להאזנה לתוכן:

המדור היה וראה את אשדוד מוחצת את בית"ר ירושלים ללא קהל ומעביר את המדור דרך המרפסות של השכנים

 

 

 

*ג'ון גרגורי אירח בשבת האחרונה את חבריו מאנגליה שהגיעו בכדי לראות אותו על הקווים של דשא ישראלי. ג'ון שמח לארח את החברים שמצידם דאגו לעודד לאורך כל המשחק את שחקני אשדוד, המדור הרגיש לכמה רגעים כמו בוומבלי.

 

*אחד מהחברים הביא איתו את בנו שמצידו הגיע מצויד בחולצה מקורית של צ'לסי, גרגורי שראה את החולצה של הבן מיד אמר לאבא: "שיוריד את החולצה". גרגורי זה המדור, מה קורה עם הבן של החבר שלבש את החולצה של צ'לסי? "הוא כבר על המטוס חזרה לאנגליה". גרגורי למי שלא יודע לא ממש אוהב את הכחולים של לונדון.

 

 

 

*אחרון עם החברים של גרגורי, לאחר כל שער שהבקיעו שחקני אשדוד רץ אחד מהם לגדר של יציע הכבוד בכדי לרקוד יחד עם גרגורי ריקוד שנראה כמו נענוע של כנפיים של ציפור. שנשאל בסיום גרגורי לפשר התנועה אמר גרגורי: "זה ריקוד של להקה מלונדון וככה רוקדים שם".

 

*לאחר שאשדוד הבקיעה את השער השלישי ושיחקה כדורגל שוטף עם הנעת כדור הסתובב גרגורי ליציע ואמר לאחד החברים: "ממש כמו מנצ סטר יונייטד".

 

 

 

*מאמן נבחרת ישראל לואס פרננדז כנראה מאד אוהב את האצטדיון באשדוד, כי בשבת הוא הגיע יחד עם מוט'לה שפיגלר ליציע הכבוד וצפה במחצית הראשונה של אשדוד מול בית"ר דווקא בהפסקה הוא הלך ולא חזר והפסיד את ההצגה של שחקני אשדוד.

 

*ניר ביטון חגג בשבת האחרונה יום הולדת מעבר לגיל 19, השער והניצחון אוהדי אשדוד לא שכחו לשיר לו בסיום מצאתו מהמגרש שירי יום הולדת. מזל טוב ילד.

 

 

 

*לנסוע למשחקי כדורגל ברחבי העולם, כולנו כנראה אהובים לעשות, בשבוע שעבר נסעה "משלחת אשדודית לראות את ריאל מדריד מנצחת את מילאן (2-0) וקינחו בהפסדה של הפועל ת"א בשאלקה. בין הנוסעים למשלחת היו: מאיר בן-גוזי (יחד עם הבן אסף), שמוליק סיבוני (יחד עם הבן מתן), גבי ישראל.

 

*ביום שלישי האחרון התקיים טקס החינה של הזוג המאושר והמדהים גילי חביב ושני דוקהן, הבת של ברגי'ט דוקהן. מדווחים לנו שתהיה חגיגה של ממש, כאשר משפחת אדרי מנצחת על האירוע הנוצץ, התלבושות ממרים מ"אוסקר", הדי.ג'י ארז אדרי מ"אינטרו", ועל המטעמים השף אבישי. שבועי לאחר מכן ייכנסו השניים תחת החופה באולמי "בית האופרה" שהשמועה אומרת שהכלה תיסע באוטו היוקרתי של הבעלים ג'קי בן זקן.

 

 

 

* 100 בנות מכיתות א'-ז' מבית הספר לכדורסל של מכבי אשדוד, הגיעו בשבת האחרונה לאולם במקיף ז', כדי ללמוד יותר על יסודות הכדורסל מהשחקניות הבוגרות של האגודה. הבנות הנרגשות זכו לקבל טיפים, חתימות ואפילו לערוך משחק קצר מול השחקניות הבוגרות. הבנות הצעירות הבטיחו לבוא ולעודד לאורך כל השנה את קבוצת הנשים הבוגרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה