$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('307b3191-793b-460b-ba6b-de780644861a','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('307b3191-793b-460b-ba6b-de780644861a','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('307b3191-793b-460b-ba6b-de780644861a','/dyncontent/2024/4/1/36c4c515-e187-40ba-a907-b78c74a83078.gif',17682,'תור הזהב אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('307b3191-793b-460b-ba6b-de780644861a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

כל אחד מאיתנו חולם על מקצוע שימצא את הפוטנציאל החבוי בו, שייתן לו סיפוק, פרנסה טובה, אתגר, והכי חשוב חיוך של אושר בכל בוקר. אבל מי קבע שצריך שיהיה לנו רק מקצוע אחד כזה? יש אנשים שמצליחים לשלב שני מקצועות אחד ריאלי ואחד הומאני - יוליה פלדשרוביץ למשל בבקרים היא רכזת שפכים ותעשיות באיגוד ערים ובערבים היא פשוט זמרת. סמדר רז מתמחה בתקשור והכוונה רוחנית אבל אם תשאלו אותה היא מעצבת שיער ומאפרת. אבי יצחק מעצב אופנה בעיקר לעדה האתיופית אך בין לבין הוא עובד כמאבטח ביש"מ. איך שני מקצועות כל כך מנוגדים יושבים על בן אדם אחד? הכל בכתבה הבאה...

אנחנו חולמים על קריירה שתמצה את הפוטנציאל המלא שלנו – זאת השאיפה של רובנו. יש אפילו סקרים שמוכיחים בדיוק את זה. הדעה המקובלת היא שהקריירה שלנו צריכה לקדם את רווחתנו  המקצועית, הכלכלית, הרוחנית והאישית, לספק הנאה, אתגר והזדמנות לצמיחה אישית.

 אבל למרות חשיבותה של "קריירה מגשימה", במציאות היומיומית אנשים רבים מוצאים עצמם עוסקים בעבודות משעממות, מלחיצות, כאלו שאין בהם סיכויים רבים להתקדמות, בקיצור – עבודה מתסכלת. ההתמודדות עם מצב תעסוקתי כזה נעשית בדרכים שונות. יש כאלה שנוטים לעבור ממקצוע למקצוע, ללא מחויבות והשקעה רבים. אחרים בוחרים לעבוד במקצוע לא מגשים אלא פרקטי, ומתנחמים בתקווה שאת החלומות הם יגשימו כשייצאו לפנסיה. אבל בינינו – מי רוצה לחכות עד אז? למה שלא נרים את הכפפה עכשיו ונחפש עיסוק שייתן גם סיפוק? סמדר רז, אבי יצחק ויוליה פלדשרוביץ כבר עושים את זה!

 

סמדר רז 32 נשואה + 2

מקצוע רשמי: מעצבת שיער ומאפרת, עיסוק עיקרי מול כלות.
מקצוע משני: תקשור, הכוונה רוחנית בעזרת טארוט, קבלה, נומרולוגיה וקריאה בכף היד.סמדר רז בתסרוקת כלה


למה דווקא מעצבת שיער/מאפרת?
"אני מאוד אוהבת אומנות, אני מצליחה להוציא מהאישה את היופי הפנימי בעזרת שינויים חיצוניים".


ואיך הגעת אל עולם התקשור?
"זיהיתי את יכולת התקשור שלי כבר מגיל 9, הייתי מאוד קטנה ודברים היו מתרחשים סביבי, ראיתי את הנולד דרך חלומות של אנשים. הדמיון שלי הרקיע שחקים, עם הזמן למדתי לווסת את זה לכיוון הרציונאלי. התחלתי להשתמש בפסיכולוגיה, הבנתי שהכל צפוי והרשות נתונה, שגורלו של האדם תלוי במעשיו ובדרכיו".


יש מקרים שעבודה אחת עוזרת לך בעבודה השנייה?סמדר רז מתקשרת
"כשאני מעצבת שיער ומאפרת, אני ראשית קולטת את האנרגיות של האישה או הכלה, כי לרוב אני מלווה נשים ביום חתונתן. אני משוחחת עימה וככה אני מצליחה לראות את הנשמה הפנימית שלה. בראש שלי מתחילה להתקבל תמונה מלאה של האישיות שלה, ולאט-לאט הידיים שלי מתחילות לעבוד על התסרוקת האיפור. העובדה שאני רואה מעבר מקלה על החיבור בינינו, נוצרת כימיה טובה והלקוחה מרגישה נינוחה ובטוחה בין ידיי".


סיפור שנחרט לך בראש?
"לפני המון שנים, אני חושבת שהייתי אז בת 23, פנתה אלי אישה שאני לא מכירה, היא אמרה שהיא שמעה עלי מכמה אנשים שונים והחליטה לבוא להתייעץ איתי, כי היא הייתה בעיצומם של גירושים מכוערים. היא סיפרה לי שהיא הלכה להמון רבנים, ליועצי נישואים, לעורכי דין, וכולם אמרו לה שהנישואים שלה נגמרו, שכדאי לה שלא להסתבך עם הוצאה לפועל וחובות שכבר היו לה, ורצוי שהיא תמכור את הבית. אני בשום פנים ואופן לא הסכמתי עם כל מה שה'מוממחים' האחרים אמרו לה. הושבתי אותה מולי, העברתי להסמדר רז 054-2237622 אנרגיות ואמרתי לה שהחיים שלה עומדים להשתנות. בעלה צריך לקבל סכום כסף מעבר לים ואחרי זה הכל יתחיל להסתדר ביניהם. הם יישארו ביחד, והכי חשוב שאסור לה למכור את הבית וככה לשלם את החובות. הבית שהם גרים בו, הוא זה שמחזיק את הקשר ואת יציבותם של ילדיה. אחרי 4 חודשים היא מתקשרת בוכה מאושר, היא ובעלה חזרו והכסף שהגיע מעבר לים היה מבלגיה".


לאן את שואפת להגיע בעולם עיצוב השיער והאיפור?
"אני די מרגישה מסופקת במקום שאני נמצאת, אך תמיד טוב לשאוף מעלה בהדרגה. כיום אני עצמאית ועובדת בשיתוף פעולה עם עדה לזורגן בעלת בית ספר לאיפור בת"א, היא אחראית על 'דה ווייס', 'מסטאר שף' ועוד... אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את קהל לקוחותיי באשדוד, כי זה המקום הטבעי שלי ומרגיש לי נוח פה".סמדר רז "אני ראשית קולטת את האנרגיות של האישה או הכלה"

במידה ולא היית עוסקת בעיצוב תסרוקות ואיפור, מה היה עיסוקך?
"אין לי ספק שהייתי הולכת לכיוון הפסיכולוגיה או פילוסופיה".

 למה בחרת בעולם התקשור כמקצוע משני, מה הוא נותן לך?
"העובדה שקיבלתי מתנה כזו ובעזרתה אני יכולה לתרום לזולת, גורמת לי לסיפוק אישי".

 ליצירת קשר עם סמדר רז 054-2237622

לקישור לדף הפייסבוק של סמדר רז לחצו כאן

 


אבי יצחק, בן 29 רווק

מקצוע רשמי: מעצב אופנה בעיקר למגזר האתיופי.

מקצוע משני: מאבטח ביש"מ.

למה דווקא עיצוב אופנה?אבי יצחק מעצב אופנה
"עבורי עיצוב אופנה זה לא רק מקצוע אלא זו דרך חיים, זה הגשמת חלום. מאז ומעולם עסקתי באומנות בעיקר תחום האופנה והסטייל. זה התחיל אצלי כבר מגיל צעיר מאוד, אני ציירתי את אמא שלי בבית מכינה אוכל או עושה עבודות במטבח. ידעתי לבטא את הרגש שלי דרך המכחול והדף, ועם הזמן לקחתי את היכולת האומנותית שלי לכיוון האופנה, התחלתי לצייר ולעצב תלבושות לאירועים, בהתחלה זה היה לאירועים של משפחה וחברים, וכיום פונים אלי גם אנשים שאני לא מכיר".

 

איך הגעת לאבטחה?
"אני עובד באבטחה מכיוון שזאת עבודה שמאפשרת לי ללמוד ולעבוד בו זמנית, היא מאפשרת לי לנצל את השעות הפנויות ללימודים ולמשימות. אני יוצא יחידה קרבית בצה"ל, אז העולם הזה לא זר לי אלא הוא טבעי בשבילי".טופ מודל של המגזר האתיופי- מעצב ראשי אבי יצחק

 

מאיפה אתה שואב את ההשראה שלך?
"ההשראה שלי מגיעה מכמה משורים, בראש ובראשונה מהמשפחה שלי שנותנת לי הרבה כוח, אני יכול להעיד על עצמי שאני תולעת ספרים - הספרים מפתחים לי את עולם הדמיון והיצירתיות".

יש לך דמות לחיקוי?
"אמיליו פוצ׳י, מעצב על שאני מאוד אוהב, אני מתחבר להיסטוריה האישי שלו, לדרך הארוכה שהוא עשה כדי להגיע למעמדו, לאתגרים בחייו האישיים והמשפחתיים. האמת שגם בדונה קארן יש משהו שגורם לי להתלהב כל פעם מחדש כשאני רואה את העיצובים שלה".

 

אירוע משמעותי בקריירה? אבי יצחק: 0528972425
"האירוע המרגש ביותר עבורי היה סיום הלימודים, קבלתי הסמכה שאני מעצב אופנה - עבור משפחתי ועבורי זה היה הגשמת חלום. לא עבר הרבה זמן והוזמנתי להיות המעצב והמלביש הראשי בטקס מלכת היופי של העדה האתיופית. לאחר תחרות מלכת היופי, צעירים וצעירות מבני העדה באו אולי ואמרו לי שאני פורץ דרך בעדה, הרגשתי שנותנים לי מעמד חדש  שאני הופך להיות דמות לחיקוי. לחלק מהאנשים זה ישמע טריוויאלי אבל בשבילי זה היה התגשמות חלום, ואם הגשמתי את החלום הזה מותר לי עכשיו לחלום חלום גדול יותר ולקוות להגשימו".

 

 מה החלום עכשיו?
"אני אשמח להתפתח ולהגיע אל ערוץ FTV או MTV. אני רוצה להלביש כוכבות טלוויזיה, שחקני תיאטרון, בסדרות טלוויזיה. אני מת לפתוח סלון כלות. זה נשמע קשה, זה נשמע רחוק מדי... אבל בעיני זה יהיה קשה אם אחשוב שזה קשה, זה יהיה רחוק אם אחשוב שזה רחוק. אני בחור שאפתן ואני גם אגשים את היעדים שלי, הכל עניין של התמדה וסבלנות".

 אם לא היית עוסק בעיצוב אופנה היית...
"אם לא הייתי איש אופנה, הייתי קצין משטרה... נתינה לזולת היא תכונה שמאוד מאפיינת אותי".


למה בחרת האבטחה כמקצוע משני?מעצב האופנה אבי יצחק
"אני בחרתי באבטחה בעיקר כי יש לי רקע צבאי כלוחם, היה לי מאוד טבעי ללכת למקום שאני כבר מכיר".

 ליצירת קשר עם אבי יצחק: 0528972425

 

 





יוליה פלדשרוביץ 26, רווקה

 מקצוע ראשי: מהנדסת כימיה, רכזת שפכים ותעשיות באיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד- חבל יבנה
מקצוע משני: זמרת (הייתה סולנית התזמורת הסימפונית אשדוד, סולנית התזמורת האנדלוסית וזמרת בערבי הזמר בהנחיית דן אלמגור ויורם טהרלב). יוליה פלדשרוביץ בהופעה
השכלה: בוגרת אוניברסיטת בן גוריון במחלקה להנדסת כימיה - תואר ראשון.
סטודנטית באוניברסיטת תל אביב במחלקה להנדסת סביבה - תואר שני.
בוגרת מצטיינת של הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" - מחלקת פסנתר.
תלמידתה של חגית גולדברג - פיתוח קול.

 למה דווקא הנדסת כימיה?
"בתיכון (מקיף ג' באשדוד) למדתי בכיתה ריאלית במגמת כימיה וביולוגיה, כך שכבר הייתה לי הכרות בסיסית עם עולם הכימיה. מכיוון שגם רציתי מקצוע תעשייתי שילבתי את הכימיה עם ההנדסה לצד המוזיקה".

 איך הגעתי למוזיקה?
"האהבה שלי למוזיקה התחילה עוד בילדותי. כשהייתי בת 8 הופעתי בתוכנית 'כוכב פורח' ומאז אני לא מפסיקה לשיר. צמוד לתוכנית הזאת גב' סופה לנדבר (שהיום היא שרת הקליטה) הזמינה אותי להופיע בכנסת ישראל במופע שהיא ערכה למען ייצוג העלייה מברית המועצות, כך המשכתי איתה גם למופעים נוספים שהיא ערכה. בשנת 1998 הופעתי בתוכנית הכישרונות הצעירים 'בראבו' בערוץ 2 וגם הופעתי במסגרת המרכז הישראלי לתמיכה באומנות ילדים הרבה בחו"ל. המופע שהכי ריגש אותי התקיים ב'קרנגי הול' – ניו-יורק תחת השם 'יהי שלום'. המופע התקיים ב-3 מדינות - ישראל, ארה"ב ורוסיה כשאת ישראל ייצגו דודו פישר ואני. יחד עם כל האומנים שרתי למען השלום. יוליה פלדשרוביץ מהנדסת כימית

 מאיפה את שואבת את ההשראה האומנותית שלך?
"דווקא מהדברים הקטנים! כשיוצא לי ללוות מפעל ששנים היה מזרים את שפכיו לנחל לכיש שלנו, לגרום לו להתחבר למערכת הביוב ולהשליך את שפכיו לשם - אני מאושרת! זה נותן לי תמריץ להמשיך ולעבוד בכל הכוח כדי לשמור על הסביבה שלנו. לחילופין, כשהופעתי בחודש שעבר במופע לקהילה הצרפתית ובסוף ההופעה ניגשה אלי אישה די מבוגרת עם דמעות בעיניים ואמרה לי כמה ריגשתי אותה כששרתי שירים בצרפתית - זה גרם לי לסיפוק ומילא אותי בהמון כוחות להמשיך".


יש לך דמות לחיקוי?
"הדמות הכי משמעותית בחיים שלי הייתה סבתא שלי ז"ל. היא יצגה את המושג נשיות במלוא מובן המילה. היא הייתה אשת מקצוע מדהימה - רופאה ומנהלת מחלקה בבית חולים ברוסיה, אשת משפחה לתפארת ויפה ומטופחת עד יומה האחרון. היא נפטרה לפני שנה והיא חסרה לי מאוד!".

 אירוע משמעותי בחיים? יוליה פלדשרוביץ
"ב-2005 התגייסתי לצבא, שירתתי בלהקה צבאית של פיקוד העורף. זו הייתה חוויה מהנה, מייצבת ובלתי נשכחת שבמהלכה יצא לי להופיע המון!!! ביום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה 2006 נבחרתי להופיע בטקס הממלכתי בהר הרצל ולשיר את התקווה. אני חושבת שהייתי החיילת היחידה עד היום שהופיעה בטקס זה (מטעמי דת, עד עכשיו כולם היו בנים). בטקס נכחו ראש הממשלה, הנשיא, הרבנים הראשיים וכו'. זו לא הייתה הפעם הראשונה שהופעתי מול ראשי המדינה, אך זו בהחלט הייתה המיוחדת שבהן. הרגשתי שאני נושאת מסר של תקווה ביום שכולו כאב וזיכרון".


לאן תרצי להגיע בתחום המוזיקה?
"כמובן שארצה להגיע כמה שיותר רחוק בכל תחומי העיסוק שלי. בתחום המוזיקה יש לי עוד דרך ארוכה לעבור. כרגע אני חולמת על סינגל משלי...".

 במידה ולא היית לומדת הנדסת כימיה, מה היה עיסוקך...?
"הייתי הולכת להיות גננת כי אני מאוד אוהבת ילדים".על הבמה... יוליה פלדשרוביץ


מה המוזיקה נותנת לך?
"המוזיקה, בין היתר, היא דרך נוספת לביטוי. בנוסף, דרך המוזיקה אני נחשפת לקשת רחבה מאוד של תרבויות. יצא לי לשיר שירים במספר רב של שפות. אילולא המוזיקה לא נראה כי הייתי נחשפת למגוון הרחב הזה של התרבויות".

 

 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('986c56d6-715d-4ffa-b480-66ce5e42a4e6','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('986c56d6-715d-4ffa-b480-66ce5e42a4e6','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15]]);})
 
$(function(){setImageBanner('75b5ca41-cdd3-481f-999d-0312111d9f4e','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה