היכונו ושימו לב לפוטנציאל - קרניבל קרוז ליינס חוזרת לים התיכון. כלומר גם לאשדוד


להאזנה לתוכן:

אם באשדוד ידעו למנף את ההזדמנות, תפתח לעיר עצמה כלכלית - תאגיד שיט התענוגות הגדול בעולם, "קרניבל", הודיעה כי היא חוזרת להפלגות בים התיכון.

תאגיד שיט התענוגות הגדול בעולם, "קרניבל", הודיעה כי חברת השיט קרניבל קרוז ליינס חוזרת להפלגות בים התיכון.

ההפלגה הראשונה תצא ב-1 במאי 2016 מהעיר טריאסטה באיטליה למסלול של 13 ימים באוניית הפאר המתקדמת מסוגה בעולם "קרניבל ויסטה".

בנייתה של אוניית הפאר "קרניבל ויסטה" תסתיים באביב 2016. משקלה 141 אלף טון והיא הגדולה בצי חברת השיט המונה כיום 24 אוניות.

באונייה החדשה קולנוע איימקס שיכיל 180 מקומות, פארק שעשועים עם אטרקציה בשם Sky ride (מסלול אופניים בגובה 80 מ' מעל פני הים) וכן מתחם הוואנה שיכלול 39 חדרים. חברת קרניבל זוכה שנים רבות בתואר "התמורה הטובה ביותר לכספך". מחיר ממוצע של כ-75 דולר ליום לנוסע.

תחום הפלגות הנופש זוכה לגידול מתמיד בקרב הנופשים בעולם ובארץ. הוא נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בסדר גודל של 7% בעולם ובעלייה משוערת של 20% בישראל.

עם זאת קיים בישראל קהל רחב שעדיין לא נחשף לסגנון זה של חופשה - ולכן פוטנציאל הגידול רב מאוד. שביעות רצון הלקוחות מתחום זה הינה חסרת תקדים ועומדת על כ- 80%.

בשנת 2014 בחרו 21 מיליון איש בשיט תענוגות כחופשה ברחבי העולם , מתוכם כ-50 אלף ישראלים (מומחי השיט צופים כי מספרם יגיע ל-60 אלף בשנת 2015).

תעשיית הקרוזים העולמית מוערכת בכ-40 מיליארד דולר. תאגיד קרניבל בשליטת מיקי אריסון חולש על כ-49% מתעשיית השיט העולמית..

חברת מד קרוזס עוסקת גם בתיירות נכנסת ומארגנת סיורים בארץ, לכ-50 אלף נוסעים בשנה,  המגיעים באוניות העוגנות בנמל חיפה ואשדוד.

הנהגת העיר אשדוד חייבת להתארגן לקראת פוטנציאל זה - כ2500- 3000 נוסעים בכל אונייה גדולה ו1000 באנייה קטנה.  מדובר בפוטנציאל של מאות אוניות בשנה... משמע - מאות אלפי תיירים בשנה.

אם הם יבלו באשדוד ולו ליום אחד ויוציאו בעיר כ100 דולר באותו היום...המשמעות היא עשרות עד מאות מיליוני שקלים חדשים שיזרמו למסחר בעיר. 

מה שעשוי לביא לתנופה כלכלית לעיר (אם רק ידעו פרנסיה למנף את ההזדמנות).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה