החיילת שהצטלמה עם עצירים פלסטינים כפותים נפצעה מנפילת הגראד ביום שישי האחרון


להאזנה לתוכן:

עדן נגר, או בשמה הקודם, עדן אברג'יל, נפגעה ביום שישי האחרון מנפילת גראד בצומת גן יבנה, היא נפצעה באורח קל וכעת היא מעבירה מסר לחמאס: "לא תעצרו אותנו!"

ביום שישי האחרון, קצת לפני השעה 22:00, נשמעה אזעקה באזור אשדוד והסביבה. עדן נגר, שהייתה ברכב באותה השעה, נפצעה מנפילת הרקטה שנחתה בסמוך לרכבה. היא נפצעה באורח קל ועברה ניתוח במהלך סוף השבוע.

אתם בטח זוכרים את עדן נגר, או בשמה הקודם, עדן אברג'יל, כחיילת שהצטלמה עם עצירים פלסטינים כפותים ועוררה סערה ברשתות החברתיות, עוד בעידן שבו לא ידעו איך לאכוף את השיתופים ברשתות החברתיות. החיילת עוררה סערה רבה במדינה ונשמעו תגובות קשות הדורשות להענישה בצורה חמורה.

עדן נגר מספרת על הערב הקשה שעברה ביום שישי: "ראיתי את המוות בעיניים, הבחור שהיה לצידי נפצע אנושות ואני יצאתי ללא פגע (יחסית) למרות שהנפילה הייתה מהצד שלי. ראיתי את המוות בעיניים וזה הדבר שקשה לי יותר מכל חבלה. זה הזמן להרים את הראש ולהודות לקב"ה ולהבין את מהות המשפט.. העיקר הבריאות וכל השאר בונוס..ובדרך זו אני רוצה להעביר מסר לערבים..
אנחנו יהודים גאים! אנחנו עם שיש עליו השגחה פרטית! לא יעזור לכם כלום ניפצע נמות נקבל כמה שריטות אבל אתם לא אלה שתעצרו אותנו מלהמשיך את חיי השגרה שלנו כרגיל! אני סומכת על מדינת ישראל ואני יודעת שאמנם אני ועוד שניים חטפנו אבל אני גם סמוכה ובטוחה שעזה חטפה לא פחות עדין לא התעדכנתי אבל ישמח אותי לא פחות לשמוע שהורידו את מי ששיגר ושפגעו בנקודת שיגור."
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה