תמיכה בישראל בעיר טמפה- העיר התאומה של אשדוד


להאזנה לתוכן:

העיר טמפה במדינת פלורידה שבארצות הברית היא עיר תאומה של אשדוד, בשבוע שעבר התקיימה שם הפגנת תמיכה בישראל, הארי כהן, חבר מועצת טמפה הקריא את מכתבו של ד"ר יחיאל לסרי בפני מאות המפגינים, ארגונים נוצרים הביעו גם הם תמיכה בישראל

ערים תאומות נוסדו במאה הקודמת על מנת לקרב בין עמים ולגשר בין פערים. הרעיון העיקרי העומד בבסיס הקשרים בין ערים תאומות הוא ליצור שיתוף פעולה תמידי בין אזרחים ומנהיגות מקומית ובסיס להידברות ברמה האזרחית. הדברים באים לידי ביטוי בחילופי משלחות ובביקורים הדדיים של קבוצות ייצוגיות, בהשתתפות בירידים ובמפעלי תרבות, בכנסים ובמפגשים ספורטיביים.

השבוע התגלו הפנים היפות של קשרי הערים התאומות, כאשר העיר טמפה שבפלורידה, ארה"ב, שגרה תמונות מעצרת הזדהות ותמיכה בישראל, לאור ההתקפות הטרוריסטיות של החמאס וארגוני טרור קיצוניים כנגד אוכלוסייה אזרחית בישראל. כ-500 איש הגיעו אל העצרת, נושאים את דגלי ישראל וכרזות בגנות הטרור ובעד השלום. ההזדהות המוחלטת חזקה את ידי ישראל וקבעה כי כולם מתייצבים לימין ישראל.

בעצרת התמיכה התייצבו גם נציגים רשמיים של הממשל האמריקני ועיריית טמפה ונשאו דברים בזכותה של מדינת ישראל להגן על אזרחיה ובמאבק הנדרש כנגד ארגוני טרור. מר  ג'ף ברנדס, הסנטור של מדינת פלורידה ומר סקוט תומס, מנהל ההתאחדות הנוצרית למען ישראל, נשאו דברים והביעו תמיכתם בישראל.

חבר מועצת עיריית טמפה, מר הארי כהן, נשא דברים בשם ראש עיריית טמפה בעת ששהה בחופשה פרטית. מר כהן הביא את תמיכת העיר טמפה לאשדוד ולמדינת ישראל ובסיום דבריו הקריא את מכתבו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המתאר את מה שעובר על אזרחי מדינת ישראל המצויים תחת איומי טילים ונאלצים להגן על ילדים, אמהות וקשישים.

בשבוע שעבר שיגר ד"ר לסרי מכתבים לכל עמיתיו, ראשי הערים של הערים התאומות לאשדוד. בכולם תיאר ד"ר לסרי את מה שעובר על אזרחי המדינה הנתונים להתקפה מסיבית של טילים המאלצים ילדים ואמהות לבלות את חופשת הקיץ במקלטים ובמרחבים מוגנים. "תתארו לעצמכם מצב בו מטח רקטות נוחת בעירכם, מחריב את המבנים העירוניים שלכם וזורה כאב וסבל בקרב תושביכם" פותח ד"ר לסרי את מכתביו ומתאר אלפי רקטות ששוגרו אל עבר ערים ישראליות, מחבלים חמושים המנסים לבצע פיגועים המוניים ביישובים על קו הגבול ומאות מחבלים מתאבדים המנסים לפגוע בגני ילדים ובתי ספר. המכתב המלא של ד"ר יחיאל לסרי

"האחריות הראשונה במעלה שלי, כראש עיר, היא לדאוג לרווחתם של תושבי עירי ומתוקף כך אני מתחייב להגן על קהילתי ולאפשר לה את השירותים האלמנטאריים אשר מאפשרים לה ללמוד, להתפרנס, לזכות לשירותי רווחה במידת הצורך ועוד" כותב ד"ר לסרי ומבקש מראשי הערים "תמיכתכם וחברותכם מהווה קרן אור בזמנים קשים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה