להאזנה לתוכן:

המדור מתכונן לפתיחת שנת הלימודים עם ידיעות מרעננות של קיץ

 

 

 

 

*נפתח כמובן במשחק של אשדוד מול ק"ש בשבת האחרונה, סטפן קינג הפתיע שהגיע יחד אפא אמברוז והילד ג'ואל של קינג על ידיו. למה? תתקדמו....

 

 

 

*סטפן סיפר שאשתו חולה והילד לא יכול להישאר לבד בבית, אז אפא בגלל שלא יכול לשחק ניאות לעשות שמירה הדוקה לקינגי ג'וניור. המדור חשוב שאם אפא שומר על חלוצים כמו שהוא שמר על הילד, אפשר להיות רגועים.

 

 

 

 

 

*ג'אול הקטן רק בן 9 חודשים אבל מסתבר שלקח מקינג את הכוח. קינגי הקטן הולך לו בחדר ההלבשה עש שזיהה קופסא של ויטמינים, הקופסא שהיא בהחלט לא דבר קל מצאה את עצמה חיש מהר בידיים של הקטנצי'ק שהסתובב איתה בגאווה. המדור מציע לנידם להחתים אותו...

 

 

 

*סטפן עצמו יצא בים האחרונים מחדר ההלבשה ושניגש לאמברוז בכדי לשאול איך היה הקטנצ'יק אפא סיפר לו שהוא רעב אבל הוא נרדם ל- 20 דקות, קינג מיד אמר שהוא בצרות כי אשתו תהרוג אותו בגלל שעכשיו הוא לא יישן בלילה. בשביל מה יש את סטפן?

 

 

 

 

 

*המדור רוצה לעשות לכם היכרות עם יגאל אשכנזי שאותו כולם מכירים ועם חברים רגע לפני המשחק בשבת. מנוחת הלוחמים.

 

 

 

*ואותו אשכנזי גם קיבל תגבור מאמא שלו ביציע שהגיע עם הנכד. סולי אשכנזי האמא של יגאל היא גם זו שדואגת לקיבה של אנשי הקבוצה באקדמיה. אשת חיל.

 

 

 

 

 

*רגע לפני שריקת הפתיחה המדור קלט את שי רביבו הפצוע ואת עידן ציון עולים לעודד את החברים מהיציע. המדור זיהה גם את אמיר לביא שהיה ביציע עם חברים. המדור חושב שאפשר להרכיב קבוצה מכל השחקנים שביציע.

 

 

 

*שבת בבוקר משחק הנוער: עופר ורטה ועדן בטיט מגיעים לעודד את חבריהם הישנים מול הפועל ת"א. זה עבד והחברים ניצחו. בטיט העדיף דווקא את היציע הרגיל שספג שמש ללא הפסקה. ורטה דווקא העדיף את הריפוד הנוח של יציע הכבוד כולל חולצה של נבחרת ארגנטינה.

 

 

 

 

 

*מי שעוד הגיע למשחק הוא איתן חמיאל מאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, המדור שהתרשם מהעובדה שחמיאל הגר ברעננה עשה את הדרך הארוכה בשבת בבוקר לאשדוד, התבשר שחמיאל עבר יחד עם בתו ואשתו לדירה באשדוד. ברוכים הבאים.

 

 

 

כמו בכל בוקר גם רפי נידם, ג'קי בן זקן, הרצל שטרית מתוגברים בשמואל בוכריס הגיעו למשחק הנוער. הרגע הכי בולט במשחק היה הרי שריקה לא ממש נכונה של השופט איברהים אבו זאעילה נגד אשדוד, ג'קי בן זקן צעק לו מהיציע שהוא טועה והשופט הרים את ראשו חייך ורשם את ג'קי בפנקסו. בן זקן לא התבלל ומיד אמר בצחוק: "הוא רשם אותי בפנקס שלו". לכל צחוק הנוכחים.

 

 

 

 

 

*לסיום באותו משחק נוער המדור שם לב לטרנד חדש להתמודדות של הקהל עם השמש הקופחת, שלל שמשיות שכיסו את יציע הי"א במשחק הנוער. המדור חושב אולי להציע את זה בתור גג חדש לאצטדיון. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה