להאזנה לתוכן:


!--{12782341214691}--

המדור מתכונן לפתיחת העונה הרשמית של מ.ס אשדוד ונהנה מהשלבים המכריעים של המונדיאל

 

 

*כל מי שחיפש את ג'ון גרגורי נגיד רק שהאנגלי של אשדוד לא היה זמין בשל גיחה קצרה לאנגליה, לצורך השלמת ציוד. גרגורי נסע למולדתו רק לפני תחילת העונה כדי לחדש קצת את המלתחה ולדאוג לסידורים אחרונים, רגע לפני העונה הארוכה.

 

*המדור יודע שזו תקופה של הרבה מזל טוב, אם בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הריונות וחתונות, אז מזל טוב להורים החדשים שבדרך דוד רביבו ואביגיל שמצפים לילד ראשון ממש בקרוב, עד עכשיו הכול נשמר די בסוד מטעמי עין רעה, אבל  אנחנו נגלה לכם שהזוג המתוק מצפה לבת, יורשת חדשה.

 

*ולכן קצת לפני שהם נכנסים לחדר לידה, השניים נחתו ב"אנה-בל" ורכשו מיטה חלומית לנסיכה החדשה. שם עדיין לא נבחר, אז לכל מי שיש הצעה מקורית מומלץ לפנות למשפחת רביבו. שיהיה במזל.

 

 

*על עלילות דגו בפגרה כבר סיפרנו לכם, אז דגו רגע לפני העונה האמיתית בקפריסין החליט לנפוש באיי נאפה, כדי להתכונן כראוי לעונה הקרובה. כך מתכוננים לעונה החדשה.

 

*בית ספר לכדורסל ומחלקת הנוער של מכבי אשדוד בכדורסל חגגו בחמישי שעבר את סיום העונה, שלל ילדים ונערים שהתאמנו לאורך העונה כולה, הגיעו לאולם במקיף ח' יחד עם ההורים והמשפחה כדי לחגוג את סיום העונה וכן להיפרד מהמנהל המקצועי בשלוש השנים האחרונות ויקטור סוקרניק, מחליפו יהיה נדב אלחרר.

 

*לפני שבועיים חגגה האחות של לוטן עמר, לירון את חתונתה עם בחיר ליבה גל. מה זה קשור לכדורגל אתם שואלים? באולם ביבנה ראינו את שוער המשנה יוסי שקל יחד עם השחקן הצעיר עופר ורטה.

 

 

 

*השבוע החולף יוני דרעי נכנס לחדר הכושר במתחם עושה אימון של שעה ויוצא. בכושר הבחור.

 

*לכל מי שרואה את עידן שדה מתרוצץ ממקום למקום, זה גם בגלל ההכנות לעונה הקרובה וגם בגלל ההכנות לחתונה ההולכת ומתקרבת.

 

 

 

*ביום שישי האחרון נערכה אליפות ישראל בג'ודו עד גיל 23 בבני עייש. שני נציגים מתן פרידמן ואלמוג בלייר מקבוצת ג'ודו קלאב אשדוד בהדרכתו של המאמן לאוניד השתתפו באליפות. פרידמן בן ה 16 חבר נבחרת ישראל, המתחרה בקטגוריית משקל עד 90 ק"ג, התחרה מול יריבים הגדולים ממנו מעל לשנתיים וסיים במקום השלישי. בקרב הראשון גבר מתן על יריב כבר לאחר מספר שניות, וזאת שבזמן התקפה ביצע עבירה טכנית והודח. בחצי הגמר, בקרב עם יריב בן 20, אשר סיים במקום השני, לאחר 3 דקות של התמודדות טובה, הצליח יריבו לרתקו ולנצח. בגמר בית המפסידים, גבר פרידמן על יריבו וזכה במדליית הארד בישראל במשקל 90 ק"ג עד גיל 23. מתן, מדליסט אליפויות ישראל משנת 2005 ועד היום, 3 פעמים אלוף ישראל בגילאים השונים, זכה בחודש אפריל במדליית הארד באליפות ישראל עד גיל 20. באליפות ישראל לנוער עד גיל 18, נפצע מתן במרפקו וסיים מדורג חמישי .

 

כמו-כן, בחודש מאי נטלו חלק ג'ודו קלאב באליפות ג'ודוקאן ושבו עם 3 מדליות ארד, 2 כסף. כאשר מתן מסיים שלישי בקטגוריית הבוגרים עד 90 ק"ג. אלמוג בלייר במקום השני עד 81 ק"ג. עירית פלו במקום השלישי בתחרות הבנים בגילה, ובמקום השני בקדטיות. וענת פלו סיימה שלישית בקטגוריית הגוזלות. אליפות זאת סיכמה את עונת 2009-10, ובחודש יולי, תקיים ג'ודו קלאב אשדוד מחנה אימונים כהכנה לעונת התחרויות הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה