להאזנה לתוכן:


!--{12709430028911}--

לאחר המצוות והסדר המדור מתכונן למנגל של יום העצמאות ומתחיל לאוורר את הדגלים

 

 

 

*נתחיל עם ספיחי חג הפסח שהסתיים רק לפני כמה דקות, במ.ס אשדוד התפנו להרים כוסית ולחלק שי לחג לשחקנים והצוות ערב החג התפנו בקבוצת הכדורגל להרים כוסית לרגל החג. השחקנים שקיבלו חופשה במהלך החג יינצלו אותו למנוחה ובילוי בחיק המשפחה. "נטעין מצברים ונחזור כחדשים להמשך המאבקים בליגה ובגביע", אמרו השחקנים. כל משפ מ.ס אשדוד התכנסה באצטדיון הי"א, ברחבת המועדון. לפני הרמת הכוסית חגגו יום הולדת לחנן אזולאי, ישראל ראש ויעקב שקלי, לאחר מכן ברך היו"ר מנדל דוידוביץ ואיחל חג שמח לכל משפ מ.ס לבני ביתם. אנשי הצוות והשחקנים קיבלו במעמד גם שי לכבוד החג סט צלחות.

 

*מי ששואל איפה היה הבוס ג'קי בן זקן באותו מעמד, אז הבוס שמאד רצה להגיע נתקע בפקק באיילון וביקש מהיו"ר מנדל להחליף אותו. בן זקן הגיע בסוף באיחור של כמעט שעה. לא נורא. המדור מציע בפעם הבאה מסוק.

 

 

 

*רגע לפני החג: פגישת אוהדי מ.ס אשדוד עם משה אוחיון ועידן ויצמן. רגע לפני ערב החג הראשון נפגשו אוהדי הקבוצה למפגש גיבוש במסגרת ארגון דולפינים 2006, שהתקיים בחוף לידו, במעמד קפטן הקבוצה משה אוחיון ועידן וייצמן. השחקנים והאוהדים שוחחו והכירו מקרוב, כמו כן בקשו צמד השחקנים מאוהדי הקבוצה לעודד את השחקנים במשחקים שנותרו עד לפלייאוף ולאחר מכן במעמד הגביע ובמשחקי הסיבוב השלישי. האוהדים מצידם הודו לשחקנים על נוכחותם במפגש, ובקשו מהם את עזרתם בפניה להנהלה שתוציא הסעות למשחקי החוץ, ובקשו שהשיווק של מ.ס. אשדוד במקיפי ותיכוני העיר יהפוך למסיבי, כפי שהיה לפני שנתיים עם שלטי החוצות: "יש מלחמה אתה בא?" צילום: צחי לייבוביץ' ודוד בן אבו

 

*יש יורשת בבית משפחת רביבו: הם הצליחו לשמור את זה בסוד, אבל לאט לאט זה כבר נראה מחשיד. אז תגידו מזל טוב גדול לדוד רביבו. אביגייל של דוד בהריון בחודש ה-5 להריונה, והשניים יהפכו ממש בקיץ להורים בפעם הראשונה. אנחנו תפסנו את הבועט מבאר שבע לשיחה קלה. דוד, שמענו שמגיע לך מזל טוב: "אני שמח ומאושר שהאישה בהריון, כיף גדול. אנחנו נגלה לכם שמדובר בבת...מזל טוב.

 

 

*לרגל החג, הנציג שלנו בקפריסין, ברוך דגו, החליט להפתיע את אימא שלו והמשפחה הגדולה ולהגיע לארוחת ליל הסדר המפוארת. ורגע לאחר הסדר הגיע אותו דגו לטעום קצת מחיי הלילה באשדוד שכנראה חסרו לשחקן דגו נחת במועדון "הקווינס" בעיר להשלמת חגיגות החג. קצת ריקודים, הרבה חיוכים ואיך שכחנו באמת את היין המפורסם.

 

*מברוק לאופיר מרצאינו שלא רק שערך את הופעת הבכורה שלו מול מכבי ת"א לפני שבועיים, אלא גם נבחר לשוער הסיבוב של המחזור. יש עתיד.

 

דור גלילי, שהוא גם שחקן בקבוצת הילדים של מ.ס אשדוד וגם הבן של נאור והדס, חגג ביום ראשון לפני החג מסיבת בר-מצווה מושקעת ואיכותית במיוחד באולם "מעגלים" ביבנה. לאירוע הנוצץ הגיעו, מטבע הדברים, אנשי ספורט רבים ומכובדים. היו שם, בין השאר: יו"ר איגוד הכדורסל שי שני, ג'קי בן זקן, רפי נידם, אבי כהן ( הבועט המיתולוגי של מכבי תל אביב), עופר טלקר, ז'אן טלסניקוב, מירו בן שמעון, אריה אלטר, דוד רביבו, יניב עזרן, עידן שריקי, יוסי אופיר, עדן ענבר, כל שחקניות קבוצת הנשים של מכבי אשדוד ועוד רבים וטובים.

 

 

*מי שכבשה את רחבת הריקודים הייתה אשלי ווקר, הזרה הטובה ביותר בליגת העל לנשים בכדורסל. היא רקדה יחד עם נאטשה לייסי בלי הפסקה. והשתיים כנראה קיבלו השראה מהאירוע המיוחד, ובחלוף 24 שעות כיכבו במשחק הניצחון של אשדוד על "אליצור" רמלה, בדרך לסדרת הגמר מול רמת השרון.

 

*הרבה שיח'יים נראו במשחק הגביע האחרון ביו סכנין לאשדוד, חלק מהשיח'יים הפנה את תשומת לב המדור שהאור במגרש באשדוד חלש מאד. לאחר בדיקה התברר שבאמת נכון הדבר ובאשדוד הבטיחו שמיד בקיץ הקרוב האצטדיון ילך לשיפוץ רחב שגם התאורה במגרש תהיה אחרת בסיומו.

 

*משפחת נידם בהרכבה המלא הגיעה ערב חג הפסח למבצע "קמחא דה פסחא" ועזרה לארוז ולחלק ארגזים למשפחות. כנראה שהמנכ"ל העסוק של אשדוד מצא זמן לתרום גם לקהילה. שאפו.

 

 

 

*המדור רוצה להציג בפניכם שלוש דורות של משפחת הולצמן, הסבא חיים, האבא שי והילדה/ נכדה. שהגיעו בשבת בבוקר למשחק הנוער.

 


*לטובת מי שלא ראה את הדוגמניות אורנית שוורץ ומירב דורי שידגמנו עבור מנהלת הליגה את התחלת סדרת הגמר בין אשדוד לרמה"ש. יופי של כדורסל.

 

 

 

*אייטם אחרון עם נגיעה של כדורסל, אחרי שכב נפצעה והייתה בדרכה לחדרי ההלבשה, חזרה קריסטי תומאס סנטרית מכבי אשדוד במשחק השני בסדרה לספסל הקבוצה וביקשה מעדן ענבר להכניס אותה, ענבר שחשש מעט מפציעה חמורה יותר, חשב ועזב תומאס אמרה לו: (לא נגענו): "תן לי להיכנס ולנצח את המשחק, אמרה ועשתה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה