקיעים של הנוער.

 

 

*לפני זה קיימו ג'קי בן זקן ומירו בן שמעון שיחה על המועדון, הנוער ובכלל. ג'קי שללא ספק הנוער יקר לליבו, מגיע מידי שבת ומעורב עד הפרט הכי קטן במועדון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה