מפורסמים חתמו על צלחת הסדר הגדולה בישראל (תמונות)


להאזנה לתוכן:

1.80 מטר קוטר, 70 קילו ועשרות חתימות של מפורסמים - באחוזת טל ביקשו להעלות את המודעות לקמחא דפסחא, אז הם עמלו במשך שלושה שבועות ויצרו את צלחת הסדר הגדולה בישראל

 
מהי הצלחת סדר הגדולה בישראל? את התשובה לשאלה הזו ניתן היה למצוא היום בגן האירועים "אחוזת טל" שביקש להעלות את המודעות לגמ"ח המסורתית "קמחא דפסחא". במשך שלושה שבועות תוכננה צלחת הסדר שמידותיה מטר ושמונים סנטימטרים קוטר ולמעלה מ-70 קילו, הצלחת המקושטת רצופה גומחות, כאשר בכל אחת מהן הושמו 150 יחידות ממאכלי הסדר.
 
להצגת הצלחת וחתימה עליה הוזמנו כאלה שחתימתם עשויה להעלות את ערך הצלחת שצפויה להימכר במכירה פומבית כאשר ההכנסות מהמכירה יועברו לבית השאנטי.

בין החותמים נראו רגב הוד זהבה בן, ננסי ברנדס שלומי בראל ודניאל מאור. גם יוצאי הריאליטי הגיעו, האחיות שירן ורינת גוטר שלא הפסיקו מלארוז חבילות, יואב מאור שהגיע בלי משקפי ראייה ובקושי מצא את הצלחת, ליאם רז ומשה מלצר. גם נבו קמחי הגיע חמוש בכובע והילי ילון הגיעה בחברת כלבה העונה לשם במבו, הילי סיפרה שהיא מצאה אותה עזובה ברחוב והייתה חייבת לאמץ אותה לחיקה.

גם סגנית השר גילה גמליאל, ח"כ אריה ביבי וראש עיריית קרית מלאכי הפציעו ותרמו את חתימתם. ניר סיביליה קיבל ברכה מהרב שריקי ומני פאר חתם אפילו על ביצה.
 
בעוד כחודשיים יתקיים ערב גאלה שבו תימכר הצלחת, עד אז מקווים שם להשיג יותר חתימות ובכל להעלות את ערך הצלחת. אגב, כל החבורה הנחמדה הצטרפה לעבודת אריזת החבילות לחג שהובילו הבעלים איציק טייב ויעקב קדוש, המלצרים, הטבחים ושאר צוות האולם. שם מספרים שיחד עם 150 המנות שעל הצלחת הוספו עוד 600 חבילות מזון.
 
[nggallery id=941]

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה