להאזנה לתוכן:

המדור פתח את העונה בגביע הטוטו ומנסה להתרגל לחום והלחות של אוגוסט

 

 

 

*נפתח עם פינתנו שמתאימה לקיץ כמה חם היה ביום שבת: אז ככה מים והרבה, צלמנו הנפלא תפס את שחקני מ.ס אשדוד לא אחת מתרעננים עם בקבוקי מים. עידן שדה, אפא אמברוז, משה אוחיון ואפילו עופר ורטה הצעיר.

 

*בסיום אפילו קיבלתם את הספסל בסיום של מ.ס אשדוד, העמוס בקבוקי מים ומפורק לגמרי. מה יקרה בשבת הקרובה? אין ספק שגם הפעם נראה הרבה מים והרבה בקבוקי פלסטיק.

  

 

 

*דני אלגרט לשעבר מפקד תחנת משטרת אשדוד קיבל השנה את תפקיד מנהל האירוע של משחקי הכדורגל בעיר. העונה כזכור אין כניסה של שוטרים למגרש וביציעים, אלא רק במעטפת החיצונית, אלגרט שהחליף את המדים בג'ינס וחולצה החליף גם את האקדח במיקרופון. קבלו.

 

*מפגש פסגה היה בתחילת המשחק בין דוד רביבו וג'קי בן זקן, קצת חיבוקים, קצת נשיקות וקדימה למלחמה, רביבו נשאר עם החיבוקים והנשיקות, בן זקן עם הנקודות והניצחון. אנחנו קונים תסריט דומה כל שבוע.

 

 

 

*באשדוד החליטו לייעל את כל מה שקשור לכניסה למגרש ומעכשיו כבר לא תשמעו על הערכות שמדברים על בערך כך וכך צופים, בכל שער הוקמה יחידה אלקטרונית שתפקח במדויק על כניסת האנשים פנימה. אנחנו תפסנו כבר בשב הקרובה כיצד זה עובד.

 

*ועוד משהו בעניין המגרש, שאפו לאנשי הקבוצה על הסדרת התאורה, תענוג היה לצפות במשחק בשעת הערב, המגרש היה לבן, מואר היטב ואנחנו בטוחים שכל הצלמים שהגיעו לאשדוד בעונה שעברה יודו לאנשי אשדוד בעונה הקרובה.

 

 

 

*אנחנו תפסנו את אופיר מרצאינו השוער המחליף של אשדוד שבשבת האחרונה שימש כשוער מחליף עושה חימום מיוחד כמה דקות לפני העלייה למחצית השנייה. מרצאינו כנראה לא מסתפק רק בקפיצות ומתיחות ועכשיו גם גלגולים הם חלק מהחימום.

 

*לסיום תזכורת לכולם שהמשחק של אשדוד מול אשקלון בשבת מתקיים ביום שבת באשדוד ולא באשקלון בעקבות החלפת הביתיות בין הקבוצות. במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו.

 

 

 

שבת שלום

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה