להאזנה לתוכן:

המדור עובר מריאליטי אחד לריאליטי האמיתי של הכדורגל והמונדיאל

 

 

 

*נפתח עם עידן שדה שסגר אולם ותאריך וב- 9/11 ייכנס מתחת לחופה עם בחירת ליבו באולמי סילבר. לפתוח יומנים. המדור מאחל כמובן המון מזל טוב.

 

*ג'ון גרגורי פוקד דרך קבע את חדר הכושר בעיר. גרגורי מגיע דרך קבע ל"סוואט סטאר" שבמתחם ומעבר לתרגילים לשימור ותחזוק הגוף הוא דואג לעבור בין שחקני הקבוצה לזרוק מילה טובה, לעודד.

 

 

*נישאר בגרגורי, האנגלי אמנם תיכנן בתחילה לגור באזור ראשל"צ, אבל אחרי שראה את העיר והבין שהוא צריך להיות בה הרבה שעות, הוא קיבל את המפתחות לדירה במרינה ונשאר אשדודי לכל דבר.

 

*התקופה של הקיץ זו התקופה של חדרי הכושר, התקופה בה כולם דואגים לתחזוק הגוף בשביל להראות יפה בלי חולצה בים והחוף הקיציים. אחד כזה הוא יוני דרעי, שהגיע בשבוע שעבר לחדר הכושר "סוואט סטאר" בשביל להירשם ולהתחיל לטפח את הגוף. בין לבין הוא נתפס על ידי צלמנו ולמדור הוא אמר: "עכשיו אני רק צריך לחתום באשדוד ויהיה בסדר".

 

 

 

*דוד רביבו והאישה היו אמורים לנחות באילת למשחק ראווה, אבל הטיסה התעכבה והרביבואים נאלצו להתייבש בשדה. הסיבה לעיכוב הייתה האובך הרב שרר במדינה והקשה מאד על הטיסות. רוב הטיסות לאילת בוטלו ורביבו, כמו מרבית האנשים בשדה נאלץ להמתין.

 

*אותו רביבו הגיע כמה ימים אחרי העיכוב לחדר הכושר "סוואט סטאר" בשביל להתכונן לעונה הבאה. המדור שואל האם זה יהיה באשדוד או בב"ש?

 

 

 

*ברק בדש שחקנה של אשדוד הוא אבא טרי. בדש ששיחק בחצי השנה האחרונה בב"ש הפך לאבא אחרי שבשבוע שעבר נולד בן ראשון. המדור מחכה לברית ומוסר המון מזל טוב.

 

*מוצ"ש ב"גזוז": הביג בוס ג'קי בן זקן לא מתבלבל ופותח שולחן ענק מלא באלכוהול.  אל השולחן כמו תמיד מצטרפים שלל אנשים שחוגגים יחד עם הבוס מאשדוד.

 

 

 

*ברוך דגו חתם בקפריסין מה שלא הפריע לו לבלות בחופשת המולדת בארץ בפאב ה"הנרי" ברחובות. דגו ששוהה בארץ לרגל חופשה הגיע עם כמה חברים לפאב ברחובות ונהנה מחברה לא רעה. המדור שואל שתי שאלות: האחת, מה קרה לפאבים באשדוד? והשנייה, איך יסתדר הדגו בלי הפאבים בקפריסין?

 

*ביום שני נפרץ האתר של מ.ס אשדוד על ידי האקרים טורקים, בעמוד הראשי של האתר נראה ציור של ספינה טורקית שעליה רשום "היעד הוא עזה". באשדוד לא התרגשו יתר על המידה וגורם בקבוצה אמר: "חשבנו שאוהבים את אשדוד בטורקיה בגלל חיים רביבו", בכל מקרה תוך כמה שעות תוקנה הבעיה והאתר שב לפעילות סדירה.

 

*מתן אוחיון שסובל מדלקת בשרירי הבטן נסע בסופ"ש לחופשה קלילה באילת, רגע לפני שהקבוצה מתכנסת לאימונים הרשמיים בסוף החודש.

 

*מבזק טיסות וחופשות מגזרת הכדורסל: ארז קוחנסקי אקס אשדוד נופש לו בלאס וגאס יחד עם גיא פניני. אופיר פרחי בארה"ב וטל דן בלונדון. בהחלט קבוצה מעופפת.

 

 

 

 

*במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד חתמו את העונה. ביום שני, התכנסו כל המאמנים, מנהלי הקבוצות והנהלת מח' הנוער ליום כיף. בתחילת הערב, התחלקו ל-2 קבוצות, במשחק נטלו חלק גם אנשי הצוות ואנשי האימון ששיחקו אחד נגד השני. היה משחק חם ולוהט ותוצאת המשחק הייתה 3-2 לטובת הקבוצה הכחולה צהובה. מבקיעי השערים: מירו בן שמעון, זורי בר מכר וקובי אדרי. מבקיעי הקבוצה האדומה: עידן בן אבו ואוהד יפרח. לאחר מכן התיישבו כולם לשולחן מלא בשרים עסיסיים על האש וסלטים מכל טוב שהכין השף אושרי בן עזרא. בירך את כל הנוכחים היו"ר מנדל דוידוביץ' ואמר שהוא באופן אישי מאד נהנה העונה ומקווה שכולם נהנו.על הארגון ניצחו חיים בנישו ובריז'יט דוקהן.לקינוח, חגגו יום הולדת לילידי חודש מאי וכולם נפרדו לחופש נעים ובטוח.

 

*המדור רוצה להביע את תנחומיו לבני חזקיה שיושב שבעה על אחותו שנפטרה השבוע. שלא תדעו עוד צער.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה