להאזנה לתוכן:

המדור מביא לכם אייטמים היישר מאילת ומעירנו שמתכוננת לשבוע הדרומי שלה

 

 

*נתחיל דווקא במשחק האימון של אשדוד מול בית"ר ירושלים, למעט ההפסד של אשדוד לבית"ר, היה נחמד ביציע הכבוד שדודו דהאן, ג'קי בן זקן, רפי נידם, שי הולצמן ודן ולנסי התיישבו להם ביחד בשורה העליונה של יציע הכבוד.

 

*כמה דקות בתוך המחצית השנייה, הגיעו בן בוטבול וגיא אילוז שחקני מ.ס אשדוד ליציע הכבוד לבושים בתלבושת של הרמטכ"ל גבי אשכנזי, השתיים לא שכחו לעודד את החברים מהיציע מה שלא ממש עזר, כמה דקות לאחר מכן התמקם לו גם עופר ורטה עם בקבוק מים ביד.

 

 

*מפגש מחודש נערך עת סטפן קינג קשרה של אשדוד החליף חווית עם הבלם של אשדוד עד לפני חודש, כריסטיאן גונזלס.

 

*נעבור למסיבת העיתונאים של מכבי אשדוד שנערכה ביום חמישי האחרון כמה שעות לפני משחק האימון של אשדוד, המדור רוצה לציין את המארגנים של האירוע, שהפיקו אירוע ברמה גבוהה כיאה לקבוצה בליגת העל. הרבה הודות לאולמי "ללה" שהגישו כמו תמיד כיבוד כיד המלך.

 

 

*הרבה אנשי תקשורת הגיעו לאותה מסיבת עיתונאים של מכבי אשדוד שפתחה את העונה, ורבים מהם החמיאו לעיר על היופי ובעיקר על הים הכחול שלה. שאפו.

 

*מאיר טפירו כנראה אהב את העובדה שעל השולחן של אנשי ההנהלה של הקבוצה כמעט ליד כל שם יש תואר עו"ד, אם זה שי האוזמן, יצחק גבאי, שבי מיכאלי ועוד.. טפירו ששאל מה הוא צריך לעשות בכדי להיות גם הוא עו"ד? קיבל תשובה מפתיעה מיצחק גבאי היו"ר. תתקדמו הלאה..

 

 

*"תחתום ל- 3 שנים ויש לך תואר עו"ד", אמר הגבאי לטפירו, המדור לא ידע שגבאי פתח סניף של אוניברסיטת לטביה באשדוד... טפירו שחשב בהתחלה שמדובר בלימודים לשלוש שנים, הבין שגבאי מתכוון לשלוש שנים בקבוצה....

 

*בשבוע האחרון הוצפה העיר אילת בספורטאים מכל הארץ מליגות למקומות עבודה, לאשדוד כמו תמיד הייתה נציגות מכובדת מכל המפעלים ובכל ענפי הספורט.

 

 

*יושב ראש העמותה חיים שייב, מנכ"ל העמותה מישל סרוסי והחברים בירגי'ט דוקהן, אלי בן חיון ואלי כספית מודים לכל הספורטאים מהעיר על הייצוג הספורטיבי ועל ההתנהגות למופת בייצוג העיר אשדוד ומאחלים שנה טובה ולהתראות בליגה.

 

*מחזיק תיק הספורט בעירייה משה בוטרשווילי הוכיח שיש לו יד מדויקת מאוד, בשעה שנטל חלק בתחרות פטאנק (משחק כדור צרפתי) שנערכה באשדוד. בוטרשוולי זכה למחמאות על הדיוק שלו, ואפילו קיבל הזמנה לשחק בנבחרת האשדודית.



 

*בשבוע שעבר סיפרנו לכם שהמאמן האנגלי של אשדוד ג'ון גרגורי נהנה במסעדת SPACE במושב אמונים, אז כמה ימים לאחר מכן הוא הגיע עם מאמן הכושר יניב מרגוליס שגם נהנה מהמטעמים של המסעדה. מה שלא הפריע לאנגלי להתעופף לחופשה קצרה באנגליה וכבר במוצ"ש הוא היה כאן חזרה.

 

*נחתום עם משפחת רביבו שהמריאה בהרכב מלא לכרתים רק לבטן, גב ושופינג. שגית נהנתה מאוד, חיים בעיקר נח, והם הספיקו לחזור לראות את המשחק של אשדוד מול מכבי ת"א.

 

 

*ואם במכבי ת"א עסקינן, הבן הקטן של הרביבו, רוי מתאמן במכבי ת"א שהאמא שגית אחראית על ההגעה של הילד לאימונים. מספרים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ ולרוי מצפה עוד עתיד גדול על הדשא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה