להאזנה לתוכן:

המדור מגיע היישר מאוסטריה ומספק לכם בלעדית את כל הסיפורים החמים מ"וונסדורף". האח הגדול אוסטריה

 

 

*אילייה העוזר אפסנאי הצטייד לו בשעון "קסיו" חדש רגע לפני ההמראה. שהמדור קלט שלאיילה יש כבר שעון אחד על היד ואפילו יוקרתי, הוא שאל למה הוא צריך שני שעונים, אז הוא ענה בלי להתבלבל: זה לאירועים, השני לעבודה". גדול.

 

*סטפן קינג עלה לטיסה ורגע לפני שנרדם "פינק" את עצמו בנגיחה טובה בעמוד התקרה במטוס. יניב מרגוליס מאמן הכושר מיד סינן, "אני מקווה שהמטוס יוכל לטוס עכשיו". לקינג ולמטוס שלום.

 

 

*רפי נידם הגיע לאימון הראשון של אשדוד באוסטריה, בזמן שהקבוצה התאמנה החליט נידם לבדוק את המתקן בצורה יסודית, עלה על מעקה ומשם השקיף. לנידם ולמעקה שלום.

 

*יממה לאחר מכן גם המנהל תורג'י האגדי החליט לבדוק את מתקן האימונים ויצאה לרעות בשדות זרים.

 

 

*אמרנו כבר שג'ון גרגורי הוא מאמן מזן מיוחד?  כנראה שגם צ'רלי איש המשק של הקבוצה מרגיש זאת. שנגמר האימון הוא רצה לאסוף את כל אביזרי העידוד במקום וזכה לעזרה לא צפויה מגרגורי.

 

*גרגורי עצמו התגלה כליצן לא קטן, תשמעו סיפור: בשני בערב עברה הקבוצה הרצאה בנושא תזונה מפי התזונאית רקפת שיצאה עם הקבוצה למחנה. בזמן שכל הקבוצה מקשיבה בקשב רב להרצאה, גרגורי שם לב שהפלאפון של מאמן השוערים שלו, איתן חמיאל מונח על הרצפה, גרגורי ביקש בשקט מדן ולנסי להתקשר לפלאפון במטרה לגרום לחמיאל אי נוחות, מה רבה הייתה אכזבתו שהוא הבין שחמיאל "זכר" לשים את הפלאפון על שקט.

 

 

*מוקדם יותר באותו היום, בגמר אימון הערב, החליט גרגורי ללמד את אותו חמיאל לקח, בשעה  שכולם לוקחים את הציוד מהדשא, קלטה עינו של הילד גרגורי את החולצה של חמיאל מונחת בשקט ליד הקורה, גרגורי ביקש מאף אחד שלא לקחת אותה בתקווה שחמיאל לא ישים לב ויצטרך לשלם קנס של 100 ₪, אך דווקא אילייה שלא שמע את גרגורי נחלץ לעזרתו של חמיאל.

 

*רגע לפני האימון החליטו רחמים צ'קול ואופיר מרצאינו להשתעשע עם כדור מיוחד, הקפצות, בבעיטות וכדומה.

 

 

*רגע לפני שהוא מאמן את שלושת השוערים של הקבוצה, החליט איתן חמיאל לנסות לאמן קצת את אילייה, חמיאל ניסה להסביר לו שצריך למסור פעם למטה ופעם למעלה. אילייה קצת הסתבך....

 

*בין אנשי אשדוד רצים לאורך כל המחנה הרבה התערביות, הרבה פעמיים סתם בשביל העניין. אחת מהם הייתה באחד מאימוני השבוע בשעה שהקבוצה מתאמנת עם כדורי כוח, אמר יגאל אשכנזי לתורג'י שהוא לא מצליח להרים את הארגז עם כל הכדורים, תורג'י נעלב ומיד רץ להוכיח ועשה  זאת כמו גדול. למי שמתעניין תורג'י הרים 21 ק"ג. האם יש רמבו חדש?

 

 

*האוטובוס של שחקני אשדוד שמוביל אותם מהמלון למגרש, מאובזר במכונת קפה ושירותים בתוך האוטובוס. אולי גם בארץ?.....

 

*שי הולצמן ודן ולנסי החליטו לנצל את המחנה בשביל לשפר את הכושר הגופני, כל אימון הם רצים כחצי  מסביב למגרש ומוסיפים עוד מתיחות ותרגילי כוח.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה