להאזנה לתוכן:


!--{12829602644902}--

המדור שוקל לקרוא לעצמו האח הקטן בגלל המחסור בסיפורים של חום אוגוסט

 

 

 

*מבזק טסים לחו"ל קצר: נכון שאוטוטו נגמר הקיץ והחופש הגדול עומד להסתיים, אבל דווקא בתקופה האחרונה אנחנו עדים לתופעה של טיסות לחו"ל זה מתחיל ביוני דרעי שחקנה של מכבי אשדוד שטס לחתונת בת משפחה בצרפת וממשיך בקפטן של דרעי מאיר טפירו שנמצא רגע לפני פתיחת העונה בנופש בחו"ל עם המשפחה. המדור מצטער שהוא לא השאיר לשניים רשימה של קניות בדיוטיפרי.

 

*נשאר במכבי אשדוד ובמינויים חדשים לעונה הבאה, מנהל הקבוצה החדש של הקבוצה שישמש גם כדובר הקבוצה הוא איתן נוח, מי שהיה כתב הכדורסל של אתר "וואלה". נוח המתגורר בגבעת שמואל יעשה כל יום את הדרך הארוכה לאשדוד.

 

 

 

*רגע לפני תחילת העונה חזר ג'קי בן זקן מטיול ארוך בארה"ב עם המשפחה. כל מי שתהה למה יש שקט בגזרה של בן זקן ולמה לא שומעים ממנו, הסיבה היא אותו טיול משפחתי לארה"ב. מדריך הטיולים אגב היה יואב דוגה.

 

*רביעי שעבר, 7:00, רוברט בן שושן, צוות צילום ענק ונאור אורמיה הכוכב החדש עולים לבית של חיים רביבו בקומה התשיעית אי שם בצפון תל-אביב ומצלמים קליפ חדש. הגג של רביבו הוא הלוקיישן והוא מדהים.

 

 

 

*מי שלא מצליח לתפוס את עידן שדה בטלפון לא להיעלב זה לא בגלל שהחלוץ הצעיר מרגיש פתאום איזה כוכב, אלא שהוא פשוט עסוק בהכנות לחתונה שתהיה בנובמבר עם האישה המיועדת דנית.

 

*שחקני מ.ס אשדוד שבו מעכו עם ניצחון חוץ ראשון, הקבוצה שיצאה כבר בשישי בצהריים לבית מלון באזור קנחה בארוחה במסעדה בסיום המשחק בכדי להשביע את רעבונם של אנשי הקבוצה, רק לקראת שתיים לפנות בבוקר הגיעה הקבוצה לאשדוד שבעה ומרוצה.

 

 

 

*ביום ראשון ה- 22 לאוגוסט נערכו משחקי הגמר של ליגות החופים בכדורגל ובכדורעף בחוף מי עמי באשדוד. זוהי השנה הראשונה בה הרשות העירונית לספורט אשר בראשה עומד מר משה בוטרשוילי מקיימת את ליגות החופים בשעות הערב בקומפלקס ספורט חדש ומואר על חוף ימה של אשדוד. ערב משחקי הגמר נפתח במשחקים על מקומות 3-4 כאשר בכדורגל חופים קבוצת חברת חשמל ותיקים מצליחה לגבור בפנדלים על קבוצת "ניקה" במקביל במגרש הכדורעף לאחר מאבק עיקש הצליחה קבוצתם של בוריס, יורי וגרי לגבור 2-1 על קבוצתם של אליק וסרגיי. במשחק הגמר בכדורגל נפגשו קבוצות חשמל ביצוע ומפתן חרמון. קבוצת חשמל ביצוע הצליחה לכבוש ראשונה וניסיונותיה של קבוצת מפתן לאזן את התוצאה עלו בתוהו. קבוצת חשמל ביצוע היא אלופת כדורגל חופים.

 

*במשחק הגמר בכדורעף חופים זכינו לעוד מותחן כאשר קבוצתם של סרגיי ומיכאל ניצחה את המערכה הראשונה אך המהפך הגיע כאשר קבוצתם של דניס וסשה ניצחו 15-7 ובסיכום 2-1 במערכות. דניס וסשה אלופי אשדוד בכדורעף חופים.

 

 

 

*בטקס הענקת הגביעים והפרסים הכספיים בחסות הרשות העירונית לספורט השתתפו מר משה בוטרשוילי הממונה על הספורט, מר מיקי רוזנברג מנהל רשות הספורט, מר  בני חזקיה סגן מנהל רשות הספורט, מר ניסים דוק סגן מנהל רשות הספורט, מר אוהד יפרח מרשות הספורט ונדב אלחרר רכז הליגות והאירועים ברשות הספורט אשר ניהל וריכז את הליגה במהלך כל חודשי הקיץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה