מחדל: בת שלוש יצאה לבד מהצהרון באשדוד ושבה לביתה


להאזנה לתוכן:

פעוטה בת שלוש יצאה לבד מהצהרון ושבה לביתה. ההורים ההמומים מיהרו לבדוק שלא קרה לה שום דבר רע. בחברה העירונית מציינים שהם רואים את האירוע בחומרה

הסיפור שיכול היה להגמר רע: מעט לפני סיום עבודת הצהרונים, דווח על ילדה אשר יצאה מהגן והגיעה לביתה באופן עצמאי. מדובר בפעוטה בת שלוש, שעדיין נבדק כיצד יצאה לבדה ואיש לא שם לב לחסרונה.

הילדה, בסך הכול בת 3.5, יצאה אתמול (שלישי) לבדה מצהרון הגן באשדוד וצעדה מאות מטרים, תוך שהיא חוצה כביש ופארק - עד שהגיעה לביתה. בגן לא שמו לב להיעלמותה של הילדה.

הילדה נראית במצלמות האבטחה של הבניין כשהיא נכנסת לבדה ללובי, שם פגשה את אחת השכנות שסייעה לה למצוא את הדירה הנכונה. כשהגיעו השתיים לדירה השישית בבניין, זיהתה עמנואל את קולה של סבתה ורצה לכיוונה.

לאחר שנרגעה מהמאירוע החריג, הגיעה אסתר, סבתה של עמנואל לגן בו רשומה הילדה ושם קיבלה תשובה מפתיעה מהגננת: "הילדה שלך שובבה".

מהחברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד נמסר כי "מנכ"ל החברה השעה את צוות עובדי הגן עד להשלמת בדיקת האירוע ובינתיים רועננו ההנחיות. האירוע החריג הסתיים בטוב, אך בחברה העירונית לתרבות הפנאי רואים את הדבר בחומרה רבה. מנכ"ל החברה השעה את צוות עובדי הגן עד להשלמת בדיקת האירוע, ובינתיים רועננו ההנחיות.

"אף על פי שהאירוע הסתיים בשלום, החברה העירונית לתרבות הפנאי המפעילה את הצהרונים, אינה מתכוונת לעבור לסדר היום על הפרשה אלא לקיים בדיקה מעמיקה על הנסיבות, לערוך בירור לצוות הגן ולגבש מסקנות.  ההורים חייבים לדעת בוודאות כי הילדים שבצהרונים נמצאים במסגרת בטוחה ואחראית ואנחנו נעשה הכל כדי שאירוע כזה לא ישוב" אומר מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי מר אורן טואיל. 

כמו כן, מתכוון המנכ"ל לכנס בהקדם את כל עובדי הצהרונים לשיחה ולהבהרת נהלי העבודה.

צילום: חדשוץ ערוץ 2

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה