להאזנה לתוכן:

המדור חזר מאוסטריה ומביא לכם משם את כל הרשמים

 

 

 

*נתחיל דווקא מחצי יום החופש שקיבלו השחקנים והקבוצה במהלך השבוע שעבר בווינה הבירה. לאחר שלושה וחצי ימים של עבודה קשה, קיבלו שחקני מ.ס אשדוד חצי יום חופש לטייל בווינה. חלק מהשחקנים ניצלו זאת בכדי לטייל בעיר היפה, חלק נשארו לנוח במלון (בעיקר הזרים). גרגורי דווקא העדיף את המלון על פני העיר. השחקנים לא שכחו את המשפחה, החברים וכמובן את בנות הזוג.

 

*היום התחיל באימון בוקר נינוח לאחר אימון הבוקר התפנו בקבוצה לארוחת צהריים קלה, קצת טיפולים ואז שוחררו השחקנים להתארגנות מנוחה ואז יצאו כולם במרוכז לעיר ווינה. השחקנים קיבלו הנחיה לחזור עד השעה 16:30 (שעון אוסטריה) ואז המשיכו לעוד טיול בקניון המקומי. מי הלך לאן ועם מי? לאייטם הבא...

 

 

 

*הטיול בווינה נוצל כראוי על ידי השחקנים ואנשי הקבוצה, רוב רובם של השחקנים ניצל את ההפוגה מאימונים למעט קניות, שהחנות המועדפת הייתה H.M הסמוכה. משה אוחיון, עידן שריקי וישראל ראש יחד עם אמיר לביא החליטו ללכת לרובע היהודי וליהנות מאוכל כשר. דן ולנסי, איתן חמיאל, אורי ביינה (מעסה) ורקפת (תזונאית) ניצלו את הזמן בכדי לקנות קצת תרבות. גם אנשי הצוות כמו צ'רלי, תורג'י המנהל, יגאל אשכנזי וחיים (מעסה) ניצלו את השמש החמימה של ווינה, ישבו בבתי קפה ובעיקר נהנו מיום נחמד ללא כדורגל.

 

*מה בקניות? בגזרת השחקנים הקניות היו הבילוי העיקרי, בגדים (הרבה), נעליים היו מנת חלקם העיקרית, עידן שדה פינק את עצמו ואת האישה המיועדת דנית וחזר עם שלוש שקיות למלון. רחמים צ'קול גם חגג בקניות ופינק את עצמו ואת החברים, עידן ציון מדד כובעים וחולצות בכדי לחזור חזרה לאשדוד עם שלל כבד, נבו מזרחי ומתן אוחיון לא שכחו את החברות בבית, אפילו משה אוחיון חזר עם שקית אחת. ניר ביטון רכש חולצה חורפית משהו כנראה לקראת החורף הישראלי המתקרב ובסך הכול נהנו כולם מיום של שמש בווינה. לאחר מכן, עלו השחקנים לאוטובוס בדרכם לקניון הסמוך לבית המלון שבו הם שוכנים מתוך מטרה להמשיך את הקניות ואת יום המנוחה והבילוי שניתן להם.

 

 

*אל המסע הצטרפו שני השפים של הקבוצה אבישי אלימלך מאולמי "אוונט" ואלי שריקי בעל עסק לקייטרינג בעיר, שמגיע להם את כל הכבוד על האוכל והשירות שהעניקו לאנשי הקבוצה. בלעדיהם לא ברור כיצד היינו מתסדרים עם האוכל האוסטרי. גם אבישי וגם אלי העדיפו לפנק יותר את הילדים ואת המשפחה מאשר את עצמם. אגב אבישי, הוא אף עזר לשחקנה הנבחן של אשדוד פטריק דופלה שהיה לו רק דולרים ולא יורו וניאות להלוות לבחור 100 יורו לקניות.

 

*איך אפשר לכתוב על מחנה אימון בלי ארוחת שישי המסורתית, לאחר אימון הערב שהיה אימון טקטי כהכנה למשחק האימון מול אלקי לרנקה התפנו השחקנים לארוחת השבת שהקפטן משה אוחיון מקדש. לשחקנים ולצוות ציפתה הפתעה ששני השפים שמלווים את הקבוצה במחנה מהיום הראשון אבישי אלימלך ואלי שריקי החליטו לפנק את הקבוצה בצורה מיוחדת לקראת השבת ולקבוצה ציפתה ארוחה שכללה: מבחר גדול של סלטים, כגון: חומוס, מטבוחה, ירקות, כרוב, פלפלים קלויים ועוד. כמו כן, קוסקוס, מרק חרירה, צלעות עגל, סינטה חתוכה ועוד מבחר של מעדנים. השחקנים והצוות שיבחו לדקות ארוכות את אבישי ואת אלי שמלווים את הקבוצה ודואגים לקיבתם. לפני האוכל חבשו כל השחקנים כיפות ומשה אוחיון עשה את הקידוש שהמאמן גרגורי נראה מאד מרוצה מהביחד הקבוצתי והמנהג המסורתי של מרבית משחקניו. לאחר מכן התפנו בקבוצה להפיג קצת את המתח עם שירים, צחוקים ואווירה טובה שמשה אוחיון ואילייה עוזר האפסנאי מספקים את מנת הבידור.

 


 

*לקראת סוף המחנה זיהה המאמן האנגלי התרופפות קלה בכל הקשור למצב הרוח האינטנסיביות באימונים אז הוא החליט "להדליק" מחדש את התשוקה בשחקניו. נקרא לו טורניר "גביע השוקולד". הקבוצה חולקה לשלוש קבוצות, בקבוצה האדומה שיחקו: סטויקיץ', צ'קול, אוחיון, שריקי, שדה ועוד. בקבוצה הצהובה שהונהגה על ידי מתן אוחיון שיחקו בין היתר: נבו מזרחי, יוסי שקל, ניר ביטון, עידן ציון ועוד. בקבוצה השלישית הכחולה שיחקו: אופיר מרציאנו, גונזלס, ראש, קינג, מקרייב ועוד. בתחילת הטורניר ההימורים היו על הקבוצה הכחולה שהקבוצה הצהובה אמורה לתת פייט. למשחק האחרון הגיעה הקבוצה הכחולה בידיעה שמספיק לה תיקו מול הקבוצה האדומה, אך כמו אלופים אמיתיים הם ניצחו גם במשחק הזה 2-1 וזכו באליפות. לטקס הענקת הגביע בחרה הקבוצה במקרייב שישמש כקפטן והוא הניף את הגביע. את תואר השחקן של הטורניר קטף סטויקיץ' שהיה מצוין.

 

*את השמפניה שקיבל סטויקיץ' עבור היותו המצטיין "ניצל" מקרייב בכדי להעניק למנהל תורג'י מקלחת של שמפניה. מה לגבי השוקולדים? אז הקבוצה הכחולה התנהגה בכבוד והחליטו להביא את כול השוקולדים לארוחת הערב של הקבוצה, שם התחלקו כל יתר שחקני הקבוצה בדברי המתיקה. מקרייב שהיה "נרגש" מהמעמד ובתור קפטן אמר בצחוק: "הבאתי תואר ראשון לאשדוד, עשיתי היסטוריה". את השוקולדים זכו השחקנים לשמור ומדובר בשוקולדים איכותיים מאד, הגביע לעומת זאת נשאר במתחם האימונים שכן מדובר בגביע מקומי של המקום "שהושאל" רק לצורך הטורניר המדובר.

 

 

*על האווירה הטובה במחנה כבר סיפרנו ודיברנו, אבל למעט המנכ"ל רפי נידם שתמיד אחראי על המוראל, גם המנהל תורגי' דואג שלא יהיה משמעם, תורג'י יחד עם השותף שלו לחדר המעסה יגאל אשכנזי אחראים על הצחוקים וההומור. האמת? היה כל כך כיף שאין מילים..

 

*לקראת סיום החלטנו לנצל את המחנה ולעשות חידון בין הקוראים צילמנו לכם כמה קעקועים של שחקנים ואתם תצטרכו להתאים למי שייך הקעקוע. בהצלחה.

 

*המדור רוצה לסיים בברכת מזל טוב לנבו מזרחי שחגג במהלך המחנה יום הולדת 23, השחקנים הפתיעו אותו עם עוגה בארוחת הערב שמי ש"זכה" לקבל אותה בפרצוף היה כמובן אילייה..

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה