מבחן השווארמה של אשדוד נט - אתם המלצתם ואנחנו יצאנו לבדוק

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('82abfd7d-0cc6-4729-9f5b-ad8b059d556b','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('82abfd7d-0cc6-4729-9f5b-ad8b059d556b','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('82abfd7d-0cc6-4729-9f5b-ad8b059d556b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אחרי ששאלנו את האשדודים איפה נוכל למצוא את השווארמה הכי טעימה בעיר וקיבלנו המון המלצות, הצמדנו אלינו את הבלוגר eat_with_yanir - יניר אינדפורקר (לאכול עם יניר) ויצאנו לבדוק את השווארמות הכי טובות בעיר

מבחן השווארמה של אשדוד נט. צילום: יניר אינדפורקר

השווארמה במקור הגיעה מטורקיה, והיא לא נעשית בדיוק כמו אצלנו עם טכנולוגיה מתקדמת (חיים קלים ואפשר להגיד חסכונית). הטורקים עושים את הבשר על האש עם הרבה שומן, והבשר צ'ווירמה (שזה בעצם אומר "מסתובב") על המנגל שעות.

למה אנחנו כל כך אוהבים שווראמה?
קודם כל הבשר טעים, זה לא מנסה להתפלסף יותר מידי והקומבינציה קלילה וכיפית: הפיתה, הבשר, הצ'יפס, סלט ושאר התוספות.

אז אחרי לא מעט המלצות שקיבלנו מכם האשדודים על מספר דוכני שווארמה בעיר, יצאנו לבדוק את השווארמות הכי טובות באשדוד. הצמדנו אלינו את הבלוגר האשדודי EAT_WITH_YANIR - יניר אינדפורקר (לאכול עם יניר) והרי התוצאה לפניכם - 

אלו הן השווארמות עליהם אתם המלצת באשדוד (לצפייה בכל סרטוני הוידאו והתמונות בבלוג של יניר לחצו כאן):

שווארמה השבע (באזור התעשייה)

השבע משתלט על אשדוד. צילום: שמואל סרדינס

את שווארמת השבע ייסדו ארי ויניב עזרן לפני כ-7 שנים, מאז התרחבו לשני סניפים נוספים וסניף חדש שמוקם בימים אלו במתחם גן העיר, כשעיניהם נישאות קדימה אל מעבר לגבולותיה של אשדוד.

חנות ה"מפעל" באזור התעשיה (מול הפורום) שהיא הראשונה שנפתחה ועובדת בהצלחה גדולה, מספקת מידי בוקר את הבשרים והסלטים טריים!  לשלושת סניפי השווארמה שכבשה את ליבם (וקיבתם) של האשדודים.

תנועה ערה בשבע אשדוד. צילום: שמואל סרדינס

המסעדה המרכזית שברחוב הבנאים די מרווחת וכוללת גלריה לישיבה אינטימית וטראסה מפנקת לישיבה בחוץ.

אפיה במקום - אחד היתרונות הוא שאת הבגטים אופים במקום וכך גם את הלאפה-טורטיה שכבר שכנעה רבים לעבור צד ולוותר על הלאפה האורגינלית העבה.

ספק שתצליחו לסיים את המנה. צילום: שמואל סרדינס

המקום מציע בין היתר מבחר עשיר של סלטים בהגשה עצמית.

אנחנו נהנו משלושת סוגי השווארמה (פרגית, הודו וכבש) שמציע המקום, לצד מבחר סלטים טריים, צ'יפס ובגט שנאפה במקום.

תיבול הבשר היה קלאסי וניכר כי הבשר טרי. המנה הייתה גדולה ומפנקת...ספק ואפשר לסיים את המנה.

ניקיון - בולט במיוחד - הניקיון במקום (שזהו גם האובססיה של ארי עזרן המנהל).

זמן הכנה: מדובר במקצוענים, עוד לא תספיקו להגיד רובינזון קרו** וכבר תקבלו את המנה.

כשרות: רגילה, הרבנות הראשית אשדוד.

נגישות: יש!

מחירי השווארמה
פיתה – 33 ש"ח
חצי פיתה – 25 ש"ח
לאפה – 39 ש"ח
באגט – 39 ש"ח
צלחת – 58 ש"ח

מעבר לשווארמה המקום מציע בשלושת הסניפים ובאותו המתכון בדיוק, גם מבחר סוגי בשרים על האש.

שווארמה שי ברובע ו'

יונתן עודד, יורש העצר של ה"תימני" ברובע ו'. צילום: שמואל סרדינס

דוכן השווארמה והפלאפל של שי הפך זה מכבר למוסד באשדוד. את המקום ייסד שי עודד (51) יחד עם אחיו לפני כ-30 שנה. ברבות השנים אשתו מירב נכנסה לעניינים וניהלה את העסק, כיום מי שאוחז במושכות הוא הבן יונתן - יורש העצר.

חן, הקטנה שבמשפחה, מסבירה כי שמו של המקום בפועל הוא "שמע ישראל" - כשמו של בעל הבית בראשי תיבות - שי. לצלילי מוזיקה ים תיכונית, כשבפיהם נלעס צמח הגת ובכניסה ספר המשנה מונח כאילו לפני רגע למדו בו, משפחת עודד מעניקה חוויה נוסטלגית שכבר קשה למצוא בימנו אנו.

משפחת עודד, שווארמה שי ("התימני") במרכז מסחרי רובע ו'. צילום: שמואל סרדינס

דוכן שווארמה אותנטי, פשוט וצנוע בלי פלצנות מיותרת. מבחר הסלטים מצומצם, אך לא מבייש שום מנת שווארמה שהיא. נהנו משווארמה עוף והודו בתיבול ביתי מעולה, הפיתה עברה גם היא את המבחן בהצלחה. בסה"כ אין פה חדשנות, אלא מנת שווארמה קלאסית...נזליף מעט עמבה ובתיאבון.

צילום: שמואל סרדינס

זמן המתנה: לא תיאלצו להמתין מעבר לדקות ספורות ויונתן כבר ידאג שתקבלו את מבוקשכם.

כשרות: מחפוד עטרה

נגישות: יש!

מחירי השווארמה:
פיתה – 35 ש"ח
חצי פיתה – 19 ש"ח
בגט – 38 ש"ח
צלחת - 45 ש"ח

מעבר לשווארמה תמצאו במקום גם את אחד הפלאפלים הטעימים בעיר, רק תדאגו להגיע עם מזומנים, כי כמו בכל מקום נוסטלגי מעלה נשכחות...לא עובדים עם מכשיר אשראי.

כתובת: דב גור 15, מרכז מסחרי רובע ו'

שעות פעילות
א'-ד': 09:00-02:00
ה': 09:00-04:00
שישי: 09:00 בבוקר ועד שעה לפני כניסת שבת
שבת: מצאת השבת ועד השעה 03:00

שווארמה אשל אברהם ברובע ז'

אוכלים שווארמה אצל אשל אברהם ברובע ז'. צילום: שמואל סרדינס

אחרי 32 שנות ניסיון בנתיבות ולאחר שקיבלו את ברכת הרב ישראל אברג'ל, בנו של הרב יורם אברג'ל ז"ל, בני כחלון ובנו נדב מביאים את השווארמה האהובה מהעיר הדרומית לאשדוד. את המקום הם פתחו לפני כחצי שנה בלבד ועושה רושם שכבר הפכו למוקד עלייה לרגל ברובע החרדי.

במקום הצעיר שבפינת המרכזון ברובע ז' נהנו משווארמה הודו בבאגט. ניכר כי את הלחם דאגו לחמם קודם הכנת המנה לטובת חוויית האכילה ומעבר לטריות מבחר הסלטים העשיר, הטעם של הבשר הוא זה שעשה את המנה ללא ספק!

משפחת כחלון מביאה את הבשורה לאשדוד. צילום: שמואל סרדינס

אז שאלנו את בני מה נותן לבשר את המרקם הנימוח והטעם המיוחד, והתשובה הפתיעה בהחלט: "השווארמה עשויה מבשר הודו טרי מחוזק בשומן בקר, עם תיבול קל של מלח ופלפל והמרכיב הסודי בן 32 השנים. אין יותר מידי מקום למשחקים, הכי חשוב להינות מבשר טרי ועסיסי".

זמן המתנה: לא תסיימו להגיד שווארמה והמנה כבר תהיה בידיים שלכם.

כשרות: בד"ץ מהדרין

נגישות: יש!

מחירי השווארמה:
פיתה - 36 ש"ח
באגט - 39 ש"ח 
לאפה - 43 ש"ח
צלחת - 55 ש"ח
חמגשית - 50 ש"ח

כתובת: רשב"י 15

שווארמה "אבי הגדול" בסטאר סנטר

מרגיעים את הבטן אצל אבי הגדול בסטאר סנטר. צילום: שמואל סרדינס

בסה"כ חודש מאז פתחו אבי וליאת את השווארמה "אבי הגדול" במתחם הסטאר סנטר וכבר סימנו את עצמם כאחת השווארמות האהובות על האשדודים. מעבר לניצוץ בעיניהם מאחורי הדלפק, ניכר כי לבני הזוג אהבה גדולה לאוכל...ליאת מנהלת מזה שנים קייטרינג ביתי מצליח ואבי...הוא הטועם.

כמו ביתר המקומות שביקרנו בהם, ביקשנו את המנה הטובה ביותר והתוצאה בהחלט הייתה מפתיעה. זו לא לאפה שווארמה רגילה ולא שווארמה בפיתה, אלא "קסדיה" עשויה מטורטיות שהוכנו לפי דרישת הכשרות במקום וטוגנו בשמן עמוק כשהן מלאות בשווארמה פרגית עסיסית מתובלת בטוב טעם. בהחלט מנה מוצלחת!

חומוס שווארמה אצל אבי הגדול. צילום: יניר אינדפורקר

מעבר לזה, במקום מבחר סלטים מעשה ידיה של ליאת בהגשה עצמית, הבגטים נאפים במקום ואפילו העמבה ביתית. אבי מספר שהפרגית מפולטת בעבודת יד ושבמקום מקפידים שבשר ההודו יהיה מאה אחוז נקבה. שולחנות לשבת בהם לא חסר, בנוסף לטראסה יפהפייה לישיבה בחוץ.

זמן הכנה: אחרי שהשניים ייגשו אליכם כבר לא תרגישו המתנה בכלל

כשרות: בד"צ מהדרין, הרב מחפוד

נגישות: יש!

מחירי השווארמה:
באגט ולאפה - 39
פיתה שוארמה - 33
צלחת (לצד מבחר סלטים ולחם) - 55
חומוס שווארמה - 40

מעבר לשווארמה המקום מציע גם מבחר בשרים על האש.

כתובת: סטאר סנטר, ז'בוטינסקי 47

שווארמה פאשה

מרגיעים את הרעב אצל פאשה. צילום: שמואל סרדינס

השווארמה הטובה והמוכרת ברחוב הבנאים שבאזור התעשייה קיימת מזה 20 שנה וכבר מזמן הפכה שם דבר באשדוד והסביבה. את המקום פוקדים מידי יום מאות אנשים, המגיעים להשביע את רעבונם במנת שווארמה עסיסית ומפנקת. מי שמובילים היום ומזה חמש שנים את המקום הם צמד האחים ליאור ועוזי אילוז.

המסעדה מרווחת, נקייה ומסודרת מאוד, כשעל הפס עובדים מספר רב יחסית של עובדים שימנעו מכם זמן המתנה מיותר. בשונה מהרבה מקומות אחרים בעיר, בפאשה מציעים מבחר עשיר של סלטים טריים בהגשה עצמית ושלושה סוגי שווארמה – הודו, פרגית וכבש.

נהנו שם משווארמה הודו, פרגית וכבש בצלחת ולאפה דקה מלאה בשווארמה כבש. יש לומר שהכבש היה הפתעה גדולה ובניגוד לציפיות, הוא לא היה כל כך שמן אך נותר עסיסי מאוד, לעומת ההודו שהשומן עשה לו רק טוב והשאיר טעם של עוד.

קודם כל אוכלים עם העיניים. צילום: יניר אינדפורקר

זמן המתנה: תוך דקות בודדות תקבלו מנת שווארמה עסיסית ומפנקת

כשרות: רגילה, הרבנות הראשית אשדוד

נגישות: יש! (דרך קניון הפורום)

מחירי השווארמה
פיתה - 35 ש"ח
חצי פיתה- 20 ש"ח
לאפה/בגט אפייה במקום – 40 ש"ח
צלחת/חמגשית – 55 ש"ח

מעבר לשווארמה מגישים בפאשה מבחר בשרים על האש ופלאפל טרי.

מקצוענים בפאשה. צילום: שמואל סרדינס

שעות פעילות
ימים א'-ד': 10:00-03:00
ה': 10:00-04:00
ו': 10:00 בבוקר ועד שעתיים לפני כניסת השבת.
מוצאי שבת: חצי שעה מצאת השבת ועד השעה 03:00

כתובת: הבנאים 3

שווארמה אילן

חווית שווארמה אותנטית אצל אילן. צילום: שמואל סרדינס

דוכן השווארמה הקטן והצנוע במרכז המסחרי הוותיק ברובע א' קיים כבר 20 שנה! במקום מספר מצומצם של שולחנות ישיבה שכוללים דלפק בר לישיבה וטראסה חיצונית קטנה. עוד לא תספיקו להזמין מנה וכבר תמצאו את עצמכם אוחזים בצ'יפס המפורסם של אילן מימון ובכדור פלאפל טרי ונימוח.

בנוסף ללקוחות המזדמנים, נראה שהמקום איגד סביבו קהל לקוחות שלעולם לא יוותר על מנת השווארמה של אילן. אשדודיות ותיקות שהגיעו לסעוד במקום, העידו כי לא תאכלנה שווארמה בשום מקום אחר: "אנחנו כאן מאז שאילן פתח את השווארמה וזה לא משתווה לשום מקום אחר".

אילן מימון משקיע בצלחות המנה. צילום: שמואל סרדינס

נהנו ממנת שווארמה פרגית בפיתה. הבשר תובל בתבלין ביתי אותנטי והיה עסיסי כמו שאמורה שווארמה להיות. במקום מבחר סלטים בעבודת יד שלא יביישו שום מנת שווארמה והפיתות בהחלט היו טריות. השוס היה דווקא הצ'יפס הפריך והמיוחד שאילן מציע – פשוט אי אפשר להפסיק לאכול!

זמן המתנה: עד שתסיימו לטעום מהצ'יפס ומהפלאפל, השווארמה כבר תהיה בידיים שלכם

כשרות: רגילה, הרבנות הראשית אשדוד.

נגישות: יש!

שווארמה אילן ברובע א' - כבר 20 שנה של פינוקים. צילום: יניר אינדפורקר

מחירי השווארמה
פיתה / בגט / לאפה - 30 ש"ח

מעבר לשווארמה המקום מציע פלאפל נימוח וטעים וצ'יפס היסטרי שלא יבייש שום הולנדי

שעות פעילות
א'-ה': 10:00-22:00

כתובת: שבי ציון, מרכז מסחרי רובע א'

שווארמה בראשית

"אני פשוט אוהב שווארמה". צילום: שמואל סרדינס

שנים אחרי שמכר פלאפל, שי פרנגיאן בן ה-32 מאשדוד הלך אחרי החלום והקים את שווארמה "בראשית" המוכרת ברובע הסיטי בסמוך למגדלי ה-K. מאז ובמשך 7 שנים שהוא משביע את רעבונם של עוברי אורח, ורבים מהמשרדים הסמוכים, במנת שווארמה עסיסית ומבחר בשרים על האש.

בשווארמה, שלמול סניף בנק איגוד בעיר, נהנו ממנת שווארמה פרגית בפיתה. ניכר כי הבשר טרי, עסיסי מאוד וטעים, יש לומר. הפיתה עברה אף היא את המבחן ונותרה שלמה עד הביס האחרון ויחד עם מבחר סלטים עשיר, קיבלנו מנת שווארמה קלאסית ומפנקת, אבל יותר מכל נהנו מהחן של שי, מהשירות והיחס החם.

כבר 7 שנים משביעים את רעבונם של רבים. צילום: שמואל סרדינס

לשאלה מה הסוד של שווארמה טובה, הוא השיב: "בראש ובראשונה - טריות, ושוב טריות. אתה לא יכול לעבוד על האשדודים, הם אוהבים את השווארמה האסלית המקורית עם בשר טרי ואיכותי.

זמן המתנה: במקום עובדים מקצוענים ככה שזמן ההמתנה מסתכם בדקות בודדות

כשרות: רגילה, הרבנות הראשית אשדוד.

נגישות: יש!

שווארמה בראשית. צילום: יניר אינדפורקר

מחירי השווארמה (פרגית/עגל)
פיתה – 32 ₪
בגט / לאפה – 35 ₪

מעבר לשווארמה, המקום מציע מבחר בשרים על האש ואוכל מבושל, בין היתר מגישים קוסקוס בימי שלישי. עושים משלוחים לכל חלקי העיר.

שעות פעילות
ימים א'-ה': 10:00-21:00

כתובת: הבנים פינת שדרות ירושלים, מול בנק איגוד 

שווארמה בוטרא

בוטרא. צילום: אלדה נתנאל

18 שנה אחרי שפתח את השווארמה הראשונה שלו בבורסה ברמת גן ואחרי סניף נוסף שפתח  במנהטן, אהרון בוטראשווילי חוזר לעיר הולדתו אשדוד ומביא איתו את כל הניסיון שצבר ברבות השנים אל רובע י"ב בעיר.

את השווארמה, שמעוצבת בצבעי ירוק המשדרים ניקיון ובריאות, פתח אהרון לפני כשנתיים במרכזון המג'יק שבכיכר תמוז והיא מכילה מספר מקומות ישיבה בפנים וטראסה חיצונית קטנה לישיבה בחוץ.

צוות אשדוד נט סועד בשווארמה של בוטרא. צילום: חן בוקר

המקום מציע שני סוגי שווארמה (פרגית ועגל) המתובלות בתבלין הסודי שמורכב מ-13 תבלינים שונים, ושישה סוגי סלטים טריים. מלבד הפיתה והלאפה שעברו את המבחן, ניכר כי הבשר טרי ובדומה לכל שווארמה אחרת שבדקנו - המנות כולן עשירות ומפנקות. שווה ביקור!

מנת הדגל: לאפה פרגית

זמן הכנה: כ-5 דק' בלבד

נגישות: יש!

כשרות: מחפוד, בשר חלק.

שווארמה פרגיות בפיתה. צילום: עדי בן חמו

מחירי השווארמה
פיתה – 36 ש"ח
באגט / לאפה – 40 ש"ח
צלחת – 45 ₪

מעבר לשווארמה המקום מציע גם פלאפל ושניצל. עושים משלוחים.

שעות פעילות
ימים א'-ה': 10:30-22:30

כתובת: אדר 4

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9a563a2b-5c3e-411f-97dc-1e6592c71dfe','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9a563a2b-5c3e-411f-97dc-1e6592c71dfe','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9a563a2b-5c3e-411f-97dc-1e6592c71dfe','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15]]);})
 
$(function(){setImageBanner('702b263e-fbfc-44c3-a5f8-2a3f4bcc9c8d','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה