אמבולנס המשאלות הגשים חלום לחולה ניוון שרירים והביא אותו לחוף אשדוד


להאזנה לתוכן:

שנים שאריה גרינברג לא ראה את חוף ימה של אשדוד, בעקבות מחלת ניוון השרירים ממנה הוא סובל. אמבולנס המשאלות של מד"א הגשים לו לפני ימים אחדים את החלום

כבר שנים שאריה גינברג, חולה בניוון שרירים ומרותק למיטתו, לא ראה את חוף ימה של אשדוד, אותו הוא כל כך אוהב. החלום שלו היה שיוכל להגיע לצפות בים ולבקר את בני משפחתו בישובים הסמוכים לאשדוד.

"ביום רביעי האחרון צוות של מד''א הגשימו חלום לבעלי, אבינו וסבנו היקר אריה גרינברג ואפשרו לו לצאת מבית החולים ולבקר ביישובים עשרת ובית אלעזרי בהם אנו גרים ולהפגש עם בני המשפחה , השכנים והמכרים אותם הוא כל כך אוהב. לאחר הביקור המשכנו לחוף הים באשדוד שאותו הוא לא רואה כבר תקופה ארוכה עקב מחלת ניוון השרירים ממנה הוא סובל בתקופה האחרונה", סיפרו בני משפחתו בהתרגשות רבה.

עוד הוסיפו בני משפחתו: "התרגשנו ושמחנו ביחד איתו ואיתכם צוות מלאכים יקר ואנו מודים לכם מעומק הלב על המאמץ וההקרבה ושנתתם לאריה שלנו עוד שמחה תקווה וכח להמשיך הלאה ולהתגבר. בהערכה ובאהבה גדולה".

"אמבולנס המשאלות" הוא מיזם של מגן דוד אדום, ששם לו למטרה למלא בקשות של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות או סופניות ושיכולת הניידות שלהם אבדה.

החולה מוסע לאתרים, לפי בקשתו, באמבולנס ייעודי המצויד במערכות רפואיות בקדמת הטכנולוגיה והמותאם לצרכיו הייחודיים. האמבולנס כולל גם: כיסא גלגלים בעל עבירות גבוהה, מצלמה המותקנת על גג האמבולנס והמאפשרת לנוסע לצפות בתוואי הדרך על גבי מסך, מקרר לתרופות, ציוד החייאה ומיטה מיוחדת.

.השירות ניתן ללא תשלום, ללא הבדל דת, גזע ולאום, ועם יחס חם, אוהד ומחבק

להזמנת השירות לחצו כאן 
 
  ניתן גם ליצור קשר בטלפון 1-800-600-101 פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה