להאזנה לתוכן:

המדור חוזר מבלומפילד היישר למשחק הכדורסל מול ברק נתניה בתקווה להמשיך את המומנטום החיובי

 

 

 

*נתחיל בספיחים מהשבוע שעבר שהיה שבוע רווי בחתונות, זה התחיל עם החתונה של עידן שדה, עם בחירת ליבו דנית. השניים התחתנו כאמור באולמי "סילבר" שעל הפלטות היה ליאור אדרי מאינטרו, בין האורחים ראינו את כמובן את אנשי מ.ס אשדוד ואת אנשי ההנהלה מי שהגיעו באיחור רב היו אותם אנשים ואנשי הצוות המקצועי שהיו בתבוסה בטדי. מישהו בחתונה סינן "שמצד אחד הם חסכו את הצ'ק, אבל מצד שני שילמו ריבית בטדי".

 

*על הרחבת הריקודים בלט בעיקר סטפן קינג שהראה לכולם שבקמרון יודעים גם לרקוד. סטפן זה המדור אתה רוקד יותר טוב ממה שאתה משחק. "זה נכון, אני אוהב לרקוד ואנחנו חוגגים עבור חבר את היום שלו".

 

 

 

*לאחר כמה שעות שהחלו להגיע השחקנים מטדי הם התקבצו סביב השולחן של הקפטן משה אוחיון וסיפרו "חווית" מהתבוסה.

 

*אחרי חצות הגיעו אחרוני השחקנים שעדן בטיט, טימור אביטן ואביב ז'אנו חולקים מונית מטדי היישר לאירוע. השלושה בגלל קוצר הזמן התלבשו מחוץ לאוטו מסביב. המדור חושב שגם תבוסה, גם מונית מירושלים היישר לצומת סילבר ועוד צ'ק לחתונה זה יותר מדי לערב אחד...

 

 

 

*יומיים לאחר מכן הגיע התור של שני דוקהן הבת של להינשא לגילי בבית האופרה, מיותר לציין שעיר שלמה ועוד הגיע לאירוע, יחד עם אנשי הקבוצה. גם מאיר גבאי שנעדר מרוב אירועי הספורט בעיר הגיע הפעם לכבד את האירוע, אך כעבור שעה קלה הוא עזב לטובת אירוע אחר.

 

*נעבור למשחק הכדורסל שנערך ביום ראשון בין ברק נתניה למכבי אשדוד, כל באי האולם הופתעו למצוא על כיסאות האולם חוברת מהודרת של מנהלת הליגה שכללה את סגלי הקבוצות ועוד... את המדור תפסה ידיעה קטנה בעמודה של אשדוד שהתייחסה למנכ"ל המכהן אלון בן זקן שהיה נער פוסטר בעונת אובדן האליפות של מכבי ת"א לגליל עליון.

 

 

 

*בסיום המשחק ראמל בארדלי היה כל כך מאושר שהוא הלך וצעק במסדרונות חדרי ההלבשה של הקבוצה, בארדלי היה שמח על הניצחון והרבה להשתמש בקריאות עידוד לחברים שבכל הזמן הזה החבר הקרוב סטנלי מצלם את הכול.

 

*בכדי לחגוג את הניצחון המותח יצאו כל אנשי הקבוצה לחגוג את הניצחון במסעדת "גחלים" בעיר, אנחנו רק רוצים להזכיר לכולם שבעונה שעברה הקבוצה ניצחה משחק אחד בלאומית והלכה לאכול במסעדה ומאז הקבוצה יצאה לרצף של 9 משחקים ללא הפסד.

 

 

 

*במשחק בשבת של אשדוד מול בני יהודה סוכן של גנט צפה במשחק והתרשם בעיקר ממתן אוחיון וניר ביטון,סוכנם של השניים דודו דהאן הגיע לאצטדיון כשהוא מלווה בסקאוט הראשי של גנט, עקב אחר שחקניו הרבים בשתי הקבוצות, אך בסיום התעכב רק על שני הצעירים, מתן אוחיון וניר ביטון. "עוד מוקדם לדבר על משהו. אנחנו עדיין רחוקים מינואר", ציין דהאן בפני מקורביו, כשהוא מחמיא לשני תוצרי מחלקת הנוער של אשדוד.

 

*לכבוד ההופעה ההיסטורית בליגת העל בכדורסל, יזמה וארגנה הנהלת הקבוצה, את קבוצת נערות העידוד כפי שמתחייב מנוהלי מנהלת ליגת העל. למשימה נבחרה הכוריאוגרפית הצעירה, היפה והמוכשרת בת אשדוד קטיה ציבה. קטיה, התחילה רק לאחרונה את לימודי התואר השני בביולוגיה באוניברסיטת תל אביב. היא אמנם רק בת 23, אך עובדת כבר כשמונה שנים מאז שהשלימה קורס מדריכים במכון וינגייט כמאמנת התעמלות אמנותית. למרות הזמן הקצר היא הצליחה להרים· קבוצת מעודדות מוכשרות ויפהפיות המונה כרגע 10 בנות כאשר על הפרקט יופיעו· 8 בנות בכל פסק זמן. קטיה מזמינה נערות מעל גיל 16 בעלות רקע בתנועה או התעמלות, להצטרף ללהקה. מול נתניה הם שוב הצליחו קצת להפיג את המתח מהמשחק. המדור עושה לכם היכרות.

 

 

*ביום שישי הגיעו אנשי ושחקני מכבי אשדוד להפנינג במקיף ה' בעיר מתוך הצורך לקרב את הקבוצה לקהילה. השחקנים, הצוות, הצטלמו עם הנערים והנערות שהמבוקש העיקרי היה יוני דרעי.

 

*אגב דרעי, שמועות עקשניות שהגיעו למדור מציינות שאחרי כמה שנים בנפרד שהחברה צליל גרה בעומר, שוקדים באחרונה דרעי וצליל על מעבר למקום מגורים משותף בעיר. המדור מבטיח לעדכן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה