אשדוד היפה: גלריית תמונות מיום מעשים טובים ברחבי אשדוד


להאזנה לתוכן:

יום המעשים הטובים שהתקיים היום (28/03/2017) הקיף למעלה מ-11,000 מתנדבים באשדוד שפעלו בכ-120 פרויקטים ברחבי העיר. יום המעשים הטובים קבע את מקומו בלוח השנה העברי כיום שמקדם ערכים של עזרה לזולת, סיוע לאוכלוסיות מוחלשות, מפעלי חסד, תמיכה חברתית וקהילתית ופעילות ברוח הערבות ההדדית שעמותת "רוח טובה" חרטה על דגלה

המתנדבים באשדוד נערכו לפעילות של שיפוץ וחידוש חזות המבנים ברחבי העיר וברבעים הוותיקים (רובע א', ב', ג', ו', ח'), שיפור פני מוסדות רווחה, מוסדות חינוך, טיפוח פני העיר (חופים, פארקים, אתרים, מקלטים) וקידום פעילויות חברתיות, ערכיות, סביבתיות בבתי ספר מקיפים, יסודיים וגנים, נושאי איכות הסביבה, חיזוק הקשר הבין דורי, פעילות למען אוכלוסיות שונות ועוד.

חנה בן איון, מנהלת היחידה להתנדבות ומי שמארגנת בכל שנה את הפרויקט המורכב הזה. די במספרים כדי להבין את גודל הפעילות והיקף המשימות. "11,058 מתנדבים מכל שכבות האוכלוסייה באשדוד פעלו בכ-120 פרויקטים חברתיים, קהילתיים וסביבתיים" אומרת בן איון ומציינת לשבח את התלמידים, תנועות הנוער וארגוני נוער, סטודנטים, חיילים מגדוד גבעתי, ועד הורים עירוני, קבוצת אשדוד מעל הרשת, "אלתא", פעילי שכונה ותושבים, ארגונים, עמותות, עובדים בקרב מפעלים, כיבוי אש אשדוד, קופ"ח כללית, בנק פועלים, אגודת אומני אשדוד, טלוויזיה קהילתית, זמרים מקומיים, שפים מקומיים, מתנדבי היחידה ועוד שנטלו חלק ביום המעשים הטובים, ובהם כ-450 עובדי עירייה שהשתלבו במגוון משימות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הביעה הערכתו לאלפי המתנדבים אשר נרתמו לפעילות ביום המעשים הטובים ושיבח את כל מי שהיטה כתף וסייע בארגון ובהפקה של כל אירועי היום. "היחידה להתנדבות כמו גם ציבור המתנדבים, הוכיחו שוב שבכוחם להוציא אל הפועל כל משימה המטיבה עם התושבים, מסייעת לקהילה ומחזקת את העיר. תבורכו!"

צפו בתמונות מרחבי העיר - האשדודים עושים טוב לאחרים:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה