האם תוקם בריכת שחיה ברובע ה'?


להאזנה לתוכן:

במסגרת תכנון כושר נשיאת תוספת יחידות דיור ברובע ה', היחידה האסטרטגית של עיריית אשדוד ממליצה על תוספת של 3500 יחידות דיור ברובע. בין מוסדות הציבור שנדרשים לצורך התוספת, גם הקמת בריכת שחיה

במינהל התכנון בעיריית אשדוד מקדמים תוכניות לתוספת יחידות דיור ברובעי העיר, בעיקר הותיקים שבהם מבנים ישנים מאוד שזקוקים לחיזוק (תמ"א 38) או הריסה ובניה מחדש (פינוי בינוי).

מתוך פרוטוקול הדיון בועדת התכנון

בדיון שהתקיים השבוע על רובע ה' באשדוד, נבחנו מספר חלופות וכושר הנשיאה של הרובע. שלוש הצעות עמדו על הפרק: תוספת 2400 יחידות דיור, תוספת 3500 יחידות ותוספת של 4000 יחידות דיור. 

המלצת היחידה האסטרטגית של עיריית אשדוד היא לתוספת של 3500 יחידות דיור. בין השאר בחנו ביחידה האסטרטגית איזו תוספת של מוסדות ציבור ותרבות יצטרכו להוסיף לרובע בעקבות תוספת יחידות הדיור. בין התוספות שנמנות על ידי היחידה האסטרטגית, גם תוספת של בריכת שחיה.

תיכנון הרובע

באשדוד קיימות רק 3 בריכות שחיה. אחת מהן היא בריכת בית לברון שנכון להיום, משרד הבריאות מסרב לאשר את הפעלתה. שתי הבריכות הנוספות מקיימות בעיקר חוגים. באשדוד משוועים התושבים לבריכת שחיה נורמלית, כזאת שיוכלו התושבים להנות משירותיה. הקאנטרי ברובע י"ג, שאמור היה לתת את הפיתרון למצוקה, עומד כבר שנים כאנדרטה נטושה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה