להאזנה לתוכן:


!--{12721551216671}--

המדור מתוכנן לחצי גמר הגביע וממשיך במאבק על המיקום בפלייאוף העליון

 

 

*המנהל המסור של מ.ס אשדוד, איציק תורג'מן חגג יובל.  ביום חמישי, חגג במועדון איציק תורג'מן 50 ויחד איתו חגגו המאמן יוסי מזרחי ועידן וויצמן. לכבוד 50 השנים שהוא חוגג, קיבל איציק צמיד ארמאני מתנת תכשיטי דניאל. השאר קיבלו שעונים ותכישטים. המדור בטוח שכולם מוכנים להחזיר את המתנות תמורת עלייה לגמר הגביע.

 

*לאחר חלקות המתנות, התפנו כולם לאכול וקינחו במתוקים. משפחת מ.ס מאחלת לחוגגים מזל טוב ולאיציק במיוחד-עוד 50 שנה של כיופים ובריאות. המדור מצטרף.

 

 

*שי רביבו פצוע, מה שכנראה גורם לו לחפש תעסוקה אחרת, למדור נודע שרביבו החליט להפוך את ביתו לאולפן הקלטות. אז אם בא לכם לשיר ואתם לא יודעים איפה, פשוט תגיעו לביתו של שי רביבו. היורש לבית משפחת רביבו, מארגן ערבי קריוקי בביתו עם הרבה אנשים שכולם  מכירים. ויש שם אפילו כמה זמרים עתידיים לא רעים בכלל. אולי כדאי להקליט אצלו את שיר הזכייה בגביע אם אשדוד תזכה. 

 

*המדור רוצה להראות לכולם מה שקמפיין טוב יכול לעשות, אפילו בנצרת עלית התייחסו לקמפיין שהעלנו "במגזין" לפני משחק הגביע ותלו שלט שנותן לאשדודים שיעור קצר בגיאוגרפיה. המדור מציע לפתוח בקמפיין גם מול בני יהודה.

 

 

*המדור תפס את מירו בן שמעון מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בהפסקת המשחק מול נצרת עלית בדרך לקנות כמה תופינים בדרך. שיהיה בתאבון.

 

*המדור ראה את הילד בתמונה שלא ממש רצה להיפטר מהבלון והחזיק אותו סיום המשחק. אולי זה מה שהביא לאשדוד את הניצחון והעלייה לחצי הגמר. יוחתם כקמע מיד.

 

 

*בפתיחת המשחק של אשדוד מול נצרת עלית לאיש שמכר אביזרים של מ.ס אשדוד לא היה ממש ביקוש, רבע שעה אחרי המשחק והמדור ראה אותו נשאר בלי כלום, כי רוקנו לו את הבאסטה.

 

*המדור כל כך היה שמח לראות את האוהדים של אשדוד שמחים אחרי העלייה לחצי הגמר שבעקבות ההפסד לחיפה השבוע הוא החליט לצ'פר את האוהדים ולהראות לכם כמה פרצופים שמחים. ולתפארת מדינת ישראל.

 

 

*כמה חובות ממשחק הנשים מול רמה"ש: לימור מזרחי אקסית נבחרת ישראל ושלל קבוצות בליגה התייצבה באולן באשדוד ועשתה כבוד.

 

*גם דורון ג'מצי אקס מכבי ת"א ונבחרת ישראל הגיע לצפות במשחק, רק שבניגוד למזרחי נראה היה מדוכא מעט בסיום. משהו שאנחנו צריכים לדעת ג'מצי?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה