להאזנה לתוכן:


!--{12739989081081}--

המדור בסימן של אכזבה: מ.ס אשדוד סיימה את דרכה בגביע, בתקווה שהכדורסל ימתיק לנו מעט את הגלולה

 

 

 

*יום חמישי רגע לפני משחק הגביע, אימון מ.ס אשדוד, עידן שריקי וניר נחום משחקים בניהם מי מבקיע יותר שערים באימון? המנצח: עידן שריקי עם 3 שערים מול 2 של ניר נחום. חבל שבגביע לא ראינו את כושר ההבקעה הזה..

 

*יום ראשון בבוקר, עידן שדה נוסע עם המאזדה שלו בשד' הרצל, עד כאן הכול בסדר, מה לא בסדר? זה שדה מדבר בפלאפון ללא דיבורית, לא חבל על 1000 ₪ קנס עידן....

 

* ג'קי בן זקן הגיע השבוע בשביל לשפר את מצב רוחו ב"גוסיפ" בתל אביב. כמה חברים הגיעו לשולחן של הבוס.

 

 

 

*דוד רביבו עובר הסבת מקצוע? למדור נודע שדוד רביבו התחיל לשחק בייסבול!?. כאשר הוא לא על הדשא, רביבו משקיע בתחביב החדש שלו.

 

*שלישי בצהריים, בזמן שכולנו אוכלים ארוחת צהריים עתירת קלוריות, חיים רביבו וסלבה הברזילאי, משחקים כדורגל על חוף הים ושורפים 3000 קלוריות ברגע.

 

*נערות מכבי אשדוד זכו באליפות הליגה וזה הזמן לברך אותן על כך, רגע לאחר הזכייה, הגיעו השחקניות והצוות עם צלחת האליפות "לבורגוס בר" באשדוד בכדי לחגוג אליפות טעימה ובשרית.

 

 

 

*קבוצת מ.ס אשדוד זכתה השבוע בתור הקבוצה ההוגנת. (סוף סוף תואר) את הטקס המיוחד יציינו בתחילת המשחק בשבת מול בני יהודה. אשדוד שמיעטה לספוג כרטיסים אדומים וצהובים יחד עם התנהגות נאותה של הקהל זכתה בפרס היוקרתי שמקנה מעבר ליוקרה גם כסף לאביזרי העידוד בשווי של 5000 ₪, הפרס הוענק במעמד ג'קי בן זקן והוא כתוצאה מדו"ח ההגינות של ההתאחדות לכדורגל. שאפו.

 

*הרבה אשדודים הגיעו לר"ג ביום שלישי בערב בשביל לתמוך במ.ס אשדוד, הסוף ידוע למדור נותר רק להגיד שאפו לקהל של אשדוד שהגיע וניסה להיות שותף לחוויה שבסוף לא הייתה הכי נעימה.

 

*רגע לפני העלייה לחצי הגמר הגיעו רבים לאצטדיון הי"א בשביל לעזור להתארגנות, חלק מאוהדים התחילו כבר משעות הצהריים המוקדמות להגיע לרחבת האצטדיון לחלק חולצות ולהשמיע את הדיסקים של הקבוצה. התכונה בעיר הייתה של יום חג. חבל שבסוף החג הפך למעט פחות נעים בעקבות ההפסד. גם שאר עובדי המועדון עסקו בשבוע האחרון אך ורק בעבודות הארגון למשחק הגביע, ודוברת הקבוצה בריג'יט דוקהן, יחד עם חשבת השכר, סידרו את החולצות והדגלים בסדר מופתי במשך שעה ארוכה. ועל כך נאמר דוגמא אישית.

 

 

 

*המדור רוצה להציג את האופנה החדשה של המנכ"ל החדש של אשדוד רפי נידם. נידם שנראה היה כמו ג'ימס בונד 007 בחצי גמר בר"ג בהחלט כיבד את המעמד בהופעה מרשימה. שאפו.

 

*המדור ראה את הפרשן שלמה שרף שהחמיא לאשדוד לפני המשחק, חבל שהמחמאות לא היו גם בסוף.

 

*ג'קי בן זקן התפנה לשוחח עם כתב ערוץ הספורט זיו אברג'יל. ג'קי לא התבייש לשים עליו צעיף צהוב- אדום של אשדוד, לשבת על הספסל של הקבוצה ולעודד כמו אחרון האוהדים. תענוג.

 

 

 

*אותו ג'קי היה בין הראשונים שניגשו לנחם את צ'קול בסיום המשחק אחרי החטאת הפנדל. גקי חיבק את השחקן ואמר שהוא גאה בו.

 

*גם מלכי אניג'ר ואיתן רביבו היו ונהנו בערב ההצדעה לוותיקי הפועל אשדוד, והשניים נהנו מאוד לשמוע את סיפורי הנוסטלגיה המרתקים שהועלו במהלך הערב.

 

*מנכ"ל רשות הספורט, מיקי רוזנברג, חגג השבוע יום הולדת, ועובדי רשות הספורט החליטו לארגן לו מסיבה ספונטאנית עם מאכלים טעימים והרבה מצב רוח חיובי. מיקי הודה לחברים על המסיבה המאולתרת, בה נכח גם הממונה על הספורט בעירייה, משה בוטרשווילי. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה