הצעירים באשדוד מדברים על הנושאים החשובים בעיר


להאזנה לתוכן:

נשאלה השאלה, מה הם הנושאים, הבוערים ביותר בקרב צעירי העיר אשדוד, ומה הפעולות שימשיכו להוביל את השינוי בהם? על מנת לבחון פתרונות, אירחו במרכז כיוונים, למעלה מ- 180 סטודנטים וסטודנטיות, לערב שכולו מעגלי שיח משותפים

מעגל שיח של סטודנטים, התקיים לאחרונה במרכז כיוונים בעיר אשדוד. הסטודנטים אשר הגיעו היו שונים ומגוונים  ,חלקם לומדים במוסדות אקדמיים בהעיר וחלקם  ומחוצה לה .

כולם נפגשו במעגל שיח פתוח, המנחים במפגש היו הסטודנטים עצמם מתכנית המתמחים של כיוונים ומקבוצת המנהיגות סטודנט team, מדובר במראה שאינו שכיח בימינו,  השיח  היה מלווה ברגשות מעורבים של המשתתפים  אשר הגו במהלכו רעיונות ממצוינים ,  אשר העניקו רצון ומוטיבציה להמשך הדרך.

מעגלי שיח בכיוונים

באחד ממעגלי השיח עלה רעיון ליצור דיור הוגן לצעירים, ואילו במעגל אחר העמיקו בשיחה בעניין התרבות בעיר, שם ביקשו להמשיך לעודד עסקים ויזמים צעירים לפתוח מקומות בילוי נוספים בעיר, לצד שיתופי פעולה מעניינים למען צעירים, הכוללים הטבות לסטודנטים ואירועים מיוחדים .

מיד עם סיום שלב העלאת הרעיונות, התפנו ברי המעגלים והציגו יחד, את הרעיונות שהגו , על מנת להוציאם לפועל.

בסוף הערב חיכתה למשתתפים הפתעה, קבוצת המנהיגות סטודנט team המופעלת על ידי כיוונים, חשפה בפניהם את הקהילות החדשות שהולכות וקורמות עור וגידים כגון:

קהילות של סטודנטים, מעורבות חברתית, אמנות מקומית ויזמות אשדודית.

לאחר הסבר על כל אחת מהקהילות, הסטודנטים הוזמנו לקחת חלק בקהילות , ויחד להצליח להוציא לפועל את כל הרעיונות שהעלו בתחילת הערב.

 

שיח סטודנטים

מעגלי שיח בכיוונים

לנו נותר לאחל להם בהצלחה ולעקוב אחר הפעילות במהלך השנה

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה