להאזנה לתוכן:


!--{12824300891051}--

המדור שלא היה בשבוע שעבר קיבץ עבורכם לקט של אייטמים מהזמן האחרון

 

 

 *נפתח בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד, למדור נודע שאחרי ניצחונות מאמן השוערים של הקבוצה איתן חמיאל שמזכיר במראהו את יובל המבולבל כוכב הילדים עומד במרכז חדר ההלבשה ופוצח בשירה משיריו של יובל המבולבל שהשחקנים מצטרפים. מול בית"ר חמיאל קיבל חופש.. חמיאל בתגובה: "יש לי איתם עונה ארוכה, צריך לעמוד במילה שלי, הבטחתי ומגיע להם, אני מוכן לשיר כל שבת ושננצח".

 

*ג'ון גרגורי מסתבר מאד אוהב את המסעדות בעיר לא פעם הוא נראה שואל ומתעניין בכל מיני מסעדות חדשות שנפתחות. באחד מאימוני הקבוצה קלט המדור את המאמן מסתודד עם הקפטן שממליץ לו על מסעדת "גחלים". בתיאבון.

 

 

*אחרון של גרגורי לשבוע: אם תראו את המאמן מחייך מאוזן לאוזן תדעו שהסיבה היא לא רק הניצחונות של הקבוצה אלא העובדה שבתו ואשתו הגיעו לבקר אותו באשדוד ובביתו החדש. השניים ישהו איתו בעיר כמה ימים לפני שיחזרו לאנגליה וישאירו את גרגורי באשדוד בגפו. גרגורי אגב עזב את ביתו במרינה ברח' אגוז בעיר ועבר לדירה חדשה ברובע ט"ו בחוף הדרומי של אשדוד. המדור מביא לכם תמונה של משפחת גרגורי שטסה חזרה לאנגליה ביום שלישי האחרון.

 

*שי רביבו אמנם לא משחק בגלל פציעה, אבל מסתבר שבכל מה שקשור לנושאי הלב והאהבה האיש בהחלט נמצא ברקיע השביעי. רביבו צמוד באחרונה לחברה בשם מור. המדור מפרגן.

 

 

*המדור רוצה לזכור חסד נעורים למאמנה לשעבר של אשדוד, יוסי מזרחי הקאוצ' הצהוב, יחתן את בתו ערב לפני משחק הגומלין הגדול מול סאן ז'רמן הצרפתית. השבועיים הקרובים הולכים להיות לחוצים במיוחד. מזרחי לא שכח את החברים הישנים מאשדוד ושלח השבוע הזמנות לכל אנשי הקבוצה. שמחה גדולה הלילה.

 

*רביבו נגד נמני גרסת הדור הצעיר: בזמן שהאבות כבר פרשו מכדורגל, הבנים של חיים רביבו ואבי נמני, רוי רביבו היורש של חיים, ועילאי נמני היורש של אבי, נפגשים בכל בוקר בקייטנה של פונטי בצפון ת"א. יש תחרות קשה מי הכישרון הכי חזק בקייטנה. רוי או עילאי?

 

 

*רגע לפני שהם פותחים את העונה בליגת העל מצאו בהנהלת מכבי אשדוד זמן להודות לקהל המסור שלהם בערב מיוחד שארגנו עבורם. הערב התקיים בחצר האולם במקיף ח' וכלל הרבה שתייה, על האש וגם מאיר גבאי, יוני דרעי ומיכאל בדלוב שהגיעו בכדי להודות ולתמוך. האוהדים כבר התחילו לעשות הכנות לקראת העונה הבאה בנוקיה ובמלחה.

 

*כל מי שניסה להשיג את מאיר גבאי ושי האוזמן זה פשוט בלתי אפשרי, מאז ההכרזה על עליית מכבי אשדוד לליגת העל, השתיים פשוט לא מפסיקים לדבר בטלפון. החיים קשים בליגת העל.

 

 

*הבלם הפצוע של אשדוד, מתן אוחיון רכש באוסטריה כמה חולצות ומגיע איתם בקביעות למשחקי הקבוצה בשעה שהוא יושב ביציע. המדור חושב שהכי יפה החולצה האדומה- צהובה עם המספר 17 ניתן להשיג ברשת חנויות "נייק".

 

*אותו מתן הגיע יחד עם נבו מזרחי לאירוע הפאבים שנערך בשבוע שעבר "בסוואט סטאר" אוחיון יחד עם נבו מזרחי הראה את גופו החטוב ונהנה מהנוף בבריכה.

 

 

*גם יוני דרעי שחקנה של מכבי אשדוד הגיע לאירוע וטרח להסתיר מצלמנו את כוס השתייה שלו. המדור מזכיר לדרעי שהוא בפגרה ואין אימונים.

 

*אלון בן זקן הגיע למשחק הנבחרת של ישראל במוצ"ש נגד מונטנגרו, המדור קלט את בן זקן מסתודד עם שון דניאל שחקנה החדש של מכבי אשדוד. לשאלת המדור על ההיכרות בין השניים אמר בן זקן: "אני ומוטי כמו אחים, שון הוא כמו עוד ילד שלי".

 

 

*נבחרת הקט-רגל של מחוז דרום נבחרה לייצג את המשטרה ומדינת ישראל בטורניר איפ''א בינלאומי, שיתקיים בברצלונה. טרם יציאתם לטורניר נפגשו 10 שחקני הקבוצה, המאמן סמי אנקב ומנהל הקבוצה יוסי אביכזר עם מפקד המחוז ניצב יוחנן דנינו וסממ''ז דרום תנ''צ קובי כהן. נחזיק אצבעות לשוטרי הדרום בטורניר היוקרתי.

 

*במהלך כל ימי השבוע ניתן לראות בחוף ''מי-עמי'' מלחמות ספורטיביות של ממש בכדורעף חוף וכדורגל חוף, זאת במסגרת אליפות אשדוד הפתוחה בהפקת רשות הספורט. 22 קבוצות נאבקות על התארים, וביניהן ניתן לציין את נמל אשדוד, מד''א אשדוד, כיבוי אש, חברת חשמל (2 קבוצות) וגם מתנ''ס ''חרצית'' ומתנ''ס ''עוזיאל''. אז מי שרוצה לראות מאבקים לוהטים לצלילי מזיקה קצבית מוזמן לאליפות שנערכת בחסות חברת ''תעשיות רק ספורט''.

 

 

*המדור רוצה לעשות לכם היכרות עם מאמן הנבחרת לואיס פרננדז שהגיע בראשון האחרון לראות את המשחק של אשדוד נגד בית"ר. האם צריך לצפות לעוד שחקן של אשדוד שיוזמן לסגל?

 

*סקאוט של גנט הבלגית הגיע בראשון יחד עם סוכן השחקנים דודו דהאן לצפות במשחק נגד בית"ר חלק דיברו על העובדה שהוא הגיע בכדי להתרשם מניר ביטון, חלק טענו שהוא הגיע בשביל מקרייב ובטלוויזיה בכלל אמרו שהוא הגיע בשביל אמברוז, המדור חושב שהוא הגיע בשבילו בכלל...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה