להאזנה לתוכן:

המדור נהנה מהמונדיאל ומחכה לדבר האמיתי: פתיחת האימונים של מ.ס אשדוד

 


 

*מתחם "הגג" הפך כבר מזמן למקום הבילוי העיקרי של כל מי שנחשב בעיר ובפרט בתחום הספורט. ימי שישי בבוקר נהפכו לימים שבהם כל "הרחוב הספורטיבי" של אשדוד הגיע בכדי לראות ולהיראות.

 

*זה התחיל עם חלוצה של מכבי ת"א יניב עזרן, לכל מי שלא הצליח לתפוס אותו נספר שהוא היה במסיבת בריכה בשישי בצהריים, עזרן שחשף את גופו לשמש, נהנה מהאווירה במקום.

 

*אפרופו עזרן, ציפור קטנה לחשה למדור שלאחרונה רואים את החלוץ הרבה במשרדי מ.ס אשדוד, האם זה משהו שצריך לעניין את המדור? אנחנו נעקוב.

 

 

 

*חוץ מעזרן הגיעו באותו יום שישי גם ניר סביליה אחד מבעלי המקום, וכן גם עידן ציון ועידן שדה, רגע לפני שהאימונים מתחילים באמת, עוד כמה ימים של חופש ושמש.

 

*הבוס ג'קי בן זקן כבר מזמן עושה חיי, כנראה שגם האישה שלידו רוצה להטביע את שמה בכמה תחומים. למדור נודע שלאחרונה התחילה אשת הבוס לקחת שיעורים פרטיים אצל צלם מקצועי, בקורס צילום מקצועי. בהצלחה.

 

*נראה שג'ון גרגורי נהנה מאד באשדוד, בשעה שהוא שוקד על ההכנות לקראת העונה הבאה, החליט גרגורי לנוח בסופ"ש האחרון ונסע לצוף בים המלח.

 

 

 

*לא ברור עדין אם בדש יהיה באשדוד או לא בעונה הקרובה, מה שכן אם הוא יהיה, הוא יגיע עם מטען נוסף מהפעם הקודמת, אחרי שבשעה טובה ובלי עין רעה, ברק בדש ושרון יערכו ברית ליורש החדש בבית הכנסת ברמת אביב. ההורים הנרגשים עסוקים בחיתולים ועל ההכנות מנצח האח, רן בדש.

 

*מי שחיפש את ג'קי בן זקן בשבוע האחרון ולא מצא זה בגלל שהאיש טס יחד עם החבר/ שותף חיים רביבו ללוס אנג'לס לחגיגת בר המצווה של הבן של יואב דוגה.

 

*נשאר בבן זקן, האיש ממשיך לתרום לקהילה, הפעם הוא ערך בר מצווה לילדים יתומים בירושלים. החברים הקרובים פתחו לו שולחן כהוקרה בבר הכי משוגע בירושלים "רנה", של חיים אלדר. הגיעו לחגוג ולשיר עם הביג בוס: ירון אילן, מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל, הזמיר איציק קלה , אלון דלוקו וכו'...הזמר שהקפיץ את הערב היה כמובן איציק קלה, אבל במהלך הערב התגלה כוכב חדש שהקדיש לג'קי שיר.

 

 

 

*עם 20 נבחרות, 40 שחקנים והמון מתח ועניין, יצא השבוע לדרך טורניר המונדיאל שמארגן מועדון הכושר בודי שייפ בצומת קסטינה. ביום ראשון השבוע השיקו מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי ודרור שור, ראש המועצה האזורית באר טוביה, את הטורניר, שיצא לדרך ביום רביעי. מועדון הכושר בודי שייפ הוא היחיד בארץ שיש בו מגרש קט- רגל מיוחד, ולכבוד המונדיאל בדרום אפריקה החליט הבעלים, ויקי כחלון, לצ'פר את המנויים עם טורניר מיוחד נושא פרסים. כחלון: "לא ציפינו לכל-כך הרבה נבחרות, אבל כנראה ששיגעון הכדורגל דבק בכולם. תהיה חגיגה במועדון בשלושת השבועות הקרובים, וגם אלה שלא ישחקו ייהנו בוודאות מהאווירה הססגונית". להשקת הטורניר הגיע במיוחד כוכב העבר של הפועל קריית מלאכי, חיים עטון האגדי, שגם השתתף במשחק ראווה מיוחד מול ראש הערים. עם עטון שיתפה פעולה הדוגמנית ספיר בשן, ולאחר מכן החליף אותה כחלון. זה לא עזר, והקודקודים ניצחו 3:1 מרשים, עם צמד של מוטי מלכה. ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה? בגלל שבאירוע עצמו היה צריך ליטול חלק גם חלוץ מ.ס אשדוד (בינתיים) עידן שריקי שהיה אמור להיות מסמר הערב, אלא שכמה שעות לפני ההשקה התבשר שריקי שסבתו התאשפזה בבית חולים באשקלון, והודיע בצער כי ייאלץ לבטל את הגעתו. שריקי הבטיח ביקור גומלין במשחק הגמר. המדור מאחל קודם כל החלמה מהירה, הכי חשוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה