להאזנה לתוכן:


!--{12856069441971}--

בין כל החגים המגיעים אלינו לטובה המדור מלקט כמה חדשות לקראת החזרה לשגרה

 

 

 

*נפתח בערב יום כיפור כמה שעות לפני כניסת הצום קלט המדור בהיכל נוקיה כמה נציגים מאשדוד שבאו לראות את המשחק בגביע דוויס בין אנדי רם ויוני ארליך לבין הצמד האוסטרי. בין הנציגים היו מאיר טפירו קפטן מכבי אשדוד בכדורסל וחיים רביבו עם שני בניו בר ורואי.

 

*טפירו אף התראיין לערוץ הספורט בדבר העונה הצפויה למכבי אשדוד וסיפר על ההתרגשות שיש בעיר ואמר שהוא כבר מחכה. אייל קיציס לעומתו אמר שהוא לא שמע אף פעם על מכבי אשדוד ולא יפה מצידו של טפירו להמציא קבוצות. כמובן שהדברים נאמרו בצחוק.

 

 

 

*כאמור גם חיים רביבו הגיע לצפות במשחק וחוץ מטניס ופופקורן ושתייה נתפס הרביבו בדיוק בשעה שהוא מנשק את הבן הקטן שלו רואי. אבא למופת ועכשיו כולם יודעים.

 

*הבועט ניר נחום, שסיכם את תנאיו במכבי נתניה, הגיע עם האישה יודפת ועם בנם אל מסעדת SPACE, שם חגגו השניים את יום הולדתו ה-27 של החלוץ, עם תפריט קולינארי עשיר, כולל אנטריקוט ומנות הבית בצלחות וכמובן קינוחים און דה האוס. והשוס: השניים גילו כי הם מצפים שוב לבוא החסידה, הפעם ליורשת. מזל טוב כפול.

 

 

 

*עכשיו כבר מותר לספר לכם שחופית עזרן, אשתו של יניב עזרן, סוחבת בטן הריונית יפה וגדולה במיוחד.עזרן אגב יהיה בשני הקרוב בי"א וזה הזמן למי שרוצה לאחל לו מזל טוב באופן רשמי.

 

*ג'קי בן זקן, חיים רביבו ועובדי רדיו ירושלים חגגו למנכ"ל גדי קסטיאל מסיבת הפתעה באומן 17 בירושלים. אם שאלתם על הגיל של קסטיאל... בנפש 24 ובתעודה 44. מזל טוב גם מהמדור.

 

 

 

*יום חמישי האחרון לפני כניסת יום כיפור, אשדוד מקיימת משחק אימון נגד נס ציונה. ג'ון גרגורי מוצא זמן בכדי לצעוק לאחד מהכתבים במקום אם הוא הוריד קצת במשקל.

 

*שחקני מ.ס אשדוד מדגמנים באחרונה את האופנה שמרביתם קנו באוסטריה. אז אם אתם מזהים על השחקנים של ג'ון גרגורי כל מיני חולצות צבעוניות אל תחפשו אותם במתחם כי זה שייך לקניון של אוסטריה.

 

 

 

*מכבי אשדוד גברים בכדורסל נסעה לה ביום ראשון האחרון למחנה קצר בצפון ושם תשחק הקבוצה משחק אימון נגד נתניה. בשעה שאתם קוראים את השורות האלו הקבוצה כבר בדרכה חזרה לאשדוד ולעשות את החג ביחד בסוכה האשדודית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה