להאזנה לתוכן:

סיפורינו פותח בבחור צעיר כבן 35 מהמעמד הבינוני שחושד שאשתו בוגדת בו...
נו? מה חדש בעולם הסודות והשקרים? מיד תגלו שהרבה, שכן תוסיפו על כל מה שדמיינתם ומה שלא, ובכל זאת תופתעו מהסיפור הבא...


ובכן... העלם הצעיר הגיע למשרדו של קיין, והסביר את תחושותיו החוזרות ונשנות באשר להתנהגותה של אשתו בחדר המיטות שכן איננה כתמול שלשום. הבחור תיאר את אשתו כאישה קרירה מינית, מדי ערב מסתובבת לצד השני, ממציאה כאבי ראש שמעולם לא סבלה מהם, נרדמת בשניה שראשה מונח על הכר ושוקעת בשינה עמוקה ומשכנעת... פריג'ידית, קרח יבש, סיביר, אנטרקטיקה, הקוטב הצפוני! אכן הרגשה מספיק טובה כדי להעלות על הדעת שמשהו בלתי כשיר קורה בסביבה. החשד שלאישה יש מאהב נבע ללא ספק מאינטואיציה גברית (כן, גם זה קיים), ומיד החליטו במשרד החקירות לנהל מעקב אחר האישה.
צוות החקירה החל לעקוב אחר האישה במשך שלושה ימים רצופים. לבחורה, שעובדת בתחום האופנה, אורח חיים אשר לא רימז על כך שיש לה מאהב וגם לא התנהגותה לא הייתה מוזרה ומסתורית. אחת לשבוע נפגשה הבחורה עם חברותיה בבית קפה מוכר באשדוד, שוחחה (איך לא) על גברים, נתחו את טיב היחסים ש"בינו לבינה" נוסח "סקס והעיר הגדולה" ובעוד החוקרים יושבים בבית הקפה בשולחן הסמוך למדו רבות על ההוויה הנשית, הלך המחשבה ועומק הפרטים והתיאורים בשעה שהחברות עסוקות בשיחת נשים "פילוסופית ומעמיקה".
במשך המעקב אימתו החוקרים את דברי הבעל לפיו אחת לשבוע, על בסיס הרגל קבוע, באה חברתה הטובה ביותר אליה הביתה, הן יושבות ומשוחחות, או לחילופין אשתו יוצאת לבית החברה. מובן שהבעלים של שתיהן מכירים ומדובר בזוגות חברים היוצאים ומבלים ביחד. בקיצור, שום התנהגות יוצאת דופן או בלתי מקובלת לא נראתה באופק. לאחר מספר ימים של מעקב לא נרשמו שום תוצאות משביעות רצון שכן התנהגותה של האישה מחוץ לבית לא הצביעה על פגישות, שיחות או מגע עם שום אדם שיכול להסתמן כמאהב או משהו בכיוון.
בשלב זה החוקרים היו סקפטיים וסברו שאין דבר רע באישה והבעל חושד בה לשווא. אולם הוא נשאר בשלו בטענה כי לא יתכן כי אישה צעירה הופכת עורה באמצע החיים. האם כאבי ראש ועייפות יתר לאורך זמן הם לא תירוץ עלוב ופתטי אלא תחלואה נשית נורמאלית? עד מתי רשעים יעלוזו?
ישבו וחשבו, חשבו וישבו עד ששמעון החוקר (הידוע כבעל רעיונות יצירתיים במיוחד וחוש אסתטי מחודד) העלה רעיון מצוין - יום ספא, מתנה מהבעל האוהב לאשתו הקרירה. אלא שמשהו ישתבש בתכנון והבעל האוהב יקרא לפגישה דחופה. ואז יוותרו שני כרטיסים בודדים וגלמודים לספא, ומעניין את מי האישה תיקח עמה... האם יש מאהב מסתורי? האם יצוץ מאיזה מקום או ששוב הבעל ישאר עם חשדותיו ואשתו במיטת השלג?

הבעל אהב את הרעיון המקורי ומיד רכש זוג כרטיסים לוילה מפוארת מחוץ לאשדוד שבה הוקם מרכז ספא לזוגות רומנטיים שרוצים להפתיע אחד את השני במתנת פינוק שלא תשכח שנים ארוכות.
ערב לפני היום המיוחל מקבלת האישה שיחת טלפון הקוראת לבעלה להתייצב לפגישה דחופה ביום המחרת מטעם העבודה. בפני הזוג עמדו שתי אפשרויות, האחת ביטול או דחייה ליום אחר, והשנייה מימוש התענוג עם מי שתבחר (???).
"אל תתאכזבי, חבל שהכרטיסים ילכו לטמיון, תנצלי", עודד הבעל את אשתו והצטער מעמקי נשמתו על הביטול... "לכי עם חברה אנחנו כבר נלך בפעם אחרת" (איזה בעל מהסרטים).
האישה כמובן החליטה לממש את הכרטיסים וזהו הרגע של קיין ושות' - מצלמות הכן, זוג בלשים השתל והמעקב מתחיל. הבלשים תצפתו וציפו מחוץ למקום המפואר, מקווים שהבחורה סוף-סוף תיתפס ותגיע עם הגבר המסתורי למקום. ההשערה הייתה שבמקום מרוחק מחוץ לאשדוד, מקום דיסקרטי - בית פרטי ולא מכון מפורסם, האישה תעשה ככל העולה על רוחה. כל מה שהיה צריך כעת זה לראות את מה שצריך לראות. בעוד החוקרים מתווכחים ממקום מחבואם באשר לטיבה של האישה (אשת חיל או השטן בהתגלמותו החדשה), "שלגיה" מגיעה למקום ומאכזבת בפעם המי יודע כמה, היא מופיעה עם חברתה הטובה! השתיים נכנסות למקום ובפניהן נפתח עולם קסום של אווירת גן עדן. המקום מלא בנרות ריחניים, בדים מונפים מכל עבר ומוזיקה שקטה ורגועה. לאורחים מוצע כוס יין, הכל מתנהל בשקט מופתי, פרחים מציצים מכל אגרטל והזוגות שנמצאים במקום מחויכים כמי שנחה עליהם השכינה. לתדהמתם של החוקר והחוקרת שנכנסו כזוג על מנת לעקוב אחרי האישה מבפנים, המקום היה פתוח וניתן היה לראות את השוהים בו. החברות הטובות נכנסו לג'קוזי שסביבו דלתות זכוכית עבות ואטומות. לא ניתן היה לראות מה קורה בתוך חדר הג'קוזי מאחר והדלתות השקופות היו אטומות ועבות, אולם ניתן היה לראות צלליות בלבד, צלליות שהשאירו את החוקר והחוקרת המתחזים בפיות פעורים למה שלא ציפו. הצלליות לא השאירו מקום לחשד מזערי כי בין שתי הבנות מתנהלת פעילות ארוטית ענפה ומורכבת (ואת השאר אנחנו משאירים לדמיון). לאחר כמה רגעים, התאוששו החוקרים וצילמו את ה"צלליות", כמו גם את כניסתן ויציאתן של הבנות לתוך המתקן.
משחזרו החוקרים עם החומר המתועד והראו לבעל החשדן, הוא פלט אנחת רווחה והיה שבע רצון מכך שאשתו לא בוגדת בו עם גבר.
לאחר עימות האישה עם בעלה הצהירה בפניו ש " what you see is what you get" ובתרגום פשוט "זה מה יש".
בני הזוג חיים עד עצם היום הזה באהבה כאשר הבעל יודע שלאשתו (ולה בלבד) יש צלע נוספת, אבל לפחות מלכת השמש חזרה לשכון בארמונם, החיוך חזר לפניו של הבחור, לאישה נעלמו כאבי הראש, ועכשיו כשאין לה מה להסתיר היא לא עייפה, לא נוחרת וגם לא מסתובבת לצד השני ועל זה נאמר: "מצע אישה מצע טוב"

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה