אייבי דנטל מאשדוד ממשיכה לצמוח - חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי ברוסיה


להאזנה לתוכן:

תשווק שתלים דנטליים לרוקדה מד הענקית במיליוני דולרים.
באייבי דנטל צופים כי בזכות חתימת הסכם ההפצה היא תכפיל את מכירותיה, ובתוך שנתיים תגדיל את נתח השוק של החברה בשוק השתלים ברוסיה. אייבי דנטל מדווחת כי בקרוב תחתום על חוזי ענק נוספים ברחבי העולם.

חברת אייבי דנטל ( (AB Dental הישראלית מאשדוד, המפתחת ומשווקת פתרונות חדשניים בתחום השתלים דנטליים ב- 60 מדינות ברחבי העולם, חתמה על חוזה הפצה בהיקף של מיליוני דולרים בשנה עם Rocada Med (רוקדה מד), השולטת בתחום הפצת ציוד ומוצרים לשוק הדנטלי ברוסיה.

במסגרת ההסכם תרכוש רוקדה מד מאייבי דנטל שתלים דנטליים, אשר ישווקו למרפאות ברוסיה בשילוב תוכנת AB Guided Service לתכנון ממוחשב - פיתוח בלעדי המייחד את אייבי דנטל.

עופרה בר שלום, בעלים ומנכ"לית אייבי דנטל:
"ההסכם עם רוקדה מד נחתם בזכות השילוב של היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של איי בי דנטל עם הכוח הפיננסי של החברה הרוסית, הידע המעמיק של רוקדה מד בתחום הדנטלי ברוסיה, והיותה חברה ענקית עם כיסוי כלל ארצי ברוסיה.

נבחרנו על ידי רוקדה מד בשל יכולתנו לספק לרופאי השיניים פתרון מלא – משלב התכנון ועד ביצוע ההשתלה, עם טכנולוגיות וכלים המאפשרים לבצע את ההשתלה בדיוק ומהירות תוך מינימום סבל למטופל".

באייבי דנטל צופים כי כפועל ישיר לחתימת הסכם ההפצה עם רוקדה מד, איי בי דנטל תכפיל את מכירותיה, ובתוך שנתיים תגדיל את נתח השוק של החברה בשוק השתלים ברוסיה. אייבי דנטל מדווחת כי בקרוב תחתום על חוזי ענק נוספים ברחבי העולם.

אייבי דנטל עברה לאחרונה לבניינה החדש באזור התעשייה של אשדוד, בו מרוכזים מפעל החברה, מרכז מחקר ופיתוח, מרכז לוגיסטי, מרכז שירות ומרכז הדרכה עולמי, הכולל מרפאת שיניים לימודית וסדנאות מעשיות, ותכנון והדמיות ממוחשבות. היא מעסיקה כ100 עובדים ונקווה שתתפתח ותעסיק עובדים רבים נוספים, מה שיתרום לאשדוד ולמדינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה