יניר מלול ההרוג בתאונת העבודה באשדוד - היה אמור לחגוג שנה לנישואיו


להאזנה לתוכן:

הלם גדול בקרב בני משפחתו וחבריו של יניר מלול, שנהרג הצהריים, 06.11.17, בתאונת עבודה בסלע לוגיסטיק באזור התעשייה באשדוד. "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה, זה עדיין נמצא בחקירה", סיפר לאשדוד נט האח שגיא. לפני פחות משנה התחתן יניר, שהיה מוכר בעיר גם כצלם מגנטים באירועים.

יניר מלול ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)יניר מלול (35) הוא ההרוג בתאונת העבודה היום באשדוד, שנסיבותיה עדיין בחקירה משטרתית. על פי חקירה ראשונית עולה כי יניר ז"ל עבד על מלגזה במפעל סלע לוגיסטיקה, שם עבד כ-4 שנים כמנהל הפצה. מסיבה שעדיין נחקרת, בעת שנסע יניר עם המלגזה לאחור, הוא נפגע בראשו מעמוד כלשהו שהיה במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום החלו לבצע בו במשך דקות ארוכות פעולות החייאה מתקדמות, אך נאלצו לקבוע את מותו. 

אחד מאחיו של יניר, שעבד בסמוך למקום האירוע, קיבל את ההודעה על התאונה הקשה והגיע למקום בעוד כוחות ההצלה מנסים להציל את חיי אחיו. 

יניר היה האח הגדול מבין ארבעה אחים, בן לדוד (ז"ל) ומזל מלול. הוא למד במקיף ז', היה כאמור מנהל הפצה בסלע לוגיסטיקה. לפני פחות משנה התחתן עם בחירת ליבו ליאת. היה מוכר היטב בעיר כצלם מגנטים באירועים. 

יניר מלול עם אישתו ליאת ביום החתונה

הוא היה בחור חכם עם המון שמחת חיים, תמיד מוקף בחברים", סיפר בקול חנוק האח שגיא לאשדוד נט. על נסיבות התאונה אמר שגיא: "כרגע עדיין אין מועד הלוויה, כל הנושא נמצא בחקירה. לא ברור מה היה שם, יניר נהג על המלגזה, היה מאחוריו כנראה עמוד או איזה פין וכנראה שהוא לא שם לב והראש שלו פגע בזה".

יניר מלול ז"ל (צילום מהפייסבוק)

כפי שזה נראה כעת, נראה כי לאחר הפגיעה שכב יניר במשך כמה זמן עד אשר הבחינו באירוע. "בהתחלה לא הבינו מה קרה ולא שמו לב שהייתה תאונה. אחד העובדים הבחין שמשהו לא בסדר וברגע שהבחינו שהוא לא עונה לטלפון התחילו לחפש אותו".

רבים הגיעו  ללוות את יניר בדרכו האחרונה בבית העלמין באשדוד, שם אף עין לא נותרה יבשה. יניר וליאת התחתנו בתאריך 29.11.16, ובסוף החודש בו נהרג, הם היו אמורים לחגוג את שנת נישואיהם הראשונה. הטרגדיה הקשה גדעה את הכל, את כל החלומות המשותפים של זוג צעיר שהיה מלא באהבה.

בהספד קורע לב נפרדת ליאת מבעלה אהובה - מקווה למצוא את הכוחות להתמודד, ומודה ליניר על השנים הנפלאות שהיו מאז הוא נכנס לחייה.

ההספד קורע הלב של ליאת מלול: 
"יניר שלי, אהוב שלי, החבר הכי טוב שלי, הלב שלי,
לא מצליחה לעכל את הבשורה הארורה הזו.
זה אף מחזיר אותי 15 שנים אחורה.
לא יודעת איך להמשיך / להתחיל את החיים האלה בלעדייך...
לדבר עליך בלשון עבר נראה לי אפילו הזוי מדי...
היית בנאדם מיוחד במינו, היית לב אחד ענק מלא בנתינה, טוב לב ושמחת חיים!היית בשבילי הכל! בעל שמכבד, אוהב, תומך ומפרגן, מלך העולם!
וואוו אלוהים אם רק היית יודע מה היית בשבילי, לימדת אותי להיות בנאדם טוב יותר, סבלני יותר, סלחן וותרן יותר.
כ״כ רצית ללכת לבקר את אבא שלך כשתגמר לנו שנת נישואים ראשונה, לספר ולשתף אותו בהכל, לא ידעתי שתלך כ״כ קרוב אליו.
חיים שלי! אני אוהבת אותך עד השמיים ובחזרה!
תודה על שנת נישואין מאושרת, תודה שהיית שם בשבילי תמיד, תודה שנכנסת לחיי.
תודה על שנתיים וחצי מושלמות.
סליחה אם פגעתי בך!
תשמור עלינו מלמעלה."

סייע בהבאת הידיעה: שחר כחלון

יניר מלול ז"ל (צילום מהפייסבוק)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה