140 חברים בקבוצת רוכבי השטח באשדוד


להאזנה לתוכן:

הם התחילו מגרעין מצומצם של חברים שהתחברו בעקבות האהבה לרכיבה על אופניים בשבילי הארץ. שלוש שנים לאחר שהקימו את קבוצת הרכיבה באשדוד, מונה הקבוצה כבר 140 חברים, כאשר עוד ועוד חברים מצטרפים לקבוצה. בין רכיבות השטח, מסייעים חברי הקבוצה בהקמת יחידת האופניים של משטרת אשדוד

 
קבוצת רוכבי אשדוד לכיש הוקמה בדצמבר 2008. קפטן ומארגן הקבוצה הוא מני רחמים: "קבוצה זו הוקמה לרכיבות שטח בחברת רוכבים ורוכבות ,לכבוש את שבילי הארץ בגלגלי האופניים, לעצור את השעון ,להקשיב לשקט שבטבע, להנציח בתמונות כל דבר יפה ששייך לטבע". 

מגרעין קטן של רוכבים בימיה הראשונים, גדלה הקבוצה, שכעת מונה 140 רוכבים ורוכבות שטח, כאשר מידי שבוע נוספים אליהם רוכבים נוספים.

"אנו רוכבים בשטח בלבד ושומרים מכל מישמר על ערכי הטבע. פעילות הקבוצה היא בהתנדבות מלאה ומעבר לפעילות הרכיבה השבועיות, אנו מקיימים גם פעילות חברתית ועזרה הדדית", מספר לנו קפטן הקבוצה.

בימים אלו פועלים חברי הקבוצה, בשיתוף עם יחידת המתנדבים של משטרת אשדוד, בגיוס מתנדבים נוספים ליחידת האופניים של המשטרה שמוקמת בימים אלו.

רכיבות שטח נעשות באזור אשדוד, נחל לכיש ,חצור,נגבה, בתי הזיקוק ,יבנה , תל נוף ומסלולים נוספים באזורים מרוחקים יותר. כל חבר או חברה שמכירים מסלול חדש ורוצים להוביל רכיבה למקום, מוזמנים בברכה. הקבוצה מארחת לעיתים קרובות רוכבים וותיקים ומנוסים שמובילים וחושפים אותם למסלולים חדשים ומאתגרים תוך כדי הדרכה לטכניקות רכיבה שונות. 

המוטו של קבוצת רוכבי אשדוד לכיש: "חברה נעימה, אוירה טובה, לא משאירים חבר/ה בשטח!" 
 
תמונות מפעילות הקבוצה:

[nggallery id=829] 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה