להאזנה לתוכן:

רגע לפני הפסח, המדור מתרגל את מה נשתנה ואת עשרת המכות

 

 

 

*מ.ס אשדוד החליטו לקחת יוזמה ולעבור ולשווק את הקבוצה בבתי הספר בעיר, הפעם ביקרו בבית הספר שז"ר במסגרת הפסקה מורחבת כמה שחקנים מהקבוצה הבוגרת, ברשותו של הקפטן משה אוחיון.

 

*ביום ראשון הגיעו לביה"ס שז"ר נציגי הקבוצה ברשות משה אוחיון, מנכ"ל הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות- הגב' סימונה מורלי ורכזת המניעה בריזי'ט דוקהן, זאב קרפ- שוטר קהילתי ובחלק החוויתי- להקת ברייק-דאנס מפרויקט ספורט ואומנות כבלם לסמים ואלימות. כמו כל שנה, במהלך השנים האחרונות מגיע הצוות להרצות בפני תלמידי כיתה ו', השוטר הקהילתי משוחח עימם על אלימות מילולית ,פיזית ואכיפה בנושא. רכזת המניעה העירונית נותנת דגש על ההתמכרויות באופן כללי ומתמקדת בעיקר בנושא מניעת העישון שגם השנה לקח חלק ביה"ס זה בפרויקט סמינר עמיתים של משרד החינוך.

 

 

 

*לאחר הפעילות המבורכת סיפר משה אוחיון על ילדותו וניסה להמחיש לילדים שלחלום זה לא בושה והראיה לכך, שהוא היה צעיר והוא חלם להיות שחקן בקבוצה ייצוגית וסיפר להם שהיום הוא קפטן של הקבוצה ואפילו הספיק לשחק באירופה. בנוסף הוא אמר שלא משנה באיזה חוג הם יבחרו, חשוב להיות עסוקים במשהו שמעניין אותם, כגון: ספורט, תנועות נוער. ואם הם ימצאו במקומות כאלה הם במקום הנכון והעתיד יחייך אליהם.

 

*לבסוף, כל התלמידים התכנסו במגרש ביה"ס,בירכה אותם מנכ"ל הרשות על שיתוף הפעולה בשנים האחרונות בין הרשות לבין ביה"ס שז"'ר. נציגת התלמידים- תמר קראה אמנה בנושא נגד התמכרויות אלימות וסמים, חתמה בשם בית הספר המנהלת חנה ללוש, בשם הרשות חתמה הגב' סימונה מורלי ובשם קבוצת מ.ס אשדוד חתם משה אוחיון. לאחר מכן צפו הילדים בלהקת בריקדאנס. מנהלת ביה"ס הגב' חנה ללוש, הודתה לבריז'יט דוקהן רכזת המניעה העירונית על שיתוף הפעולה ועל הארגון למופת של יום זה.

 

 

*נמשיך עם מ.ס אשדוד והתרומה לקהילה: ביום רביעי הגיעו שחקני מ.ס אשדוד למקיף הקריה (מקיף ז'). לשחק כדורגל נגד נבחרת שכבה ז'. לפני המשחק, הגיעו ליציע כל תלמידי שכבה ז', ח' ו-ט'. באותו יום, התקיים במקיף יום בנושא נפש בריאה בגוף בריא. את היום הזה הובילו בריז'יט דוקהן רכזת מניעה עירונית של הרשות למלחמה בהתמכרויות ובאלימות ומיכל לסרי המורה לחנ"ג של שכבה ז' במקיף הקריה. לפני המשחק בירכו את הנוכחים, מנהלת ביה"ס שרה שמש ושי הולצמן נציג מ.ס. לאחר מכן הקריאו התלמידים אמנה בשם "משחקהילה" ובו מתחייבים כל הנוכחים להתעסק בתרבות הפנאי ולהימנע מאלימות, שימוש בסמים ואלכוהול. חתמו על האמנה- שרה שמש מנהלת ביה"ס, שי הולצמן ובריז'יט דוקהן.


*בסיום שיחקו כדורגל, שחקני מ.ס אשדוד בחרו  להתערבב בין שחקני נבחרת שכבה ז'. היה שמח, ספורטיבי ומספק. התוצאה הייתה שהספורט ניצח שוב ובגדול. מנהלת ביה"ס הודתה לבריז'יט דוקהן על ארגון היום הזה והבטיחה להמשיך במסורת.

 


 

*עוד על מ.ס אשדוד ומעשים טובים, למדור נודע ששי הולצמן שמח לתרום ולהצטרף לחסות לקבוצת החרשים שקמה באמצעות "שולחן עגול" באשדוד. הולצמן תרם בשמה של הקבוצה סטים של מדי משחק, גופיות אימון, גרביים, תיקים, מגינים ותיקי עזרה ראשונה. סך כל הציוד שנתרם על ידי מ.ס אשדוד 15000 אלף ₪. למדור נותר רק להצדיע אחרי גל המעשים הטובים של ההנהלה למען הקהילה.


*ביום שני הגיעו מאמני השוערים של נבחרת ישראל ושוערים בעברם, למחלקת הנוער שבאשדוד. קיבלו אותם מנדל דודידוביץ' היו"ר ובריז'יט דוקהן- רכזת קשרי קהילה. יחד, הם סיירו במחלקה, ראו את המתקן ואת המגרש החדש. לאחר מכן התפנו להגיע לאחד מאימוני המחלקה בשביל לאתר שוערים מאשדוד לנבחרת.

 


 

*ג'קי בן זקן חגג השבוע ביום ג' יום הולדת. בשבת בירך אותו יו"ר ההתאחדות אבי לוזון במשחק הנוער מול פתח תקווה. משפחת מ.ס אשדוד מאחלת לו מזל טוב ושיישאר צעיר לנצח. גם המדור מצטרף לברכות.


*למשחק הנוער מול פ"ת הגיע לשפוט שופט מליגת העל- מאיר לוי. כולם שאלו מדוע הוא? שימו לב שרוב המשחקים של מכבי פ"ת השופט הוא מאיר לוי. מעניין.

 


 

*סדרת חצי גמר הפלייאוף בכדורסל נשים בין מכבי אשדוד ל''אליצור'' רמלה שוברת שיאים מבחינת הרמה והמתח. בהפסקת המשחק הראשון במקיף ז', יו''ר מכבי אשדוד נאור גלילי, אירח את ראש עיריית רמלה יואל לביא, וכיבד אותו במטעמים מיוחדים ושתייה קרה.לביא הודה לגלילי על האירוח הלבבי, והבטיח לו יחס דומה במשחק הבית ברמלה.

 

*חוץ מהאירוח והניצחון חילקו רגע לפני המשחק שחקניות מכבי אשדוד חולצות צהובות ולבנות לקהל שהגיע, בשביל ליצור מראה צבעוני, המדור ניסה לתפוס חולצה ולא הצליח. לא נורא

 

 

 

*המדור רוצה לתת שאפו גדול לאוהדי מכבי אשדוד שהצטלמו יחד עם אופיר פרחי ושאר נציגי הקבוצות של הליגה הלאומית בכדורסל לפרומו עבור ערוץ הספורט לקידום שידורי הליגה הלאומית בכדורסל. נציגי הדולפינים היו נציגי האוהדים היחידים שהגיעו. כבוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה