להאזנה לתוכן:


!--{12727828955991}--

המדור בסימן של חצאי גמר, מצד אחד מ.ס אשדוד מול בני יהודה, מצד שני מכבי אשדוד. המדור כבר לא יכול לחכות

 

 

 

*נפתח איך לא עם אייטם מהמשחק בשבת של אשדוד מול בית"ר. בשורה האחרונה ביציע הכבוד התמקם לו חצי הרכב של בית"ר שכלל את ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, פאולו דה- לה- האסה ואלירן דנין. הגלריה נמצאה כמעודדת את שחקני בית"ר בצורה מעוררת הערכה.

 

*אולם מסתבר שלא רק לשחקני בית"ר המושבתים שמו לב, גם שחקני אשדוד תפסו אותם. הנה שיחה שקלט המדור בין ברק יצחקי לאבירם ברוכיאן לא נגענו: יצחקי: "ראית איזה כדור?, כמה כדורגל יש לו". ברוכיאן: "מספר 11 של אשדוד (אמיר לביא) הוא הכי טוב מאז שנכנס". לטיפולך יוסי.

 

 

 

*גיא לוזון מאמן בני יהודה הגיע בהפסקת המשחק יחד עם יעקב אסייג ליציע הכבוד באשדוד. גם העובדה שלוזון אמור לשחק נגד בית"ר וגם נגד אשדוד בשבועיים הקרובים גמרה לו כנראה להגיע ולראות אותם בגדול טבעי. אולם כנראה שלוזון כבר חושב על הג'וב הבא. למה? תתקדמו אייטם.

 

*במהלך המשחק הוא פנה לאחד מיושבי היציע בשאלה מי זה מספר 4 של אשדוד (ניר ביטון)? (האם אף אחד לא מכיר את שחקני אשדוד בליגה). שקיבל תשובה ואף הבין את גילו של ביטון רשם אותו בפנקסו לקראת הזימונים אם וכאשר לנבחרת הצעירה.

 

 

 

*במשחק הכדורסל שנערך ביום ראשון, הגיע מרקו פופוביץ' לצפות בשחקני הכדורסל מעפילים גם הם לחצי הגמר.

 

*אחרי המשחק קבעו במכבי אשדוד ללכת לאכול כולם אחרי הניצחון על הפועל חיפה, אך מסתבר שהשחקנים היו עייפים מאד וביקשו ממאיר גבאי לחכות עם המסעדה 24 שעות לאחר מכן. המועד החדש נקבע ביום שני בצהריים ולשם כבר הגיעה כל הקבוצה.

 

 

 

*למדור נודע שבמשחק הראשון בחיפה, בין מכבי אשדוד להפועל חיפה ביום חמישי, מי שקנה עבור האוהדים את הכרטיסים למשחק היה אחיעד בוקרה שקנה כ- 30 כרטיסים בעלות של 20 ₪ לכרטיס. בנוסף בדרך חזרה בגלל ניקוב הצמיגים קנה בוקרה לאוהדים שתייה, מלך.

 

*נופר שלום שסיימה את העונה בנשים, הגיעה בראשון בערב לתמוך בגברים וראתה אותם מעפילים לחצי גמר הליגה. שלום שקיבלה חיבוקים מכל עבר, ברכות ומחמאות. זכתה בסיום המשחק גם לחיבוק ונשיקה מיוני דרעי ששמח לראות את הקולגה מהנשים.

 

 

*ג'קי בן זקן אבא לדוגמה. אחרי שסיים לדאוג לילדיו "האחרים" במחלקת הנוער, התפנה בן זקן להשקיע בילידים האמיתיים שלו ולקח אותם בשבת בצהריים לקפה "קלמה" באשדוד. מול חוף לידו.

 

*המדור שמח לראות את חיים רביבו חוזר לפרשן את ליגת העל. רביבו ערך את הבכורה המחודשת במשחק העונה ביום שני בין חיפה לאשדוד באולפן שלפני המשחק.

 

 

 

*רמון קלמנטה שחקנה הזר של מכבי אשדוד יצא בסיום משחק הניצחון על חיפה עם חולצה צהובה עם הכיתוב "בירה מכבי", לשאלת המדור מה העניין עם החולצה? ענה קלמנטה: "אני מנסה להשתלב". המדור חושב שהבחירה של קלמנטה מדויקת, גם מכבי וגם חולצה צהובה. בדיוק כמו אשדוד.

 

*יום שני בצהריים ג'קי בן זקן מגיע לחדר הכושר "סוואט סטאר" יחד עם עפר שלח וצוות צילום של ערוץ 10 בו בזמן שהם מצלמים על ג'קי כתבה, נשאר הנהג המסור של בן זקן לשמור על הרכב של הבוס.

 

 

 

*המדור קלט במשחק הכדורסל ביום ראשון את הסדר שבו מסודרות המגבות של השחקנים. לאחר בירור קצר התברר שיש סדר מסוים לכל מגבת ולכל שחקן. אולי זה מה שגרם לאשדוד לנצח.

 

*ראש העיר דר' יחיאל לסרי הגיע בכדי לתמוך בקבוצת הגברים בדרכה לליגת העל, לסרי ירד מיד בסיום המשחק לפרקט בשביל לברך את השחקנים בין המבורכים היו רוני צוקרמן, רמון קלמנטה, עדי פרג וכמובן היו"ר מאיר גבאי.

 

 

 

*בריג'יט דוקהן אשת הכדורגל הגיע לתמוך בכדורסל, ברג'יט לא התביישה לקחת חצוצרה ולהצטרף למעודדים. המדור מציע למאיר גבאי לצרף אותה לדולפינים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה