להאזנה לתוכן:

השבוע במי-טל על הבר, סיפורו של שי, בחור תמים שהתאהב, נבגד, ואף שילם את המחיר על בחירתו לקום ולעזוב... סיפור על הגשמת פנטזיות וקלטת סקס לוהטת אחת, עליה שי שילם מחיר כבד...

יום ה', 16/06, קצת לפני חצות, ארזתי את עצמי ואת אחותי ויצאתי לדרך בשיא הספונטניות לסופ"ש באילת. אני לא יודעת אם היה זה משהו באוויר או משהו בתחושת הבטן אבל פשוט ידעתי שזה הולך להיות סופ"ש מהסרטים. 4 שעות מאוחר יותר ואנחנו באילת, מעוכות מהנסיעה המעייפת הזאת. באורח פלא קיבלנו את החדר ברגע שהגענו ונכנסנו לישון, אבל רק לקצת, כי באילת לא ישנים! התעוררנו 3 שעות מאוחר יותר, לבשנו בגד ים על העור שהיה עדיין בהיר בצבעו (ו 3 ימים מאוחר יותר אני כושית סמבו) ויצאנו לים. אני הולכת במדרכות אילת ומביטה סביב. כמה סוגי אנשים, חשבתי לעצמי, וכמה סיפורים אני יכולה למצוא כאן, חייכתי חיוך קטן ומלא כוונה, בידיעה שמהסופ"ש הזה אני חוזרת עם ימבה עניין ואינסוף חידושים, מה שאתה מזמין, זה מה שקורה לך. התיישבתי לי בחוף, הבטתי על הים ועל כל האנשים היפים שהיו שם ונהנתי, נהנתי כ"כ, ששום דבר לא היה חסר לי באותו הרגע. שמעתי איך קולות האנשים והמוזיקה משתלטים על כל מחשבה והרשיתי לעצמי, ולו לכמה רגעים, להיעלם. מס' שעות מאוחר יותר כבר קמנו משם, שזופות לפנים, קנינו לנו איזה אוכל משמין בטירוף במסעדה בשרית מאיזה מוכר שווה, שהכריח אותי לחייך אליו ושאל מה אנחנו עושות בערב.. אמרתי לו שאין לי מושג והלכנו.. חזרנו למלון, פתחנו שולחן ונהנינו מכל ביס. נכנסנו לישון קצת אחרי המקלחת הכי כיפית בעולם, והתעוררנו (כמובן) לארוחת ערב, וזה שלא היינו רעבות לא השפיע עלינו בכלל.. אחת מחברותיי גם הייתה באילת והזמינה אותי להצטרף אליה ואל חברותיה לאחת המסיבות הכי שוות באילת ועל אף שאיני נוהגת לצאת לבלות עם חבורה שאיני קשורה אליה, החלטתי לזרום הפעם ומה אני אגיד לכם.. לפעמים שווה לזרום! כ"כ נהנתי! הגענו למקום, הגברת עושה טלפון לבעלים, והוא יוצא החוצה ומכניס אותנו מהצד בזמן שלפחות 300 איש עומדים בחוץ ומחכים. הצטרפנו לשולחן של כמה שחקני כדורגל שהיו שם, חברים של הבנות שבאתי איתן, ואני, אמנם בחורה חברמנית ונחמדה אבל לוקח לי קצת זמן להיפתח.. (מה שגורם לאנשים להיות בטוחים שאני סנובית למות), נעמדתי מעט רחוק מהם והבטתי סביב. מקום ענק, 2 בארים גדולים ועמדת דיג'יי שלא תבייש אפילו דיג'יי על מחו"ל.. אני סורקת בעיניי, כהרגלי, את כל מה שקורה שם, לפחות 2,000 איש, כמה פרצופים, חלקם מוכרים (ים אשדודים), והנה תופסת את עיניי מערכת תופים גדולה ומפוארת שעומדת על במה משלה. אולי יש הופעה חיה, חשבתי לעצמי, וחיכיתי לראות מה הולך להיות. כמה דקות לאחר מכן אני רואה בחור עולה על הבמה עם התופים ומתופף כאילו אין מחר. אני מתקרבת מעט אליו ומופתעת, זה אותו בחור שהכין לי את הסנדוויץ' במסעדה בצהריים.. אני רואה אותו מנגן כמו שלא ראיתי אף בנאדם מנגן בחיים שלי.. כישרון שפוגשים רק פעם אולי פעמיים בחיים ולא מאמינה. במשך שעה וחצי רק עמדתי שם והסתכלתי עליו מתופף, מתאים את עצמו לכל סגנון מוזיקה אפשרי, מדהים. כשהוא ירד להפסקה ניגשתי אליו, לא באמת חשבתי שהוא יזהה אותי אך הוא זיהה מיד. שאלתי אותו איך ידיים שמכינות שווארמה מנגנות ככה?! הוא צחק והודה לי. הוא היה צריך לעלות לבמה ואני חזרתי לשולחן העמוס אנשים מעניינים. התיישבתי ליד אחד הבחורים שישב לבדו, כמו מגנט נמשכתי לדבר איתו, זה הסיפור הבא שלי, הייתי בטוחה!
אתה לבד כאן?"
"כן, פעם ראשונה מזה 3 שנים שאני יכול להיות לבד לגמרי.. אז כן".
"וואללה.. מה, נפרדת מהחברה אחרי 3 שנים או מה?"
"לא, לא בדיוק... עזבי, סיפור ארוך.. וכבר הבנתי שכל מי ששומע את זה לא ממש מקבל את זה באהבה ומתרחק ממני, אתן נראות מקסימות, לא רוצה להרוס.."
"טוב עכשיו באמת סקרנת אותי, מבטיחה לא לשפוט אותך לרעה והאמן לי, שמעתי סיפור או שניים בחיי.." אחרי שכנועים קלים הוא הסכים..
"אוקיי אז אתחיל מזה שאספר לך שאני בן 31, רווק. לפני 5 שנים הכרתי את רויטל, האקסית האחרונה שלי. הקשר שלי איתה התחיל לא משהו.. הכרנו כשהיא נכנסה לי ברכב מאחורה, תאונה קטנה. היינו שנינו כעוסים, החלפנו פרטים.. עבר זמן מה והדברים הסתדרו, סידרתי את הרכב ומכרתי אותו והאמת שהודיתי לה על זה כי באמת רציתי כבר למכור אותו ולקנות אחר. אחרי שהכול יסתדר המשכנו לדבר, שמרנו על קשר, היא הייתה ממש מקסימה בהתחלה, ממש מיוחדת ומתוקה, משהו בה שבה אותי לחלוטין, אהבתי את התחושה הזו, הרגשתי שיש בינינו משהו ממש טוב. התחלנו לצאת. מדהים איך מדבר שלילי יכול לצאת דבר חיובי.. בעצם גם הוא יצא שלילי בסוף אבל עזבי, נגיע לזה בהמשך. בכל אופן, אחרי חודש וחצי של היכרות נכנסתי איתה למיטה בפעם הראשונה.. איך אני זוכר את הערב הזה, רק אז גיליתי עליה דברים שלא ציפיתי שיהיו בה גם אם היו מספרים לי.."
"איזה דברים?"
"שהיא בקטע של סקס אלים.. אביזרים, קשירות, מכות.. ממש קיצונית".
"וואללה.. ואתה בקטע?"
"האמת שלא עשיתי את זה קודם אבל זרמתי איתה ובהחלט היה בזה משהו מדליק.. משהו שממש אהבתי, בייחוד איתה. הסקס רק קירב בינינו, כשהיינו במקומות ציבוריים היא הייתה מתקרבת אליי לאוזן ולוחשת לי פתאום: 'אני מתה להגיע הביתה כדי שתקשור אותי ו..'"
"הבנתי הבנתי את ההמשך", חייכתי אליו "אז מדובר בשובבה לא קטנה.."
"כן, מסתבר, ואם היית רואה אותה, לא היית מאמינה, בחורה קטנטונת כזאת, עדינה, עם משקפי ראייה, תמיד אומרים שדווקא על אלה שלא רואים עליהן, הן הכי משוגעות במיטה ובקשר אליה זה באמת היה נכון.. אבל אהבתי את זה בה, זה הטריף אותי, תמיד היה משהו חדש..".
"מגניב".
"לגמרי.. בכל אופן, עברה שנה של זוגיות, כבר הכרנו את ההורים האחד של השנייה, הקשר הפך ממש רציני. זמן קצר לאחר חגיגת יום השנה שלנו, היא שלחה לי הודעה שהיא מכינה לי הפתעה בבית שלה ושאגיע בדיוק בשעה 8 בערב. התרגשתי וחיכיתי לזה.. אצלה ההפתעות באמת היו מפתיעות.. כמה שהערצתי את הבחורה הזו, שהרסה אותי ברגע אחד. הגעתי אליה הביתה בדיוק ב- 8 עם זר פרחים ושוקולדים ביד, היא ממש אהבה שוקולד. על הדלת היה פתק בו כתוב: 'כנס, אני מחכה לך..'. נכנסתי פנימה, ראיתי שולחן ערוך לשניים עם נרות וארוחת ערב ענקית שהיא הכינה לשנינו. קראתי לה ושמעתי את העקבים שלה מגיעים מחדר השינה.. היא לבשה שמלה שחורה משגעת, שיערה היה פזור, חלק וארוך, כ"כ החמיא לה, ונעלי עקב גבוהות וסקסיות, הופנטתי לגמרי ממנה. התקרבתי לנשק אותה אך היא נשקה לי על השפתיים במהירות ואמרה: 'אחר כך'. ישבנו לאכול ארוחת ערב, היא כ"כ השקיעה.. נדהמתי ממנה. היא ידעה איך לרגש גבר.. רק נראתה תמימה הכלבה הזאת.."
"אתה כ"כ קיצוני בתיאורים טובים ורעים.. מה בדיוק קרה שם?!"
"אחרי ארוחת הערב הנפלאה הזו היא קמה, שמה מוסיקה וביקשה שאבוא לחדר השינה כעבור 2 דק', עדיין לבוש. חיכיתי, אלו היו 2 הדק' הכי ארוכות שהיו לי עד אז כל חיי, כשהן עברו התקדמתי לכיוון החדר, היא הייתה שם, שוכבת על המיטה בשמלה קטנטנה בלי שום דבר מתחתיה, וסרט הדבקה עבה מונח לידה. כשהתקרבתי אליה, היא אמרה לי שהלילה נגשים את הפנטזיה שלה.. לא הבנתי, כי נראה היה שכבר עשינו הכול אבל אז היא סיפרה לי שיש לה פנטזיה לביים מקרה אונס.."
"זה די חולני.. אבל כל אחד והסטיות שלו אני מניחה.."
"כן.. היא ביקשה שאדביק על פיה את סרט ההדבקה ואשתמש בכוח רב, שהיא תילחם בי ואני אחזיק אותה בכוח, שאקלל אותה בקולי קולות.. ביקשה שאהיה הכי קיצוני שאני יכול, ואני, שהיין ששתינו כבר די השפיע עליי, זרמתי איתה.. זה היה מטורף!! משחקי הסקס האלה בהחלט היו מדליקים.. איזה סקס מדהים זה היה, ידעתי שהיא נהנית מזה ובגלל זה עוד יותר נהנתי. שבועיים מאוחר יותר חבר טוב שלי ביקש להיפגש איתי בדחיפות. נפגשנו והוא הראה לי תמונות ממסיבת פורים בה הייתה רויטל, מסיבה שלא יכולתי ללכת איתה אליה, והיא התנשקה עם שני בחורים שונים, בתמונות.. הייתי המום! איך היא מעזה להתנהג ככה? אני בנאדם מאוד ישר ואמון מבחינתי הוא הדבר החשוב ביותר בזוגיות.. החלטתי להיפרד ממנה לזמן מה. הבעיה היא שהיא לא הסכימה לקבל את זה.. היא התחננה שאשאר איתה, אמרה שזה היה סתם בשביל הצחוק, לא משהו רציני.. אבל לא יכולתי אפילו לגעת בה. מעולם לא הסתכלתי אפילו על אחרת כשהייתי איתה. עזבתי אותה. היא נשבעה שתנקום בי.. ועשתה את זה.. ועוד איך עשתה!"
"איך?"
"שבוע מאוחר יותר באו לעצור אותי. לא הבנתי מה קורה.. הגעתי למשטרה והראו לי סרט וידאו בה נראה שאני 'אונס' את רויטל.. מסתבר שבאותו ערב שהגשמנו את הפנטזיה שלה ושיחקנו את משחק התפקידים של האנס והנאנסת, היא צילמה אותנו ועכשיו השתמשה בזה, הגישה עליי תלונה על אונס".
"לא נכון.."
"הייתי המום... אחרי תהליך ארוך מאוד של משפטים, עדויות, עירוב כל גורם אפשרי, הבינו שמדובר במשהו שהוא לא חד משמעי אך למען יראו וייראו החליטו להכניס אותי לכלא ל- 7 שנים, באשמת אונס"
"אני המומה..."
"כן, השתחררתי אחרי 3 שנים.. ממש לפני חודש וחצי.. עכשיו את מבינה? אהבתי את הבחורה הזו יותר מאת החיים שלי, היא הלכה עם אחרים ועוד הכניסה אותי לכלא ל 3 שנים!!! ההקלטה של הסקס שלנו זה מה שהפיל אותי.. זה באמת היה נראה כמו אונס אמיתי, היא צרחה והתנגדה ואני הפעלתי כוח, אבל זה בסה"כ מה ששנינו רצינו, ועוד ביוזמתה.. לא מאמין שהיא עשתה לי את זה. בסופו של דבר שילמתי על הסקס הזה בחיים שלי, כי הם לעולם לא יחזרו להיות מה שהיו, כלום לא ייראה כמו שהיה יותר, תמיד אהיה זה שישב בכלא על אונס, זה שהיה בכלא 3 שנים, תמיד אהיה האשם, זה הרס לי את החיים.. עכשיו אני מנסה להתחיל מחדש.. בתקווה שאצליח".
מסתבר שלעיתים סטיות מיניות למיניהן ופנטזיות מטורפות ראויות להישאר רק בדמיון ולא כדאי להגשים אותן.. ולשי, מקווה שתצליח לשקם את חייך, מצטערת שנאלצת לשלם מחיר על מעשה שלא עשית, כמה נורא.. חשוב לזכור שלא משנה מה, תמיד יש בידנו להתחיל מחדש, צריך רק להאמין... שבת שלום!
לתגובות ופניות
[email protected]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה