השימוע של חסן והגרסאות השונות


להאזנה לתוכן:

יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן לא הגיע לשימוע שנקבע להבוקר (א') בשל חשד לאלימות מילולית שנקט כלפי בכיר בחברת הנמל.
התקשורת הכלכלית מדווחת כי יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן הוזמן לשימוע לפני פיטורים –
ההסתדרות – הפרסום מגמתי ואינו נכון
חסן - מדובר בקטנוניות של ההנהלה. מבהיר שאין בכוונתו להגיע לשימוע.

יושב ראש ההסתדרות במרחב אשדוד הודיע להנהלת הנמל כי הורה לחסן שלא להתייצב לבירור שכן מדובר בניסיון לפגוע בוועד העובדים ובכלל עובדי הנמל. ההסתדרות טוענת כי הטענות נופחו וכי מטרתן פגיעה בשמו של חסן. השימוע נקבע בעקבות תקרית שהייתה לפני כמה שבועות מחוץ לאולם הדיונים בבית הדין לעבודה, אז לפי עדויות גידף חסן על סמנכ"ל בחברת הנמל ואיים עליו.

בתלונה שהגיש לאחרונה סמנכ"ל הנמל נגד חסן נכתב כי "אלון התפרץ בפראות לעבר עו"ד חיה תוך שצועד לה ’מי את שתדברי אליי’, בהמשך צעק לאחד המנהלים ’אתה שקרן, אתה תמיד משקר’, בהמשך עבר אליי תוך שהוא משתמש במילה ’שפל’ שוב ושוב".

עוד הוסיף הסמנכ"ל: "עניתי לו שאין לו זכות לדבר כך, בתגובה חסן צעק לעבר ’אפס, אני יודע שאתה רוצה להיות מנכ"ל, אני אדאג שבחיים לא תהיה מנכ"ל הנמל’. אני רואה בהתנהגותו איום מוחשי על מנת לנסות להרתיע מנכ"ל וסמנכ"לים מלבצע את תפקידם במקצועיות ואחריות לנמל ולא לצרכים של אלון חסן".

אלון חסן מסר בתגובה:

"מטבע הדברים לפעמים בלהט של ויכוח, נאמרות מילים שלא צריכות להיאמר, יחד עם זאת במקרה הזה זוהי התגלמות הקטנוניות של הנהלת הנמל, ברשות גדעון סיטרמן, שלא בוחל בשום אמצעי כאשר חרב ההדחה מונחת על צווארו. הוא יורה לכל הכיוונים בתקווה לפגוע בי ודרכי בעובדים. לא אתן לו את התענוג הזה".

ההסתדרות במרחב אשדוד לנמל: חסן לא יגיע לבירור
"אין בכוונתי להשתתף במשפטי "דרייפוס" למיניהם והוריתי ליו"ר הוועד לא להתייצב לבירור. כל ניסיון לקיים בירור, יתפרש על ידינו כניסיון לפגוע בוועד העובדים, מעמדו ובניסיון לפגוע בציבור עובדי הנמל ונגיב בהתאם". כך כותב חיים שייב, יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד     לדודו זהבי, רמ"ח מנהל וכ"א בחברת נמל אשדוד.

המכתב בא בתגובה לזימונו של אלון חסן אלון חסן – יו"ר ועד ציוד מכני לזימון לבירור משמעתי. שייב: "ביררתי את הטענות המועלות במכתבו של בן יוסף וכצפוי, הסתבר לי כי רובם של הטענות אינן נכונות, רוח הדברים נופחה בגוזמה לצורך אחד: פגיעה בשמו של יו"ר הועד".

שייב הוסיף כי לטענתו, "מדובר בשיח לגיטימי בין צדדים בעת משבר וכמובן ללא האמירות המוזכרות, הרי שמדובר בחוליה נוספת בשרשרת המדיניות המתמשכת של ניסיון לפגוע בשמו, מעמדו ותפקידו של ועד עובדים בנמל אשדוד, תוך שימוש בו במאבק כוחות אחר המתנהל במגרשים אחרים לצורך כסות מדומה".

לדבריו, מדיניות זו פוגעות אנושות בנמל אשדוד, מרחיקה לקוחות קיימים שפקדו נאמנה לאורך שנים את הנמל והביאה אותו לשגשוג והישגים דרמטיים ובוודאי לא מזמינה גם לקוחות חדשים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה