להאזנה לתוכן:

המדור בסימן חילופי מאמנים וכן לקיחת שיעורים פרטיים באנגלית מדוברת

 

 

 

*במ.ס אשדוד סיכמו את העונה בחגיגה של בשרים על האש. בתפקיד השף מנהל הקבוצה תורג'י שהפגין בקיאות גם בנושא הזה. במ.ס אשדוד מתלבטים לקראת המחנה, האם לקחת אותו בתור מנהל קבוצה או בתור שף.

 

*באותו היום שחגגו את סיום העונה, חגגו גם יום הולדת לילידי חודש מאי ופינקו גם את ילידי חודש יוני. מ.ס אשדוד מודה לספונסר תכשיטי דניאל על שיתוף הפעולה במהלך כל העונה.


*רגע אחרי שחתם באשדוד הגיע ג'ון גרגורי האנגלי לטעום ממטעמי המטבח האשדודי, בחמישי האחרון הוא נלקח למסעדת "מומה" שם סעד יחד עם הבעלים ג'קי בן זקן, המנכ"ל רפי נידם, המנהל הטכני שי הולצמן והמאמן המנטאלי דן ולנסי. היה טעים.

 

 

 

*כמה ימים לאחר מכן, הגיעו כל הפמליה למגרש בראשל"צ לצפות במשחק המבחן בין הפועל ר"ג להפועל כפ"ס. מטרת ההגעה הרשמית הייתה כדי שהמאמן האנגלי יוכל להתרשם מהחלוץ הצעיר פטריק דופלה של כפ"ס וכן מג'ו בייסה הבלם של הירוקים.

 

*כמה שעות לאחר המשחק המדובר כבר היה גרגורי על המטוס חזרה לאנגליה לחופשה קצרה והתארגנות, הוא יחזור לכאן במהרה בתוך עשרה ימים לקראת תחילת "אימוני הרשות" של הקבוצה.

 

*ואם מדברים על אימוני רשות, במ.ס אשדוד החליטו להנהיג השנה אימוני רשות כאלה מתוך מטרה להכניס חלק מהשחקנים שרוצים לכושר וכן לבחון כמה שחקנים צעירים. מקצוענות זה כאן.

 

 

 

*במדור זה פרסמנו לכם את המכתב שכתב רוני צוקרמן מאמן מכבי אשדוד גברים לאוהדי הקבוצה, במכתב צוקרמן בעצם מודה בריש גלי לקהל הדולפינים על העונה שהייתה. כמו כן טרח צוקרמן גם לערוך קליפ מיוחד עבור האוהדים. כמה מאמנים בליגה אתם מכירים שהיו עושים את זה עבור הקהל שלהם.

 

*אפרופו הקליפ של הקבוצה, הוא עלה השבוע באתר "אשדודנט" והמדור שמח לראות שאת מרבית התמונות שיש בקליפ לקח רוני מהאלבום התמונות שהאתר העלה אחרי משחקים. רוני תן קרדיט לאורי הצלם שלנו...

 

*למדור גונבו שמועות מאוהדים על הצעה של שירן צעירי לאלופה רמה"ש. המדור שהיה חייב לברר, פנה למנכ"ל הקבוצה שאמר: "שמעתי על זה, אבל לא ידוע לי כלום על העניין". שהמדור פנה לצעירי הוא קיבל את התשובה הבאה. "שירן זה המדור, האם נכונה השמועה שאת ברמה"ש בעונה הבאה? "לא נראה לי בכלל, אני מאד רוצה לשחק באירופה וכך אני מכוונת יש יותר סיכוי שאשאר באשדוד מאשר שאלך לרמה"ש, אבל ההעדפה הראשונה שלי היא אירופה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה