שר הביטחון יעלון באשדוד: ייתכן שהאש מהרצועה תתחדש אחרי חצות


להאזנה לתוכן:

"מבצע 'צוק איתן' עדיין לא הסתיים. צריך סבלנות ואורך רוח" - כך אמר אתהול (שלישי) שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בביקור בבסיס חיל הים באשדוד

בביקורו בחיל הים באשדוד (יום שלישי) אמר שר הבטחון:
"שוב אני מזהיר. ביום רביעי בחצות אני לא יודע אם נגיע להסדר, אני לא יודע אם אנחנו צריכים להאריך את המשא ומתן ויכול להיות שתפרוץ עוד פעם אש ועוד פעם נירה עליהם ונבצע פעולות והם יבצעו פיגוע ימי כזה או אחר.

חייבים להיות ערניים ודרוכים. מבצע 'צוק איתן' עדיין לא הסתיים, אבל ללא ספק החמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועת עזה ספגו מכה קשה, בהחלט מכה קשה. אם אני מסכם את המכה והנזק שנגרם להם זה עולה על מה שהיה ב'עמוד ענן', ב'עופרת יצוקה' וגם במלחמת לבנון השנייה. גם מבחינת הנזק בנכסים שלהם, חמ"לים, מפקדות, מבנים אחרים, משגרים, מתחמי אימונים, הבנק שלהם, משרדי הממשלה שלהם וכן הלאה. אין ספק שהנזק ברצועת עזה הוא אדיר".

-

נתניהו - אין חדש במו"מ:
היום ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי סיעות הקואליציה למסירת עדכונים על השיחות בקהיר ושיחות התייעצות והמסר היה -  "מהבוקר אין חדש בעניין המשא ומתן".

במקביל נמסר ע"י פקיד בכיר  כי - נתניהו נפגש עם ראשי הסיעות בניסיון לשכנע אותם לתמוך במתווה להפסקת אש ארוכת טווח עם חמאס שהתגבש בשיחות בקהיר.
הבכיר סיפר כי נתניהו הציג להם ככל הנראה את המתווה המתגבש.

המשלחת הישראלית למשא ומתן שבה היום להמשך השיחות בקהיר.
הצדדים מנסים להגיע להסכמות עד שתסתיים הפסקת האש בת 72 השעות של הפסקת האש, ביום רביעי בחצות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה