איציק שמלי יוצא לדרך חדשה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5ae5e43f-4c60-46ae-8461-cabb2db2325d','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5ae5e43f-4c60-46ae-8461-cabb2db2325d','/dyncontent/2024/3/10/d666082b-1e2d-4310-a54a-51b66018a2ce.gif',17601,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5ae5e43f-4c60-46ae-8461-cabb2db2325d','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5ae5e43f-4c60-46ae-8461-cabb2db2325d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5ae5e43f-4c60-46ae-8461-cabb2db2325d','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

איציק שמלי (33) יוצא בימים אלה לדרך חדשה ואלבום חדש, אחרי שהשירים האחרונים שלו "כמה חסר לי", "רק תחייכי", "מקודשת לי" השאירו לנו בפה טעם של עוד * שמלי נשוי באושר ללוטן, אשדודית מרשימה ומוכרת, האדם שאחראי על השידוך הוא לא אחר מאשר... חיים רביבו * שמלי כתב והלחין את שיריו בביתו באשדוד בין גידול הילדים והחלפת החיתולים: "אני מרגיש איך מיום ליום השורשים שלי נטמעים באדמה האשדודית, גם אח שלי התחתן עם אשדודיות והוא עבר לגור כאן" * בראיון מיוחד לכבוד ראש השנה מספר שמלי על סיפור האהבה שנרקם בינו לבין ללוטן, על הקשר המיוחד לעיר אשדוד, מדוע לא שמענו סינגל שלו בשנה האחרונה ואיך זה שיש לו מעל 20 אלף עוקבים בדף הפייסבוק * כל הראיון מתקיים כשאני זוכה מדי פעם בהופעה בלייב: "כמה חסר לי החיבוק שלך, כמה חסר לי הליטוף שלך, אני נשבע לך שכל יום אניח זר"

למשרדי "אשדוד נט" נכנס איציק שמלי ומסביבו הילה ואבק כוכבים, כל אדם שפגש זכה לחיבוק חם ואוהב, אחד האורחים האקראיים שהגיעו ל"אשדוד נט" ביקש להצטלם עם שמלי ומיד העלה את התמונה לרשת החברתית. איציק שמלי (33) גר באשדוד כבר 4 שנים מאז שנשא לאישה את לוטן, ביחד הם הביאו זוג תאומים מדהים טוהר ונועם בני 3, וכן את אופק שנולד לפני 8 חודשים. יחד הם גרים באזור ט"ז. שמלי גדל והתחנך בראשון לציון, הוא אח לשני אחים שאחד מהם עבר לא מזמן לאשדוד בעקבות האהבה. ציפור קטנה לחשה לי באוזן כי שמלי הוא גבר חרוץ ונמרץ שלא מפחד מעבודות הבית. איציק הכיר את לוטן עוד כשהיא הייתה בצבא, ההיכרות נעשה על ידי חיים רביבו.

אחרי החגים צפוי שמלי להוציא סינגל חדש, ראשון מתוך אלבומו הרביעי. בעודי בוחנת את האדם המדהים שיושב מולי, מגרונו נשמעים צלילים חדשים מהסינגל הקרוב ואני זוכה בהופעה חיה: "לא יכול לדמיין את חיי כאן בלעדייך, ימים ולילות אני רודף אחרייך, יש לי אלף תוכניות איתך בפתח, אם רק תבקשי הכל אני אתן לך. למה, את עושה את זה קשה, אני בסך הכל רוצה..." (שמלי שר ומתופף על השולחן).

 משפחת תאקט עדין רלוונטית בחייך?

"משפחת תאקט הייתה המון שנים מאוד רלוונטית בחיי וחלק ממני, אבל כרגע החלק הזה מאחורי אני במקום אחר".

 נעלמת לנו בשנה האחרונה...איציק מרעיף מחמאות על רעייתו לוטן: "היא האישה של חיי, לא כל אחד זוכה לחיבור כזה

"בשנה הזאת ספציפית עברתי סוג של שינוי בניהול, בגישה, עוד ילד שבא לעולם ברוך השם, הייתי חייב להיות חלק מהתא המשפחתי, בדיוק כמו שהייתי שם בשביל אשתי כשהיא הביאה את התאומים שיהיו בריאים. הייתי צריך בכל התהליך הזה לנייד את עצמי, גם להיות אבא, גם להיות מפרנס, להמשיך לכתוב להלחין, להופיע, להקליט באולפן. דבר אחד לא קרה השנה הזאת... לא הוצאתי סינגל לרדיו. אבל אני עונה לכל המעריצים שלי בפייסבוק ודואג להיות בקשר איתם, אני מופיע המון באירועים, מול חיילים, במועדונים. לא הוצאתי סינגל כי רציתי לבוא עם אנרגיות חדשות, נקי, פרשי, ומצד שני לבוא בסערה עם להיט ענק, קליפ אדיר, מארז חדש בו עובדים בנפרד יחסי הציבור, המפיק, ניהול וארגון ההופעות, הכל נבנה בצורה נכונה בפאזל הזה".

 מאיפה אתה שואב השראה לכתיבת השירים?שמלי אוהב מאוד את אשדוד: "יכולתי לגור במרכז הארץ, אבל החיבור שלי לאשדוד הוא בלתי רגיל"

"תמיד כשאני כותב שירי אהבה הם מאוד עקרוניים לי, הם מאפיינים את מי שאני, גם לחיוב וגם לשלילה. באלבום האחרון כתבתי את השיר 'מכה על חטא', שיר שמדבר על הפחדים שלי, מה יקרה 'אם'... כל שיר שנכתב הוא בסופו של דבר עלי, הן אם זה קרה והן אם זה לא קרה ואני חושש שזה יקרה. באלבום החדש אני יכול להגיד לך שלא מעט שירים נכתבו על מה שאני חווה עם אשתי, וגם נושאים כלליים, שהם קצת יותר קלילים, אפילו מקפיצים ושמחים, שהם גם בסופו של דבר נוגעים אלי ואל אשתי, כמו השיר: 'רק תחייכי, אני אוהב שאת צוחקת...' (שר ועוצם את העיניים). בשיר הזה אני שר לה ורוצה שהיא רק תהיה מאושרת לצידי. יש שירים אחרים שכתבתי ושהם לא ספציפית עליה, אבל אני יכול לראות אותה לנגד עייני כשאני שר את השיר: 'לא יכול לדמיין את חיי כאן בלעדייך, ימים ולילות אני רודף אחרייך, יש לי אלף תוכניות איתך בפתח (שר ומתופף על השולחן). הקליפ שעשינו לשיר הזה מדהים, אחד המשוקעים שנראו בארץ, גם מבחינת הטכנולוגיה, זוויות צילום, אפקטים, הנושא, הרעיון... הכול".

   אז זה לא שיר חתונה?איציק עם התאומים טוהר ונועם

"זה לא שיר חתונה, זה שיר לחתונה, למועדונים, למכונית. זה שיר מקפיץ, שיר שעושה שמייח בלב".

 איך הכרת את אשתך לוטן?

 "את לוטן הכרתי במסיבת הפתעה שחיים רביבו עשה לאשתו שגית. לוטן עבדה בחנות התכשיטים של שגית, אז כשהיא הייתה בצבא ,והן היו חברות ממש טובות. אני וחיים רביבו ואלי אחיו היינו חברים ממש טובים, היינו מבלים מלא ביחד. במסיבת הפתעה אלי רביבו התעקש על כך שאני צריך להכיר מישהי, הייתי אז בן 27. בנות ישבו במעגל וקשקשו, אלי דחף אותי למעגל והתחיל להכיר לי את כולן ואני לוחץ יד לכל אחד, ואז אלי אומר לי: 'תכיר את לוטן'. באותו הרגע, כמו בסרטים מצוירים, נדלקה לי מנורה מעל הראש ולבבות אדומים חגו מעל הראש לי, וזה בחיים לא קרה לי קודם לכן. אני הייתי בתקופה מאוד מאוד פורחת, מאוד מוצלחת, שנים שלא הייתי בזוגיות, פחדתי לפגוע בה ולכן לא לקחתי את ההיכרות הזו צעד קדימה. לאורך תקופה של חודשיים היינו ידידים, והזמנת אותה ליום ההולדת שלי שערכתי באחד המועדונים, והיא באה עם עוד חברה. כמה ימים אחרי ללוטן היה יום הולדת, ואני לא התקשרתי אליה, הכי הייתי בלחץ באותו היום, הייתי בכמה הופעות ופשוט לא יצא, והיא מאוד נפגעה ממני. הקשר נותק. אחרי שלושה שבועות היא הייתה באירוע ושמעה את השיר שלי 'כמה חסר לי' והחליטה להרים אלי טלפון, אני מסתכל על הצג ואומר לחבר שלי 'זה רק מראה לי כמה שהיא בחורה טובה'. ביום למחרת כבר נפגשנו כאן באשדוד ודיברנו שעות ומאותו רגע אמרתי לעצמי: 'זאת תהיה אשתי".

שמלי ישיק בקרוב את האלבום החדש
מה עברת לגור דווקא באשדוד ולא משכת את לוטן לגור במרכז?

"האמת שתקופה מסוימת גרנו ברחובות וזה הסתדר טוב כי לוטן עבדה ברחובות. אחרי שהתחתנו עברנו לגור באשדוד וזה מאוד הקל עלינו בייחוד אחרי שהתאומים נולדו לנו, כי המשפחה שלה הכי תומכת ועוזרת, יש לי חמה מדהימה טפו-טפו-טפו...".

 איך החיים באשדוד?

"הופתעתי מאוד לטובה, אשדוד היא עיר מדהימה ומטופחת. אני מרגיש איך מיום ליום השורשים שלי נטמעים באדמה האשדודית, גם אח שלי התחתן עם אשדודיות והוא עבר לגור כאן. יש באשדוד איכות חיים טובה, האנשים כאן מדהימים, חמים, פתוחים, מפרגנים, אני שם לב שהחינוך שהילדים שלי מקבלים כאן מצוין. בלי התחנפות התאהבתי בעיר, כן תרשמי, תרשמי".

 ואם כבר אשדוד, ספר לי על הילדות בראשון...

"יש לי שני אחים מדהימים, שאחד מהם כמו שאמרתי לך כבר עבר להתגורר באשדוד והיום הוא ואשתו שכנים שלנו. הייתה לי ילדות מדהימה ואני אומר את זה למרות שההורים שלי התגרשו כשהייתי בן 8, אולי בגלל זה לי ולאחיי יש קשר מדהים וחזק. גרנו בשני בתים, לאורך השבוע אצל אימא שלי וכל סוף שבוע שני אצל אבא שלי וסבתא שלי. היו לוקחים אותנו להצגות וסרטים, היו משקיעים בתרבות שלנו".איציק עם בן הזקונים אופק

 מתי גילית שיש לך גרון של זמיר?

"זאת לא הייתה תגלית, תמיד קיבלתי מהוריי מתנות מוזיקליות כמו גיטרה ואקורדיון. אני לא יודע אם זה במתכוון. בשלב יותר מאוחר הבנתי שאני שר יפה, ומסתבר שגם הוריי חשבו כך ולכן לקחו אותי לשיעורי פיתוח קול וללהקות זמר. הופעת הבכורה שלי הייתה בבית הספר עם השיר 'אני מבטיח לך' של יהורם גאון. בטקס הסיום בכיתה ו' כבר גילו את הכישרון שלי. לאורך התיכון המשכתי להתעסק במוזיקה".

 ספר לי על הלהקה הצבאית הראשונה בצה"ל שהייתה בכיכובך...

 "להקת פיקוד מזרח, בגלל אופי השירים ששרנו שם. בצבא קיבלתי אישור לכך שיש בי כישרון מוזיקלי, למרות שהיה לי פרופיל קרבי, כשהתקבלתי לשרת בלהקת חיל החינוך, שהייתה הלהקה המזרחית הראשונה בצה"ל. הלהקה הייתה מורכבת משני צוותים ששרו מזרחית. היינו שייכים לפיקוד העורף, הצוות היה מורכב מקלידן, זמר ושתי זמרות. כדי להצדיק את השירות שלי בלהקה חילקו אותנו לשני הרכבים, ויצרו עבורנו הפקה נפרדת, כדי שיהיה אפשר לשלוח אותנו להופיע בלבנון. ככה הופענו במוצבים המסוכנים ביותר בלבנון. זו הייתה חוויה מאוד מיוחדת".

 כתבת לכמה סטארים בתעשייה להיטים?שמלי מרוצה מאוד מהדרך החדשה אליה יצא לפני מספר שבועות

"(צוחק במבוכה) כתבתי לאייל גולן ארבעה שירים מהאלבום 'בשבילך נוצרתי', בשיר 'לוחמת' אני גאה מאוד, מבין הזמרים המובילים אני מחובר לשלומי שבת. הוא כמו אבא בשבילי, הוא סוג של חלום. שרתי איתו דואט לשיר 'אני מודה לך' שכתבתי ויצא באלבום שלי. הוא מלווה אותי לאורך כל הדרך בייעוץ, בתמיכה ובצחוקים. כתבתי לשלומי שיר שאת הפזמון שלו חלמתי בלילה. חלמתי שהוא שר אותו, ורק כשקמתי הבנתי שזה חלום. הקלטתי את הפזמון ומיד כתבתי אותו. שלומי היה בהלם מהסיפור. השיר קלע בול, והוא אכן ביצע אותו באלבום שלו.

 אם לא היית זמר כותב מלחין מה כן היית איציק שמלי?

"הייתי... שחקן, סטנדאפיסט. הייתי בטוח על הבמה".

 איך לוטן מסתדרת עם ההצלחה שלך?

"מאוד מפרגנת, מאוד תומכת. היא האדם הראשון שאני מתייעץ איתו בנוגע לכל דבר, יש לה אוזן מוזיקאלית אני משמיע לה חומרים, והיא לא בוחלת באמצעים, היא אומרת את האמת - אהבתי או לא אהבתי. אני אוהב לשמוע את הביקורת שהיא נותנת לי, כי היא נותנת לי ביקורת בונה. היא הבשלנית הכי טובה שאני מכיר, אין משהו שאני מבקש ממנה והיא לא מכינה לי, אני מת לשלוח אותה למאסטר שף".

 אתה עובד מעל לעשור, איפה אתה רואה את עצמך עוד 5 שנים?

"בעוד 5 שנים מקווה בעזרת השם להיות עדיין רף של גבוה של הצלחה ועשייה, אחרי כמה אלבומים, כשאני ממשיך לכתוב ולהלחין, ואולי עוד ילד".

 

10 עובדות שלא ידעתם על איציק שמלי

  1. השיר שהכניס אותו לתודעה בשנת 2003 הוא "פרחים בקנה".
  2. איציק שמלי פותח בדרכו המוזיקלית החדשה, כשלצידו הנהלה חדשה ואלבום חדש.
  3. הסינגל הראשון שהוא הוציא לבדו היה "כמה חסר לי החיבוק שלך" שזכה להצלחה מסחררת.
  4. השידוך בין שמלי ללוטן נעשה על ידיי חיים רביבו.
  5. שמלי כתב לאייל גולן את השיר "לוחמת".
  6. אחרי החגים הוא עתיד להוציא את הסינגל הראשון מתוך האלבום הרביעי.
  7. באלבום החדש מסתתר שיר שיפתיע את כולם, מצהיר שמלי.
  8. יש לו מעל 20 אלף חברים בפייסבוק.
  9. הלהקה הצבאית המזרחית הראשונה בצה"ל הייתה בכיכובו של שמלי, להקת פיקוד מזרח.
  10.  יש לו פטיש אכזרי למשקפיים ושעונים.

 

 

$(function(){setImageBanner('feafaf1e-b922-4fbf-a773-cc71b5453e35','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20610,'Image','');})
 
$(function(){setImageBanner('fa0e2cbf-667a-4d82-ae8b-dd96d0e4750d','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה