פחד - צפו בתיעוד: תושבים נקלעו לאזעקה ברחוב כשמעליהם מיורטים הגראדים (וידאו)


להאזנה לתוכן:

ניב סיוון יצא להביא את סבתו לביתם בו יש ממ"ד, בדרך תפסו אותם האזעקות ומטח כבד של גראדים לעיר. "נשכבנו על הרצפה והתפללנו. המון אזרחים שהיו ברחוב רצו וצווחו בבהלה", סיפר ניב לאשדוד נט. פחד מוות - צפו בתיעוד

ניב סיוון נסע עם משפחתו להביא את סבתו שמתגוררת ברובע ו'. בדרך אליה תפסה אותם האזעקה והמטח הכבד הראשון, בו היו שתי נפילות בעיר. אחרי שאספו את הסבתה, בדרך חזרה לביתם, תפסה אותם האזעקה השניה. בשני המקרים הם רצו לתפוס מחסה ונשכבו על הרצפה, כשמעליהם מפוצצים טילי כיפת ברזל את הגראדים. בסרטון נשמעים האזרחים המבוהלים שקוראים "שמע ישראל" ומקווים שהאירוע יעבור בשלום.

כך סיפר ניב לאתר אשדוד נט: " יצאנו מביתנו שב טו' לקחת את סבתי שגרה בו' בדירת קרקע ללא ממד. בדרך אליה תפס אותנו המטח הראשון. בדרך חזרה הביתה הכביש היה חסום בעקבות פגיעת הגראד שפוצץ רכבים ואז תפסה אותנו אזעקה נוספת. זה היה מחריד!!! המון אזרחים שהיו ברחוב רצו וצווחו בבהלה... חיפשנו מבנה קרוב וכשלא היה נשכבנו על הרצפה. ברקע שמענו פיצוצים עזים שהיו מעל ראשנו... חשנו חוסר אונים ופחדנו שהרסיסים יפגעו בנו. זה היה פשוט מטורף!!! היום למדנו על בשרנו כמה חשוב להישאר בבית ולא לצאת ולקחת סיכון!!!"

צפו בשני הסרטונים של שתי האזעקות, תפיסת המחסה, היירוטים והפחד- זהירות אזעקה מוקלטת!



האזעקה השניה:
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה