מהפכת המחירים למוצרים למתגייסים


להאזנה לתוכן:

אם בעבר החיילים הטריים היו זקוקים להרבה פחות ציוד ביום הגיוס, הרי שכיום מדובר על רשימה ארוכה ומפרכת של פריטים שונים שאסור להחסיר מהם דבר. בימים כתיקונם מתגייסים לצה"ל אלפי צעירים בשנה, כל צעיר כזה מגיע לשערי הבקו"ם מצויד בתיק גדול שבו נמצאים כל מה שהוטל עליו להביא אתו לתקופת הטירונות. והמחירים הם בהתאם, כל פריט נמכר ביוקר ומשפחות מוצאות את עצמן מוציאות כסף רב.

חיילים

מהפכת המחירים למוצרים למתגייסים שהחלה לפני שנים אחדות מביאה אתה בשורה טובה לכל מי שיש לו מתגייסים במשפחה. לא עוד מחירים מופקעים שנגבים בעבור פריטים שונים. כיום ישנם אתרים שונים ברשת האינטרנט אשר מנהלים חנות אינטרנטית גדולה ואמינה. הקנייה ברשת היא בעלת יתרונות רבים וכדאי מאוד לברר את המחירים אשר מוצעים באתרים אלו.

אז מה היתרונות בקנייה ברשת?

כל חייל כבר יודע פחות או יותר מהם הפריטים שהוא יזדקק להם בתקופת הטירונות ובמהלך השירות הצבאי. אתרים רציניים מציעים רשימה משלהם שכוללת אל כל מה שנחוץ. חנות אינטרנטית מוכרת את הפריטים במחירים זולים יותר כיוון שהיא חוסכת כסף רב בהקמת חנות פיזית ברחוב או בקניון. החיסכון הזה מאפשר לה למכור בזול מגוון של מוצרים ולא להיות תלויה ביצרן זה או אחר.

יתרונות נוספים הם הקלות שבה ניתן לבצע את הקניה והדרך הקצרה של המוצר אל הבית שלכם. חנויות איכותיות מחזיקות של שליחים שמביא את הציוד אליכם הביתה, אל הבסיס או אל נקודת מפגש שנקבעה מראש. כדאי לבצע סקר שוק קטן לפני שרוכשים את המוצרים, תופתעו לגלות אילו הפרשים גדולים ישנם בין האתרים והחנויות השונות.

איזה ציוד אפשר לקנות?

כאמור קיים מגוון רחב של ציוד אשר ניתן לקנות ברשת האינטרנט. הכול כמובן תלוי בייעוד של החייל או החיילת. יש הבדל גדול אם מדובר בשירות קרבי או שמא מדובר על שירות בעורף. כדאי לברר מראש מה צריך להביא ולא להיסחב עם ציוד מיותר. כאשר אתם גולשים באתר שמציע מוצרים למכירה אז כדאי לוודא שמדובר באתר מאובטח ברמה גבוהה.

באתרים איכותיים מושקעים אנרגיות רבות על מנת להבטיח שהם יהיו בטוחים לגלישה. אם אתם לא בטוחים אז כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ולעמוד על טיבה. הציוד הוא אכן מגוון ומחולק לקטגוריות שונות:

  • ביגוד - מדובר על הקטגוריה הגדולה מכולן והיא כוללת פריטים רבים שכדאי להכיר. גיוס לצה"ל יכול להתרחש בעונת החורף או הקיץ, וישנם הבדלים גדולים בין הציוד אשר נדרש בשתי העונות. בחורף כדאי להשקיע בביגוד טרמי איכותי. כובעים וגרביים ייעודיות ללוחמים בשטח, מעילים נוחים ונושמים אך גם מחממים, כפפות ועוד דברים רבים.
  • אביזרים אשר קשורים לטלפון הסלולרי – ישנם פריטים שונים אשר עשויים לסייע לחייל/ת בשטח. מטענים מסוגים שונים הם ציוד הכרחי אשר יביא גאולה לכל חייל שיוותר ללא אחוזים בסוללה. בנוסף לכך, ישנם פריטים שונים ויעילים שכדאי לברר עליהם.
  • אין חייל אשר לא זקוק לתיק. התיקים אשר ניתן לרכוש בחנות הווירטואלית הם פרקטיים ונוחים לנשיאה. ניתן למצוא את כל סוגי התיקים. אם מדובר על ציוד כבד אז כדאי לרכוש תיק טרולי שניחן ביכולת נשיאה גדול והוא נע על גלגלים.
  • פריטים נוספים אשר ניתן למצוא בחנות הווירטואלית קשורים בפעילות אשר יבצעו החיילים. אם מדובר על פעילות קרבית אז ישנם תוספות לנשק, כפפות מיוחדות פנסים חזקים ויעילים ועוד דברים.
  • אם החייל כבר נמצא בבסיס זמן מה, אפשר לפנק אותו עם חבילה אשר תישלח אליו לבסיס. החבילות יכולות להכיל מגוון פריטים פרקטיים וגם משמחים.

מתי כדאי לבצע את הקנייה.

אם יום הגיוס מתקרב, כדאי לקחת בחשבון שגם לאחר שתקנו ייקח עוד כיומיים עד שהציוד יגיע אליכם. על כן מומלץ לבצע את הקניה שבועות מספר לפני הגיוס וכך להיות מוכן בזמן עם כל הציוד שצריך. פעולה כזו תאפשר לכם גם להשלים ציוד שחסר בזמן  ומבלי להיות בלחץ. היות שהקניה מתבצעת דרך הרשת, כדאי לוודא שאתם מזמינים את המידות הנכונות. כך, לפני שנכנסתם לאתר והתחלתם לקנות כדאי לערוך רשימה מסודרת של כל מה שצריך. אתרים רציניים חוסכים לכם את הפעולה הזו ומציגים לכם את הרשימה המלאה כך שלא תשכחו לקנות דבר.

לא מומלץ לקנות בלחץ וכדאי לפנות כמה שעות ולבצע את הקניה בנחת וללא בלגן. בסופו של דבר מה שחשוב הוא שהחייל יקבל את כל הציוד שהוא זקוק לו ויוכל להתנהל בקלות במהלך התקופה הראשונה בשירות. תמיד ניתן להשלים ציוד במהלך השירות הצבאי.

איך ניתן לשלם על הציוד

שלא כמו כל חנות החנות הווירטואלית מקבלת את התשלום רק באמצעות אשראי. כמובן שכדאי לוודא שמדובר על אתר מאובטח שעומד בכל הקריטריונים הנדרשים. במידה ואתם לא בטוחים אז ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החנות ולברר את כל הפרטים. אפשר לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה