גם בכדורסל מאמן חדש: עדני דגן חתם במכבי אשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('12306c8d-80ca-465e-b5d1-d43dae5e89d1','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('12306c8d-80ca-465e-b5d1-d43dae5e89d1','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('12306c8d-80ca-465e-b5d1-d43dae5e89d1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:


!--{12751765332791}--

קצת יותר מ- 24 שעות אחרי החתימה של עדן ענבר ברמלה, החתימה מכבי אשדוד מאמן חדש, עדני דגן. אלון בן זקן: "אני הכי מפרגן לענבר"

 

 

באשדוד הודו שהצעד של ענבר הפתיע אותם, אך הם מבינים אותו. באשדוד ציינו שלקו הסיום מבחינת המועמדים לאימון הקבוצה, הגיעו טל נתן ועדני דגן. הפור נפל על האחרון. לאחר שיחה שקיימו בהנהלת אשדוד עם שני המועמדים החליטו ללכת עם דגן בעל קול הבס. דגן שהיה מאמן רמת חן בשנתיים האחרונות, זכור לאנשי אשדוד בעיקר בגלל שהצליח להדיח עם קבוצתו את אשדוד בשלב שמינית הגמר של גביע המדינה העונה. דגן יאמן את אשדוד בעונה הקרובה ויקווה להגיע עם הקבוצה מקום אחד גבוה יותר מהעונה החולפת, אז, כאמור, הפסידה הקבוצה מאשדוד בגמר הפלייאוף לרמת השרון. בגביע המדינה הודחה הקבוצה בשלב שמינית הגמר ודגן ינסה להצעיד את הקבוצה לתואר ראשון לעיר אשדוד (מלבד גביע ווינר בו זכתה אשדוד בתחילת העונה הקודמת). יו"ר מכבי אשדוד, נאור גלילי אמר על ההחתמה: "במטרה לשדרג את העונה החולפת בחרה הנהלת הקבוצה בעדני דגן בכדי להוביל אותה לתארים בעונה הקרובה. עדני ידוע כמאמן בעל ניסיון שזכה בהרבה תארים והרזומה שלו ראוי בכדי לנסות ולהגשים את הרצונות שלנו". דגן יחליף במועדון את עדן ענבר, שאימן את הקבוצה בשנה וחצי האחרונות. בעבר אימן דגן את רמת חן, איתה זכה בגביע המדינה כשבעונה שעברה הגיע איתה עד לחצי גמר הגביע וחצי גמר הפלייאוף. עוד לפני אימן דגן את אליצור רמלה, אליצור חולון, בני יהודה והפועל תל אביב כשבנוסף אימן בקיץ האחרון את נבחרת הנערות של ישראל שזכתה במקום ה-4 באליפות אירופה לדרג ב' שנערכה בישראל.

 

 

מנכ"ל הקבוצה אלון בן זקן התייחס להחתמה של ענבר ברמלה: "הופתענו מאד מהצעד שלנו, אבל אני הכי מבין אותו. לא מתפקידי לפרשן את הצעדים שלו. אנחנו מודים לו על עונה נפלאה. בטוח שתהיה למכבי אשדוד קבוצה מצוינת גם בעונה הבאה". עדן ענבר שחתם ברמלה והעדיף את ההצעה של רמלה על פני אשדוד אמר: "אני רואה בזה אתגר, לא מעבר. הציפיות ברורות לי. זו קבוצה שרוצה לקחת את כל התארים", הייתה לי התלבטות רק כי היה לי טוב באשדוד, ולא קל לעזוב מקום שטוב לך בו. אבל זה זמן טוב בשבילי ללכת לשם, מקווה שאעמוד באתגר". ענבר מסיים תקופה של עונה וחצי באשדוד, אליה הגיע לאחר שאימן גם ברמת חן ולפני כן בהפועל חיפה מוצקין. ענבר מונה למאמן נבחרת העתודה הקיץ, תפקיד אותו מילא גם בעבר.

 


 

רוני צוקרמן: "אני מודה לאוהדים על העונה הנפלאה"

ובעוד בנשים עוסקים במינוי מאמנים, בגברים מנסים בעיקר ללקק את הפצעים מאי העלייה לליגת העל. מאמנה של מכבי אשדוד גברים, שלח השבוע מכתב לאוהדי מכבי אשדוד, במכתב הוא מודה לאוהדי הקבוצה ומציין את העונה שעברה הקבוצה. "אשדוד נט" מגיש לכם את המכתב במלואו: "ככה זה לא היה אמור להסתיים- לכם האוהדים. אז לאחר שהתפוגג לו קמעה ענן האפר האשדודי. מצאתי לנכון לסכם את העונה מנקודת מבט שלי ולהקדיש לבסוף בעיקר לכם האוהדים הנפלאים מצגת קצרה מתוך רגעי האושר בעונה הזאת שהוצגה לשחקנים וכעת גם לכם בהוקרה ובהערכה".

 

 

תחילת הדרך

"הקבוצה הפסידה 4 משחקים ברציפות וההנהלה החליטה לבצע שינוי בעמדת המאמן , נקראתי לדגל ע"י שי האוזמן ומאיר גבאי וקיבלתי קבוצה במצב רוח ירוד עם שינויים פרסונאליים במצבת השחקנים וכעת גם בעמדת המאמן, קבוצה ללא מנהיג, קבוצה שמחפשת את האור שלפני המנהרה. במשך מס' ימים ניסיתי לעשות התאמות והמשימה שניצבה מולנו הייתה לא אחרת מאשר יקנעם-מגידו .הלחץ היה גדול לפני המשחק מאחר והמשחק מעבר לרצון לבצע שינוי כוון בתוצאות היה מפגש ראש בראש מול קבוצה שמתמודדת איתנו בצמרת הליגה. התוצאה הייתה מרשימה, הקבוצה כמו יצאה מלוע של תותח ופשוט "פירקה" את מגידו כבר מתחילת המשחק תוך הצגת משחק כדורסל יפה והעיקר נ-י-צ-ח-ו-ן שהגיע לאחר 4 הפסדים/תבוסות".

 

 

המפץ הקטן

"לאחר הניצחון על מגידו יצאנו למשחק חוץ קשה מול לב השרון, מגרש שלא זכור לאשדוד לטובה. לפני תחילת המשחק כבה לו האור באולם ובמקום חימום רגיל ראיתי פתאום את כל הקבוצה רוקדת מול הקהל המדהים, פתאום ראיתי שחקנים מחייכים ובעיקר מאוד מחוברים, אני חושב שלחיבור הזה הייתה משמעות במשחק עצמו כי הקבוצה ידעה לחזור ברבע האחרון מפיגור ולנצח משחק חוץ קשה במגרש שהפיל הרבה "חללים" העונה".

 

 

 

הפציעות

"בצד השמחה לאור 2 הניצחונות הרצופים של הקבוצה, דאגה גדולה הציפה אותי מאחר ובשני המשחקים נפצעו 3 שחקנים מרכזיים ינעם, אופיר וארז, הפציעות לפחות בדיעבד אני יכול לאמור הכריעו במידה ניכרת את מיקומה הסופי של הקבוצה בטבלה, הפציעות של השחקנים לפרק זמן ארוך ובזמן קריטי מאוד טלטלו את הקבוצה הן במישור המקצועי והן במישור המנטאלי/חברתי וכל זאת אני מזכיר רק בשבועיים הראשונים שלי בקבוצה".

 

 

 

המשך הליגה

"כפי שהבנתם כבר למעלה, הרכב השחקנים שהידלדל לו בצורה משמעותית פגע בנו בהמשך הדרך "והמס" היה הפסדים ליבנה ולרמלה, היכולת של הקבוצה "לקום מהקרשים" הייתה מעוררת כבוד ועם חזרתם המדורגת של ינעם וארז חזרו להם גם הניצחונות (הוד השרון, באר יעקב, נצרת) וגם הביטחון לו שוועה הקבוצה".

 

סיום הליגה

"יצאנו למשחק חוץ מול הבקעה, משחק שקבע רק לנו האם נמוקם בסיום העונה הסדירה במקום השני או שמא נדרדר ונהיה גם תלויים בתוצאות היריבות, כידוע לכם לא השכלנו לנצח את המשחק והתחזית הפסימית ביותר התממשה לה לנגד עינינו ונאלצנו להידרדר עד למקום החמישי ללא יתרון ביתיות בשלב רבע הגמר מול הפועל חיפה ובשלב חצי הגמר מול הבקעה".

 

המפץ הגדול

"אני חושב שיותר מהכול ניקח מהעונה הזאת את סדרת רבע הגמר מול הפועל חיפה, מה לא היה בה, אקשן, אמוציות,שיפוט, פציעות ועדי פרג אחד. סדרה שהקבוצה חוברה לה יחדיו, באמת שזכינו לראות את הקבוצה בשיא פריחתה המקצועית והחברתית, סדרה, שכנד כל הסיכויים ולאחר האכזבה ממשחק הליגה האחרון,שהביאה המון אנרגיות, עם קהל אוהדים מדהים שחזר איתנו מחיפה לאחר שליווה אותנו כל המשחק עד לשעות הקטנות של הלילה צרודים אבל מרוצים".

 

סדרת חצי הגמר

"אוי מה נגיד ...סדרה שכולה אכזבה אחת גדולה, כנראה שבעונה הזאת הבקעה הייתה גדולה על הליגה וכך גם עלינו, היכולת שלנו להתמודד קבוצה כנגד קבוצה הייתה כמעט בלתי אפשרית, אנחנו הגענו לשלב הקריטי של העונה אומנם עם כל השחקנים אך לא כולם בריאים מבחינה גופנית, החיסרון של שחקני מפתח בתקופה כל כך קריטית העיבה על חיבור חלקי הקבוצה ומה שככל הנראה היה מספיק למול קבוצות הליגה לא הספיק בסדרה הזאת מול הבקעה. ניצחון אחד בודד לו היה מושג בעונה הסדירה ייתכן והיה מציב בפניי סיכום לעונה מופלאה כאשר הקבוצה משחקת בליגה של הגדולים אבל כולכם יודעים שבחיים בכלל ובכדורסל בפרט אין אילו".

 

סוף משחק מס' 4

"עצב גדול נסך על פנינו, כולנו ראינו את הבקעה שמחים והחמצנו פנים, ידענו שלא כך הייתה אמורה להסתיים העונה ואתם האוהדים המדהימים פשוט הייתם מעל כולם. עמדתי בלובי עת כל הקבוצה יצאה לאחר זמן רב מחדר ההלבשה, כל שחקן שיצא כיבדתם אותו בקריאות שמו, בחיבוקים, אירוע שאני חייב לאמור לא ראיתי הרבה זמן במגרשי הכדורסל, בד"כ המראות הם הפוכים, מראות של אוהדים מתוסכלים שחובטים את תסכולם בשחקנים, במאמן ובהנהלה, אבל לא כאן, כאן הייתה אהבה פשוט אהבה של אוהדים שאין כדוגמתם ועל כך אני מצדיע לכם!" תודה לכם האוהדים, שהצלחתם לקרוא את כל מה שכתבתי עד לפה ובעיקר על הלווי של הקבוצה לאורך כל השנה, אין אוהדים כמותכם, אתם האוהדים מס' 1 בארץ, תמשיכו להגדיל את הדולפינים ותצבעו את כל הליגה במימי האוקיינוס שלכם, הקבוצה היא מעל הכול ואת זה אתם כבר לא צריכים להוכיח, בשבילי אתם המנצחים הגדולים של העונה, שאפו ענק ממני".

 

 

 

כדורסל ילדות: בדרך לאליפות

קבוצת הילדות של מכבי אשדוד מתקרבת לזכיה בבית הדרומי באליפות הארץ בכדורסל ילדות. ילדות מכבי אשדוד יצאו למשחק חוץ נגד עצמה מודיעין במסגרת המחזור השלישי של הבית הדרומי של אליפות המדינה לילדות. אשדוד המשיכה את היכולת הטובה ממשחקה הקודם בה ניצחה את חולון והוליכה 7-0 ובסיום הרבע הראשון 17-9. ברבע השני אשדוד הצליחה להגדיל את היתרון ובסיום המחצית הראשונה, 35-21 לאשדוד. הרבע השלישי הכריע את המשחק כולו, אשדוד ניצחה בו 20-6 ועלתה ליתרון 55-27. עד לסיום אשדוד הורידה קצת הילוך והמקומיות צימקו מעט, ובסיום- 70-46 ואשדוד עולה למקום הראשון בתום הסיבוב הראשון עם 2 ניצחונות משני משחקים. קלעו לאשדוד: שגיא בן סימון 14, נועה זליבנסקי13, מעיין טחן, ענבל בן אלי ומאי גרנס 9 כ"א, קארין כהן 8, שירה ששון 6, מיכל ששון 2. לאחר מכן ניצחון רשמו הבנות, ניצחון נוסף על חולון 56-76. שחקניות אשדוד פתחו חזק את המשחק עם הגנה אגרסיבית והוליכו בתום הרבע הראשון 16-7. ברבע השני הצליחו שחקניות אשדוד להגדיל את הפער ובסיומו 33-19 לאשדוד. רבע שלישי בינוני של המקומיות, החזיר את חולון למשחק שצמצמו ל- 9 אך התעוררות של קארין כהן במשחק מצוין הביאה לשמירת פער דו ספרתי בסוף הרבע, 52-42 לאשדוד. ברבע האחרון אשדוד פתחו אגרסיבי ורצו למתפרצות שאותן סיימו שגיא בן-סימון ונועה זליבנסקי. אשדוד הצליחה להגדיל את הפער עד לסיום בעזרת הגנה טובה ומשחק טוב של מעיין טחן בהתקפה ולנצח בפער משמעותי לקראת הגומלין בחולון.קלעו לאשדוד: נועה זליבנסקי 26, מעיין טחן18, קארין כהן15, שגיא בן-סימון 9, מיכל ששון 5, מאי גרנס 2

$(function(){setImageBanner('c381125a-e9fc-4901-925f-c36258bef1bb','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20182,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה