להאזנה לתוכן:


!--{12746208192051}--

המדור סוגר עונה גם בכדורגל וגם בכדורסל. ניפגש בעונה הבאה.

 

 

 

*מאמן קבוצת הנוער, רוני אוואט, היה עסוק אף הוא בחגיגות אישיות, בשעה שבנו הגיע לגיל מצוות. משפחת אוואט הפיקה אירוע מרשים ביותר, ואנשי הכדורגל שהגיעו לכבד את רוני החמיאו לו על הערב המוצלח. שיהיה רק בשמחות.

 

*בעונת המשחקים הבאה, אם כל התוכניות ברמה הארצית ייצאו אל הפועל, לא נראה שוטרים ביציעי הכדורגל בארץ. בריג'יט דוקהן, המתאמת והדוברת של מ.ס אשדוד, מודה למפקד תחנה סנ"צ גבי דדון, וצוות השוטרים על שיתוף הפעולה במהלך כל העונה הנוכחי

 

*החלוץ עידן שדה נסע השבוע לא רחוק מאשדוד כדי ליהנות מהמסעדה החלבית "רטטוי". שדה התפנק כמו שצריך, וניסה לאכול רק דברים בריאים. עד כמה שאפשר במסעדה חלבית... בכל מקרה, שדה יצא מרוצה מאוד מ"רטטוי", והבטיח לחזור לאכול שם בקביעות.

 

 

*בשבוע שעבר סיפרנו לכם שחיים רביבו מנעים את זמנו במשחק כדור על החוף, אז בשבוע שעבר יצא רביבו לכבוש את חופי ישראל, זה לא מפתיע שהוא מושך את רוב תשומת הלב של המשתזפים. הפעם, הוא לקח איתו את החבר הטוב שלום מיכאלשווילי למשחק פוצ׳יוולי חופים. המדור מציע לרביבו לחזור למ.ס בעונה הבאה.

 

*עוד רביבו, רביעי בצהריים: חיים רביבו וניצן שירזי נפגשים במפגש "לב גיבור" של האוהד הכי צהוב בארץ ערן חיים ויורדים על מנת חזה עוף במרינדה הכי טעימה בארץ. אולי יש איזה סגירה לעונה הבאה?....

 

*יום חמישי האחרון כרטיסטיאן גונזלס מארח בעיר את חברו סבסיטאן ואקז מבית"ר לסיבוב בקניון וארוחת צהריים. על הדרך גם משה אוחיון מצטרף והם מקנחים בארוחה "בקלמה" בעיר. מי אמר סוף עונה?

 

 

 

*אותו חמישי, רק חצי שעה אחרי חצות, מאיר גבאי ושי האוזמן מדוכאים מההדחה מול הבקעה נוסעים לפאב "הגמברינוס" בעיר בשביל להתנחם בקצת בירות וקצת לחם הבית. את החשבון שילם דווקא האוזמן. 

 

*ואותו מאיר גבאי מתכנן לעשות ערב עבור אוהדי הקבוצה, בשביל להודות להם על התמיכה במהלך העונה. גבאי מתכנן לארגן ערב שבו יגיעו כל השחקנים, יאכלו על האש, יברכו ובעיקר ינסו לנחם את הקהל. "זה מגיע לקהל שלנו על העונה ועל זה שהוא תמך בנו". אמר גבאי.

 

*מי שכנראה לא יהיה באותו הערב שמארגן גבאי הוא רמון קלמנטה שכבר בתחילת השבוע טס בחזרה לארצו, מתוך כוונה לשוב לכאן בעונה הבאה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה