להאזנה לתוכן:

המדור כותב את עצמו היישר ממשחק רדיוס ללא קהל וללא אחוזי צפייה

 

 

*נפתח ביום שבת ובמשחק התיקו של אשדוד וחיפה בקריית אליעזר, רק באזור חצות הגיע האוטובוס של הקבוצה חזרה לאשדוד לאחר התארגנות בחיפה שכללה עצירה במסעדה בכדי להשביע את רעבונם של אנשי הקבוצה.

 

*מי שלא היה צריך להגיע כל כך מאוחר לאשדוד אך יחד עם זאת לא אכל במסעדה, הוא השוער המודח דראגן סטויקיץ' שיחד עם עצתו של גרגורי החליט לראות את המשחק של חבריו מהבית יחד עם האישה והילדים. אולי הוא הקמע החדש.

 

 

*עד עכשיו הכרתם רק אותו, אבל רגע לפני שהם מתחתנים ב- 7 בנובמבר "בסליבר אירועים" קבלו את האישה המיועדת דנית ויזגן שהגיע במיוחד לחדר הכושר "הסאווט סטאר" בכדי להיות בכושר לקראת החתונה הקרובה. דנית היא סטודנטית למינהל עסקים ושיווק, חובבת אירובי מושבעת והיא רק בת 21.

 

*נישאר בכדורגל ובגזרת החתונות, אמנם קצת באיחור אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא, מזל טוב ענק מגיע ליקיר פרץ מאמן כושר באקדמיה של מ.ס אשדוד שהתחתן לפני שבועיים עם בחירת ליבו שמרית. החתונה המרשימה נערכה באולמי ''סילבר'', ורוב שחקני אשדוד הגיעו לכבד את מאמן הכושר המסור.

 

 

*נעבור לכדורסל, רגע אחרי הניצחון ההיסטורי על אשקלון הגיעו שחקני מכבי אשדוד למסעדת ה"סוהו" בראשל"צ שאירחה לא מעט ענקים במסיבת סושי סגורה כמיטב המסורת בהשתתפות שחקני ליגת העל בכדורסל. המצלמה שלנו קלטה את מאיר טפירו וצמד הזרים של אשדוד מנעימים את הזמן בבילוי נחמד.

 

*הוא אמנם לא משחק בדרך קבע, אבל ליוני דרעי יש זוג נעליים חדשות עם השם שלו עליהם הכי יוקרתי בעולם. המדור מבקש מיוני לשמור לו את הנעליים לגזרת הרשתות בסיום העונה.

 

 

*ואותו דרעי הראה מסירות מהי אחרי שביום שני בערב הגיע לאולם במקיף ג' בכדי לתמוך בשחקני הנוער של קבוצת מכבי אשדוד מחוזית שמאומנת על ידי חברו הטוב עומר גינזבורסקי חבל רק שהעידוד לא ממש עזר והקבוצה של עומר הפסידה לבית"ר אשדוד.

 

*טעם טוב כן נשאר לדרעי מהמפגש של דרעי עם שתי קבוצות הנוער, כאשר הוא הצטלם לו עם "האבא הרוחני שלו בכדורסל", לדבריו ראובן מנהל האולם של מקיף ג'. כולם היו בניו.

 

 

*עוד אחד שעשה "מחוף לחוף" הוא הזר של מכבי אשדוד שהגיע כמה שעות קודם לכן למשחק של הנשים מול רמה"ש והמשיך משם למשחק הנוער המדובר. קארטר שזכה לפינוק של שתייה נראה מאד מעורב במשחק והתעניין, מי משחק ובאיזה ליגה ונראה שהוא עוד שנייה קופץ לפרקט בכדי לשחק..

 

*במשחק של קבוצת הנשים קיבל המנכ"ל לשעבר אלון בן זקן מגן הוקרה מקבוצתו לשעבר על התרומה עם מגן כזה יפה ובת כזה יפה לא ניתן להם איזה איזכור. שאפו.

 

 

*מיקי רונזברג מרשות הספורט לא יכול היה לעמוד במתח לקראת סיום המשחק של הנשים וירד לפרקט וניסה לעשות הכול בכדי להפיג את המתח זה לא עזר והנשים הפסידו בחמש הפרש. חבל על הבריאות מיקי..

 

*לפני כשבועיים נערכה תחרות סניורים, אליפות ישראל בטניס, במגרשי מכבי תל אביב. בתחרות זכה שמוליק רוזן האשדודי במקום הראשון לאחר שגבר בארבעה משחקים על יריבים לא קלים, כשביניהם גם על אלוף ישראל, יצחק בן שחר בתוצאה 6:0, 6:0. כבוד.



 

*אורן אביבי ממפעל ''אלתא'' סיים כחותר המהיר ביותר בכל הספורטיאדה באילת למרחק של 1.7 ק''מ. אביבי אף זכה בגביע על הישג זה בחתירה למרחק. כבוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה