להאזנה לתוכן:

בשבוע בו משחק כדורגל פוצץ ויש היסטוריה בכדורסל אתם בוודאי מבינים שהמדור עבד קשה וליקט עבורכם המון איטמיים. נתחיל?

 

 

*נתחיל לפי הסדר הכרונולוגי של הארועים, במשחק בראשון באשדוד בין אשדוד לב"ש ראינו שלל אנשים שהגיעו בכדי לצפות במשחק היחיד שהיה באותו יום. אחד מהם הוא מאמן נבחרת בולגריה היום ומאמן נבחרת נתניה בעבר, לותר מתיאוס שהגיע בכדי לראות את שחקן נבחרת בולגריה דימטאר מקרייב, מתיאוס למזלו ראה את מקרייב בכושר טוב וחמק כמה דקות לפני מועד סיום המשחק החוצה, כך שאת הבלגן ואת האדום לבולגרי הוא לא ראה. המדור העדיף דווקא להתמקד יותר בבת הזוג של הגרמני שבהחלט המתיקה מעט את הגלולה מאירועי סיום המשחק.

 

*גם מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוזון הגיע למשחק של אשדוד מול ב"ש גיא התרשם כלל הנראה מניר ביטון והשער של עופר ורטה כי יממה לאחר מכן שניהם קיבלו זימון לנבחרת, מברוק.

 

 

 

*רשימה ארוכה של שחקנים ישבה ביציע במשחק בראשון, המדור חושב שעם כזאת רשימה של שחקנים בהחלט הרגיש לעיתים כאילו ברצלונה ביציע.

 

*דן ולנסי המאמן המנטאלי של מ.ס אשדוד מדבר כל הזמן על הרצון להדמות לאירופה, בראשון האחרון הוא הוכיח שלא רק דיבורים אלא גם מעשים. הוא הגיע שלראשו כובע ברט צרפתי, ולנסי שבנוסף לכובע האופנתי היה חמוש גם בכוס קפה וסיגריה (כרגיל), המדור דווקא חושב שמכחול יותר יתאים לו.

 

 

 

*המדור מציג לפניכם את המנהל המקצועי החדש של מחלקת הנוער ז'אן טלסניקוב. המדור שהגיע במחצית המשחק בכדי לברך את ז'אן זכה לשמוע שהוא מתרגש, מאושר ומודה לכולם על הברכות.

 

*בשבת אירחה כאמור מ.ס אשדוד את קבוצת בני איצ'אלל, הבעלים ג'קי בן זקן הצטלם איתם לפני המשחק ובהפסקה שיחקו קבוצת הילדים של בני איצ'אלל מול קבוצת הילדים של מ.ס אשדוד.

 

 

 

*אילייה וקסלמן נוהג בדרך כלל לעשות שטויות, הפעם צלמנו תפס אותו ברגע של השתטות עם אחד הקונוסים של הקבוצה. איך עלייך אילייה.

 

*נעבור לכדורסל שהגיע ביום שני השבוע לעיר, חוץ מהניצחון הגדול ים של אישיים בכירים מעולם הספורט נכחו במשחק. זה התחיל דווקא עם נציגות מהכדורגל שכללה את אלון חזן שאף לחץ בסיום ידיים לקפטן מאיר טפירו.

 

 

 

*כמובן שביציע ראינו כמו ככל הנראה לאורך כל העונה את מיקי ברקוביץ' ומוטי דניאל שהיו מעורבים במשחק, צעקו, עודדו ואף ניאותו להצטלם עם כולם.

 

 

 

*גם שמעון אמסלם ואבנר קופל הגיעו בכדי להינות מכדורסל טוב ואווירה טובה שיש בעיר. אמסלם אף הפריז והחמיא לקהל של אשדוד, שאמר: "אני מרגיש כאן כמו בהפועל ת"א בתקופות הטובות".

 

*אלון בן זקן מנכ"ל הקבוצה היה במתח רב כמו רוב אנשי הקבוצה, באחד ממהלכי המשחק שרק השופט עומר אסתרון לכדור לזכות אשקלון, בן זקן שמכיר את אסתרון עוד מתקופתו כשחקן צעק לאסתרון: "עומר הכדור נגע בטבעת וצריך להיות של אשדוד", אסתרון הסתכל ליציע, חייך והכדור עבר לאשדוד.

 

 

 

*יצחק גבאי היו"ר של מכבי אשדוד חגג ביום המשחק את יום הולדתו ה- 56 כולם בקבוצה בירכו אותו והגדיל לעשות המאמן עופר ברקוביץ' שהקדיש לו את הניצחון במסיבת העיתונאים. בתחילת הערב העניקו לו בקבוצה מתנה וזר פרחים ובסיום ניגש גבאי המאושר למדור ואמר לו: "איזה מתנה קיבלתי, הקדמתי לכולם את המשכורות רק בכדי שיכולו לשמח אותי ביום הולדת שלי".

 

*לסיום המדור רוצה לסיים עם חוב קטן, קבלו בגאווה את דורין חיון הבת של מאמן השוערים לשעבר של מ.ס אשדוד לוי חיון ושחקנית כדורסל בזכות עצמה. דורין יחד עם חברתה יוטבת מבקשים מכולם לעבור לדום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה