10 סלבס וכוכבת אשדודית אחת...

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4718e933-6e1f-4623-afe9-e1636f062d3f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4718e933-6e1f-4623-afe9-e1636f062d3f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4718e933-6e1f-4623-afe9-e1636f062d3f','/dyncontent/2024/3/10/d666082b-1e2d-4310-a54a-51b66018a2ce.gif',17601,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4718e933-6e1f-4623-afe9-e1636f062d3f','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4718e933-6e1f-4623-afe9-e1636f062d3f','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

את חן סיבוני (28), שלאחרונה הוסיפה את השם אדל, אין הרבה שלא מכירים בעיר הנמל * מדובר בסופר-טאלנט מקומית (רקדנית, כוריאוגרפית ומאמנת אישית), שכבר הפכה לסוג של סלב גם ברמה הארצית, לאחר שהופיעה באינספור קליפים, כיכבה לצידם של אייל גולן, קובי פרץ דודו אהרון, סטלוס ואורן חן, הפגינה כישורי תזוזה ב"רוקדים עם כוכבים" ובפרסומות של "צבר" ורשת "סלקום", אפילו ה'בורר' לא היה יכול להישאר אדיש מול הבלונד הזוהר של אחת האשדודיות הסקסיות ביותר בעיר * בימים אלה חן אדל סיבוני שברה שיא נוסף, בשעה שהיא מככבת בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי המצחיקה "גולסטאר", המשודרת ב-HOT 3 * "אשדוד נט" פגש את מאמנת הכושר של כוכבי "גולסטאר" לשיחה צפופה, ושמע ממנה על המתחים, הקשיים, השמחות והדיאטות ההזיות. "אני נכנסת לווילה ומספרת להם על דיאטת 'המשקפיים הכחולים' שמקורה בסין, בוא נגיד שיש להפקה שם נטייה לזרוק אותי למים ולראות מה קורה, מסתבר שזה הסוד של רייטינג", חושפת סיבוני * מעבר לכך, חן אדל חולקת מידע מסווג ומשתפת אותנו מי מהכוכבים הצחיק אותה עד שכאבה לה בטן, מי מרגיש סלב, למי יש פתיל קצר, מי נחשב בעיניה לפצוע האנגלי, מי הצליח לרגש אותה ומי נשאר חרמן גם בגיל 60...
צילום: אורי קריספין

חבורת גברים שמתיימרים להיות כדורגלנים, וילה מפוארת, הרבה פציעות, המון צחוקים ואישה אחת אשדודית - חן אדל סיבוני (28) רקדנית, כוריאוגרפית ודוגמנית שמטריפה את כל הסלבס של "גולסטאר" בעונה השנייה שיצאה לדרך לפני מספר שבועות.

"גולסטאר", הדוקו הריאליטי מבית  HOT, מדורגת במקום החמישי כתוכנית הנצפית ביותר. התוכנית בודקת האם קבוצת הסלבס יצליחו לשרוד זה לצד זה, לבנות קבוצת כדורגל מאוחדת ולנצח במשחק חייהם.

נבחרת גולסטאר, ובה חבורת כוכבים שאינם שחקני כדורגל מקצועיים כמו: ג'קי מנחם ואלירז שדה מנצחי "האח הגדול", הזמר צביקה פיק, הבדרן שלומי קוריאט, ארי שמאי, שימי אטיאס, בן אל תבורי, מקס אולארצ'יק, צחי נוי ושימי רגר.

השאלה שעולה בריאליטי האם הם יצליחו להפוך תחת ידיו המיומנות של מאמן העל שייע פייגנבוים לקבוצת כדורגל מלוכדת, מקצועית ומאוחדת.

חן סיבוני שלנו, היא על תקן המאמנת האישית של החבר'ה, היא אימצה לחיכה את השמנמודים שבחבורה צחי נוי ושימי ריגר, להם היא לא עושה הנחות, "זה שהביאו אותי למסך כדי לעלות את הרייטינג, זה לא אומר שאני מתכוונת להיות נחמדה ולעשות להם פשרות, ההיפך", מוסיפה סיבוני "במסגרת 'גולסטאר' עוברים השחקנים מסע מרגש, מהנה ומפרך.

את זה יהיה אפשר לראות לאורך הפרקים". במחנה האימונים המקצועי והאינטנסיבי עוברים הכוכבים חוויות בלתי נשכחות, ובמהלכו כל אחד ואחד מהם יזכה להזדמנות חד-פעמית להגשים חלום ילדות, ולשחק כדורגל מקצועי מול קהל רב.

ציפור קטנה לחשה ל"אשדוד נט", כי חן הייתה צריכה להשתתף כבר בעונה הראשונה של "גולסטאר", אבל משהו התפקשש שם. חן אומרת בחצי חיוך: "אורן זריף, חבר קרוב שלי, המליץ עלי מול ההפקה של הוט, עשיתי מספר אודישנים ומאוד התלהבו ממני, רגע לפני שחתמנו על ההסכם, הם ביקשו תעודה של מאמנת כושר של וינגיט, אומנם יש לי תעודה של וינגייט, אבל בתחום המחול, ולא של מאמנת כושר.

האמת שדי התפלאתי שהם כל כך רציניים שם, כי בסך הכל אני מגיעה לשם, כדי לעלות את הרייטינג, מי שבאמת מאמן אותם הם שייע ויניב מרגוליס, אני מגיע כגימיק". חן הוסיפה ואמרה: "בכל אופן, ההפקה יצרה איתי קשר מחדש, וביקשו ממני שאעשה תעודת מאמנת כושר מעשית, וכך עשיתי. השאר כבר היסטוריה, בלי הרבה פרוצדורות נכנסתי לסדרת הריאליטי המדוברת ביותר".

סיבוני מספרת שאת המשימות שהיא נותנת לחבר'ה ההפקה מכתיבה לה, כדי ליצור עניין והרבה פרובוקציות: "כשאני מגיעה לסט הצילומים, מחברים אותי למיקרופונים תוך כדי מספרים לי שממש בעוד מספר דקות אני נכנסת לווילה ומספרת להם על דיאטת 'המשקפיים הכחולים' שמקורה בסין. בוא נגיד שיש להפקה שם נטייה לזרוק למים ולראות מה קורה, מסתבר שזה הסוד של רייטינג".

"השתדלתי להיות מקצועית"חן אדל סיבוני יודעת היטב מה גברים חושבים עליה, לכן היא נמנעת מפלרטוט

"זרקו אותי למים ורגע לפני תחילת הסצנה היו אומרים לי מה אני הולכת לעשות", מספרת סיבוני על מאחורי הקלעים של "גולסטאר": "אולי על המסך זה נראה שהם אוהבים אחד את השני, אבל הם לא. הם ממורמרים, הווילה היא לא בית, היא סיר לחץ רותח. כולם פצועים, אחד שונא את השני, כועס או לא מדבר, אולי בתוכניות זה נראה וורוד, אבל זה לא, ממש לא".

במחנה האימונים האינטנסיבי עברו הסלבס חוויות בלתי נשכחות, מטלטלות, לצד חוויות כואבות. מספרת סיבוני על הקשיים: "הם באמת עוברים מסכת אימונים קשה, הם באמת נפצעים קשה, אבל בעיקר הם עושים פוזות מול המצלמה, כל אחד מנסה לגנוב את הפוקוס. אני מאוד השתדלתי לשמור על פאסון ולא לייצר פרובוקציות, אמנם המפיק היה מת על זה, אבל לי יש את הגבולות שלי".

את הנבחרת מלווים צוותיים מקצועיים, הכוללים פסיכולוג ספורט, פיזיותרפיסט ספורט ומאמנת הכושר הלוהטת חן סיבוני. למרות חיצוניותה, חן השתדלה מאוד  לשמור על הצניעות, היא מספרת: "יש שם לא מעט מחת, עצבים, קושי פיזי, קושי נפשי והרבה תחרותיות. הם קופצים על המצלמות בכל הזדמנות. אני השתדלתי לשמור דיסטנס, לא רציתי לצאת פלרטטנית, אז שקלתי כל מילה שהוצאתי מהפה, השתלתי להיות מקצועית".

סיבוני יודעת היטב מה גברים חושבים עליה, אבל לה חשוב להקרין את מקצועיותה לפני יופייה. "הייתה לי אפשרות למתוח איתם את החבל אבל בחרתי שלא. הבחירה שלי הייתה שקולה, לא רציתי לתת להם לגיטימציה, לייצר אמירה שוביניסטית כלפי", אומרת סיבוני בפנים רציניות.

בגדול, מה היה התפקיד שלך ב"גולסטאר"?

"אני שימשתי כמאמנת כושר שלהם. שמרתי על דיסטנס לצד היותי נחמדה מטבעי, הצמדתי אלי את שני השמנמנים שבחבורה צחי נוי ושימי רגר. תמכתי, עזרתי להם, נתתי טיפים, הקשבתי, הענקתי להם מוטיבציה להמשיך ולהילחם על המקום שלהם. עם יד על הלב זה באמת קשה, חודש שלם להיות בוינגייט זה לא פיקניק, הם באמת קורעים את התחת.

עושים להם שם אימונים מוזרים (צוחקת) אימונים הזויים וכל זה כדי להראות את ההתמודדות שלהם עם הסיטואציה ההזויה שנופלת עליהם" 

את לקחת חלק נכבד מהסיטואציות ההזויות שנתנו להם?

"ברור שהייתי, ביקשו ממני בכל פעם להציג בפניהם דיאטה הזויה אחרת, שמלכתחילה לא אמורה לעבוד. בכל פעם מחדש החבר'ה לא הסתדרו עם הדיאטה ולכן נתתי להם לנסות דיאטה אחרת, שגם היא נועדה לכישלון, וזאת כדי ליצר שיח וצחוקים. תהיי בטוחה שאף אחד לא הוריד במשקל בגלל הדיאטות".

הצלחת להרקיד אותם?

"באחד הפרקים, העברתי להם שיעור ריקוד. לא כולם נכחו בשיעור הזה, רובם היו פצועים וכואבים מהאימונים ששייע נתן להם, לדעתי הפציעות היו מוגזמות, אחד מתח את הרצועה, השני פרק את הכתף, השלישי עם כאבי גב והרביעי קיבל מחזור..."

מי היה הפצוע האנגלי?

"בן אל קרע את הארבע ראשים כבר ביום הראשון, לדעתי הוא סתם השתולל וניסה לעשות 'שביץ' וחבל, בן אדם צריך לשמור על הבריאות שלו. אני ליוויתי אותו לבית החולים ונוצר בינינו חיבור מגניב".

מי המשוגע?

"שימי רגר היה מכונה אצל שייע כ'שימי פנדל', אבל שימי ענה בתגובה ששייע ככל הנראה התכוונן 'לשימי טמבל ולא שימי פנדל".

מי הצחיק אותך?

"ג'קי, ג'קי אלוף... יש לו צורת התבטאות מצחיקה. גם כשהוא רציני הוא עדיין מצליח להוציא ממני חיוך".

הג'נטלמן?

"שלומי קוריאט, שם את כולם בכיס הקטן שלו, את שלומי הכרתי עוד מהבורר ומ'רוקדים עם כוכבים', יצא לנו לעבוד ביחד, אין ספק שהוא ה-ג'לנטמן שבחבורה. הוא החיים שלי, אני מתה עליו, הוא בן אדם מהמם"

מי הכי מעצבן?

"אחד?!?! (מביעה תדהמה) יש כמה מעצבנים לא אחד (צוחקת). אני לא אתן לך שם, אני לא רוצה להסתבך".

מי הכי חרמן?

"מה, זה לא ברור? צחי נוי... האסקימו לימון עדין בוער בו, גם בגיל 60".

מי תופס מעצמו סלב?

"במילה אחת אלירז, בלי לפרט. אבל אני מפרגנת לו כי הוא עם אילנית".

המוזר?

"צביקה פיק הוא עוף מוזר. הוא זז כמו בובה חיה, הוא נורא איטי".

מי נחשב לילד הטוב?

"שימי אטיאס בחור זהב, מבחינתי הוא הילד הטוב. הזמין אותי להופעת בכורה שלו, הופעה מרתקת, עוצרת נשימה, בכל הלב אני ממליצה ללכת לראות את הבחור המוכשר הזה על הבמה".

השרוט?

 "ארי שמאי שרוט לא קטן, מבחינתי הוא סוג של נרקיסיסט, ואני אומרת את זה בתור מישהי שעשתה לו יותר מפעם אחת אימון אישי. הוא סוג של ערס שכונתי".

על מקס אולארצ'יק לא אמרת כלום...

"הוא חומד של בחור, יותר מזה אין לי מה להוסיף"

איך היה חיבור בינך לבין שייע המאמן?

" וואוו... היה בינינו חיבור מצוין, מבחינתי זה היה חיבור הכי טוב בתוכנית, הוא איש מקסים, אדם לבבי. יש בו הרבה חוכמה והגיון, היו רגעים שהוא שימש בעבורי אוזן קשבת, בעיקר ברגעים בהם הציקו לי קצת. אבא, הייתי מכוונה אותו כאבא".

הארה בזכות רבי נחמן מברסלב

סיבוני, כמו כמעט כל בחורה שנראית טוב, אוהבת להצטלם, היא פעילה מאוד ברשת החברתית. יש לה אלבומי תמונות שלמים של תמונות, רובן גרמו לי אישית להתאהב בה במיוחד. אין ספק שהיא יודעת שיש לה גוף מושלם והאמת יש לה במה להתגאות, בכפוף לגבולות שהיא הציבה לעצמה בשנים האחרונות. סיבוני מגדירה את עצמה כאדם מאוד מאמין.

"אני שומרת שבת ובאופן כללי גם בחורה מאוד מסורתית", ממשיכה סיבוני להפתיע, "הדבר שהכי מרגש אותי בעולם הוא אהבת ה'. התכלית שלי בחיים היא לאהוב את אלוהים. הייתה תקופה שבה הייתי גם יותר חזקה בדת, אבל כיום מצאתי את השילוב הנכון".

סיבוני מספרת על רבי נחמן: "הארה הגדולה התרחשה בחיי אחרי שנסעתי לקבר של רבי נחמן מברסלב, ביקרתי באומן פעמיים, והשינוי בחיי לא איחר להגיע. אני נאמנה למורשותו של הרבי".

מה הסיבה שהוספת לשם שלך את השם אדל?

"התייעצתי עם הרב שלי בנוגע למספר דברים, הוא ייעץ לי להוסיף עוד שם, חשבתי שיהיה נחמד להוסיף לשם שלי את השם 'חנה', כי חן זו גם חנה. הרב לא אהב את הרעיון, וטען שחנה זה לא שם טוב, אחרי מחשבה ארוכה, שאלתי אותו האם 'אדל' זה שם שיכול להתאים לי, 'אדל' על שמה של ביתו של רבי נחמן. הרב שלי משה בלילטי מאוד התלהב מהרעיון וכיום בתעודת זהות וגם בפייסבוק אני נושאת שני שמות, חן אדל סיבוני".

מה הקשר שלך אל הרב משה בלילטי?

"הרב בלילטי הוא הרב שלי, אני מתייעצת איתו בכל דבר. לזכותו יאמר שהוא צדיק אמת, יש לו בית תמחוי באזור ח', בית התמחוי מסייע למשפחות נזקקות ואני משתדלת כל פעם לעשות קצת למען בית התמחוי ולמען המשפחות".

תעשי לנו תזכורת קצרה איפה ראינו אותך עד היום?

"הקליפים שהופעתי בהם היו של אייל גולן 'בואי נברח', קובי פרץ 'בא לי', 'בואי ונרקוד', 'קיץ בא', סבלימינאל 'באה לי טוב' וכמובן הקליפים המוכרים של סטלוס ואורן חן 'מפונקת', 'עפה על עצמך', אהההה... וכמעט שכחתי את הקליפ של דודו אהרון 'כסף ואלכוהול'. הקטע המוזר הוא שהופעתי בקליפ של בנאל תבורי 'אולה אולה' עוד לפני 'גולסטאר'. חלק מהתוכניות ‫טלוויזיה בהן הופעתי היו בערוץ 24, tlv עושים את ת"א, לרקוד עם כוכבים, הבורר 3, יהודים באים (עדיין לא שודר) ועוד".

מה את עושה בימים אלה?

"יש לי קבוצה/להקה של בנות בנות 12-17 אותן אני מאמנת ב'גו אקטיב', אנחנו רוקדות את כל הסגנונות, אבל שמות דגש על היפ הופ. לצד זאת, אני מנחה להקה של בנות יפיפיות בנות 20 + איתן אני מופיעה בקליפים, פרסומות, מופעים. לא מעט פונים אלי בני 12-13 בכדי שאני אתן להם שיעורי ריקוד לכבוד בר/בת מצווה. בשנים האחרונות אני מבינה שהמקום שלי הוא גם מאחורי עדשת המצלמה ואני מביימת הפקות, קליפים, אירועים. עולם הבימוי קוסם לי ואני מקווה להתמקצע בו עוד יותר בהמשך".

 

$(function(){setImageBanner('37c46f4c-a12f-4e1c-910d-067aeec46419','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20610,'Image','');})
 
$(function(){setImageBanner('f6026b1e-0ec3-4338-bd24-0c1d147f650d','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה