מלאכי השרת: רבים עצרו את עיסוקיהם לקראת שבת וסייעו למשפחה במצוקה


להאזנה לתוכן:

האשדודים היפים והיפות, שוב הוכיחו את רוחב ליבם וקמו לסייע למשפחה שנקלעה למצוקה כלכלית קשה. שעה קלה לאחר שאשדוד נט העלה את הפניה בדף הפייסבוק, רבים עצרו את עיסוקיהם לקראת שבת ונרתמו לסייע למשפחה במצרכים לשבת וגם קצת לאחר מכן

זו שעתה היפה של אשדוד, ללא ספק! 

שתיים עשרה בצהרים יום שישי, הטלפון של כתב אשדוד נט מצלצל, מעברו השני של הקו נמצא תושב העיר. בקול חלש ומתבייש הוא מתחיל לספר על המצוקה הכלכלית הקשה ועל ילדיו שאין לו במה להאכילם בשבת. מבלי לחשוב יותר מידי, אנו מבקשים להגיע לבית המשפחה בהקדם, השעה היא שעת צהרים ועוד שעות ספורות תיכנס השבת.

בבית המשפחה אנחנו פוגשים את אב המשפחה שסובל מנכות ומתקשה למצוא עבודה. אם המשפחה פוטרה לפני כחודש ושישה ילדים חיים עימם בבית. מקרר המשפחה ריק, בבית אין אווירת שישי, אין את ריח הבישולים אותו רובנו מכירים, אפילו חלה לשבת אין על שולחן המשפחה.

הזמן דוחק ותוך דקות ספורות עולה פוסט לעמוד הפייסבוק של אשדוד נט, פניה נרגשת לתושבים לסייע למשפחה. הפוסט מתחיל להיות משותף ברשת החברתית וגם בוואטסאפ. בעמוד הפייסבוק של אשדוד נט מתחילים קוראינו הנאמנים להתארגן לסייע למשפחה במצרכים, אחר מסייע בתלושים לביצוע קניות באחד המרכולים, אפילו מאחד האולמות שמוכרים אוכל מוכן, נרתמים לסייע למשפחה.

בשיחה עם אב המשפחה הוא מודה לתושבי העיר. "הגענו למצב שכבר כמה שבתות אין מה לאכול בבית. אני מודה לכל מי שהגיע לסייע, שיתף את בקשת העזרה. תודה לכולם".

מערכת אשדוד נט מצדיע לתושבי העיר, שפעם אחר פעם מוכיחים את רוחב ליבם. עם ישראל חי!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה